ضربان قلب مجیدی و مددی!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در دیداری سخت و سخت توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد مس رفسنجان بگذرد. آبی ها در این دیدار به دلیل گل خورده در وقت های باخت تحت فشار قرار گرفتند اما به هر نحوی توانستند این برد ارزشمند را حفظ کنند و سرمربی آبی ها نیز در پایان بازی به این موضوع اشاره کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با رفسنجان تمبه گفت: همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی داشتیم، در نیمه اول خوب بازی کردیم اما فقط یک اشتباه مرتکب شدیم و مس گلزنی کرد. من از بازیکنان راضی هستم و بسیار ماهرانه بازی کردیم. به تیم مس تبریک می گویم که اینقدر خوب و خیلی خوب جنگیدیم. همه تیم های لیگ در حال جنگ هستند و در کل به هر دو تیم می گویم خسته نباشند و از بازیکنانم تشکر می کنم که امروز خوب بازی کردند.

وی درباره خطای پنالتی روی تیرک و اعتراض محمد ربی به تصمیم داور گفت: آن صحنه را دیدم و یاد بازی پرسپولیس افتادم که داور پنالتی را نگرفت و اینجا فکر می کنم داور به درستی پنالتی را اعلام کرد.

سرمربی آبی ها درباره عملکرد هافبک های استقلال در این بازی گفت: در کل گفتم از همه بازیکنان راضی هستم و خیلی خوب بودند و از آنها تشکر می کنم. تیمی که چهارده هفته است شکست نخورده است، به آنها می گویم این روند را تا پایان فصل ادامه دهند. از همه بازیکنانم راضی هستم و از آنها تشکر می کنم.

وقتی از بازیکنی که در فضای مجازی اعتراض نمی کند، پرسیدم، پاسخ دادم که ندیدم. وقتی خبرنگار به مجیدی گفت مثلا بابک مرادی این کار را کرده، سرمربی آبی ها گفت با چه مخالفی؟ خبرنگار در پاسخ به مجیدی تاکید کرد که اعتراض مرادی به حدی بوده که احساس می‌کند می‌خواهد متفاوت باشد که مجیدی در پاسخ گفت: نه، اتفاقی است که بابک پسر بسیار خوبی است و بازیکن خوبی است، ما به او ندادیم. ترجیح دادن. قرار گرفتن در لیست در این بازی. او یک فوتبالیست است و طبیعی است که ناراحت شود.» در کل از نظر اخلاقی و فنی از او راضی هستم.

سرمربی استقلال در پاسخ به شکست ناپذیری این تیم و پیروزی تیمش در ادامه فصل گفت: در مجموع بارها در این مورد با بازیکنان صحبت کرده ام. کلمات تنها چیزی هستند که می توانند شما را از قهرمانی دور کنند. قهرمانی نیم فصل برای من مهم نیست. مهم این است که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

مجیدی در خصوص گل قاسمی نژاد پاسخ داد: از امین تشکر می کنم. دو هفته پیش به دلیل مشکلاتی که با تیم سیتی خودرو یا پدیده داشت نتوانستیم آنها را به این لیست اضافه کنیم. اما او امروز آمد و بعد از چند روز بازی کرد. همچنین آقای غفوری و آقای جلالی مدت ها و بعد از مصدومیت بازی کردند و از آنها تشکر می کنم.

او گفت: «من قبلاً در مورد آسیا صحبت کرده ام. می توانید مکالمات من را بایگانی کنید. این روزها دیدم که می گفت دنبال بهانه می گردم. تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا چگونه به مصاف الهلال رفت؟ چهار روز مدیر جواب تلفنم را نداد. با شیمبا صحبت کردیم و او به استقلال رضایت داد اما در نهایت بدون بازیکن خارجی راهی آسیا شدیم.

وی گفت: تیم هایی مانند الهلال نیز باید قهرمان آسیا شوند. نه امکانات داریم، نه تجاری هستیم و نه قدرت فدراسیون داریم. الان 2 سال است که تمام بازی های تیم ایران در خارج از کشور است. وقتی تیم من سرمربی است چرا باید در دبی با الهلال بازی کنم؟ تیم ملی سوریه در ایران بازی نکرد؟ آیا کرونا برای آنها نبود و فقط برای تیم های باشگاهی عربستان سعودی است؟

مجیدی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: وقتی قدرت نداریم بهتر است قهرمان شوند. چون نمی دانید تیم ما در آن مسابقه چه سختی داشت. مدیران آن زمان آنلاین بودند اما جواب من را ندادند! بعد انتظار داری استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ آیا شما و پرسپولیس می خواهید به عربستان بروید و در آنجا جلوی تماشاگران بازی کنید؟

سرمربی استقلال گفت: تیم من سرگروه شد. الهلال باید در ورزشگاه آزادی جلوی 100 هزار تماشاگر بازی کند، خبرنگار باشد و پیروزی تیم ایران را تماشا کند، اما باید در دبی و امارات بازی کرد. همه بازی های امارات با تماشاگر است، اما آنقدر قوی هستند که بدون تماشاگر بازی کنند. آنها باید بروند و قهرمان شوند. می گویند مجیدی بهانه می گیرد.

او گفت: «تیم می گوید ما به تماشاگران آزادی اهمیت می دهیم. اگر می‌پرسید، اگر بیرون نبودیم، کجا با امارات بازی می‌کردیم؟ سه کشور را به ما اختصاص دادند تا در آنجا بازی کنیم. حالا شما نباید انتخاب کنید. می گویند ما در عمان و قطر و جاهای دیگر بازی می کنیم و گفتند یکی از این 3 کشور را انتخاب کنید!

مجیدی در پایان گفت: وقتی این مسائل پیش می آید، صحبت می کنیم و می گوییم فلانی فرار می کند و نتیجه این می شود که آسیایی که باید به حضور در استقلال و پرسپولیس افتخار کند، خیالمان را راحت می کند. دوست ندارم دو سه روزی بهش فکر کنم چون خیلی روی من تاثیر میذاره. چگونه می تواند باشد؟ این یک فاجعه است. کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند، مسئولیت بیشتری به عهده گرفته اند و حالا همه می خندند!

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما