شورولت کوروت 2023; جذاب و تهاجمی!

[ad_1]

در رفتن شورلت پس از مدت ها شایعه بالاخره صاحب یک خودرو شد کوروت Z06 2023 به عنوان نسخه جدید هفتادمین سالگرد خودروی اسپرت کوروت، ظاهر آن بسیار جذاب و تهاجمی است.

به گزارش فرارو، این نسخه جدید چندین بار در صنعت خودرو مورد هدف قرار گرفته است که آخرین تصاویر مربوط به نسخه هفتادمین سالگرد Z06 در هفته گذشته در اینترنت بود. اما اکنون اطلاعات رسمی کاملی در اختیار داریم که به مناسبت هفتادمین سالگرد تولید کوروت درباره ویژگی ها و ویژگی های این نسخه قضاوت خواهد کرد.

شورولت Z06 دارای بسته 70 سالگی و همچنین مدل Stingray با تریم 3LT خواهد بود. برای Z06، این پکیج روی یک خودروی 3LZ موجود است، به این معنی که شما هرگز با پکیج Corvette 70th Anniversary یک Base Vette دریافت نخواهید کرد. بنابراین خریداران می‌توانند این مدل‌ها را با کوپه یا کانورتیبل سفارش دهند، اما حتی اگر فکرش را هم نکنند، همه کوروت‌های 2023 دارای علامت هستند. هفتادمین سالگرد روی شیشه جلوی مرکزی و شیشه عقب خواهد بود.

اما چه چیزی این بسته را خاص می کند؟ کوروت 70th Anniversary Edition علاوه بر نشان، دارای چرخ‌های منحصربه‌فرد با لبه‌های قرمز و کلاه‌های میانسالی است. کالیپر ترمز قرمز، سپر عقب و درب صندوق عقب و Corvette Stingray 2023 کوپه نیز روکش قرمز رنگ موتور را اضافه کرده اند. فضای داخلی دارای تم قرمز تری با دوخت کنتراست و کمربند ایمنی است، در حالی که صندلی ها از چرم سرامیکی دو رنگ خاص ساخته شده اند. تناسبات صندلی و فرمان جیر نیز گنجانده شده است و برای سرنشینان نیز مجموعه ای ویژه از کنسول ها با نشان 70 سالگی در نظر گرفته شده است.

شورولت کوروت 2023 نسخه هفتادمین سالگرد آن فقط در رنگ سفید کاملاً جدید به نام متالیک کربن فلش یا سه لایه متالیک مروارید سفید موجود است. خطوط رو به بالا اختیاری هستند و به رنگ خاکستری در خودروهای سفید یا سیاه در “Vets” با رنگ کربن محدود می شوند. استیو میجرز، معاون بازاریابی شورلت، گفت: “ما در مورد این کوروت جدید 70 ساله، به دلیل موفقیت خود در فروش نسل هشتم خودروی اسپرت معتبر آمریکا، بسیار هیجان زده هستیم.” حتی پس از 70 سال، کوروت همچنان دلباز است و به بسیاری از جوانان رویای آمدن به جاده های باز را نشان می دهد.

اولین محصول C8 Corvette Z06 که در Barrett-Jackson به حراج گذاشته می شود، نسخه هفتادمین سالگرد آن خواهد بود. برای بقیه، آنها اواخر امسال به فروش خواهند رسید، اما با بازگشت بصری آنلاین Z06 در وب سایت شورولت، خریداران می توانند همین الان آن را تجربه کنند. شورولت کوروت محبوب ترین مدل اسپرت خودروی شورلت است که از سال 1953 در دسترس است. از آن زمان تاکنون 7 نسل از خودروهای کوروت وارد بازار شده است که آخرین آن هاست C7 نامیده می شود. موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری آن 430 اسب بخار قدرت تولید می کند که می تواند در 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت 2023;  جذاب و تهاجمی!

منبع: موتور 1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما