شرکت حسابداری پویا ارقام تهران بهترین شرکت خدمات مالیاتی و حسابداری در تهران

مشاوران مالی و مالیاتی افرادی هستند که به اشخاص حقیقی و حقوقی در برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز اشخاص کمک میکنند و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی کمک می کنند. مهلت پرداخت قبوض، به برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خدمات حسابداری در این ناحیه کلیک کنید همان ترتیبی است که برای ارسال این اظهارنامه تعیین گردیده است. تکمیل اظهارنامه دانش و تجربه خاص خود را می طلبد زیرا شما باید به استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی واقف باشد تا بتوانید از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شوید و همچنین از جرائم مالیاتی موصون بمانید.

خدمات مالیاتی

در واقع این خدمات تمامی امور مرتبط با مسائل مالی در هر واحد فعال اقتصادی را در بر می گیرد. از ثبت های حسابداری معمولی تا پیش رفته ترین و پیچیده ترین امور حسابداری مرتبط با گزارشات مالی ، خدمات حسابداری هستند که شرکت های حسابداری آن را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که نیاز متقاضیان این نوع خدمات، وابسته به نوع فعالیتشان بسیار متفاوت است. با تکیه بر دانش فنی و سالها فعالیت مالی در کشور عزیزمان خدمات حسابداری و مشاوره مالی ارائه داده ایم. میتوانید با دریافت مشاوره مالی و مالیاتی گامی محکم در جهت نیل به اهداف بزرگ مجموعه خود بردارید.

درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir

همان‌طور که گفتیم کلیه مدیران مشاغل وظیفه دارند که مالیات خود را در موعد مقرر پرداخت کنند. خود اظهاری یکی از روش‌های پرداخت مالیات است؛ به این صورت که شما باید اظهارنامه مالیاتی پر کنید و و ضعیت مالی و درآمدی که در یک سال اخیر داشته‌اید را برای سازمان مالیاتی بفرستید. سپس کارشناسان سازمان امور مالیاتی طبق درآمد و وضعیت مالی شما، میزان مالیات پرداختی شما را محاسبه می‌کنند. باید توجه داشت که مدیران، اغلب به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، در مورد چگونگی تنظیم، مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای مالیاتی می‌شوند. برای همین بهتر است که مدیران مشاغل برای تنظیم اظهارنامه مالیاتی، از مشاوره مالی که توسط خدمات مالیاتی شرکت‌ها ارائه می‌شود، استفاده کنند. همان‌طور که قبلا هم گفتیم مشاوره مالیاتی باعث می‎‌شود تا میزان جرائم مالیاتی شما کمتر شود.

خدمات مالیاتی از ان جایی که خدمات حساسی هستند برون سپاری در ان ها امری طبیعی است. شرکت های زیادی در این زمینه فعال هستند اما در نظر گرفتن چند فاکتور به شما کمک می کند انتخاب مناسبی داشته باشید. با تکمیل فرم زیر یکی از کارشناسان ما جهت راهنمایی با شما ارتباط خواهند گرفت. خدمات مالی در واقع خدماتی است که به واسطه خرید و فروش و انجام معاملات گوناگونی نظیرخرید و فروش اوراق بهادار انجام می­شود. در این مرحله، کد ملی، شماره تلفن همراه به نام خودتان و سپس متن تصویر امنیتی را در کادر مر بوطه وارد نمایید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

قراردادهای خدمات مالیاتی به چه صورت است؟

پرینت حساب بانکی و فروش، خرید، هزینه، دارایی، استهلاک، سرمایه، ترازنامه، سود و زیان از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه نمایید. اظهارنامه مالیاتی فرمی است که در آن مشخصات مودی مالیاتی اعم از شخص حقیقی یا حقوقی ذکر می شود. اظهارنامه سندی است که به موجب آن مودی مالیاتی میزان درآمد، دارایی و یا سایر مولفه های موثر در مالیات قابل پرداخت را در طول سال مالی اعلام می کند. تکمیل اظهارنامه همچنین ممکن است به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور انجام شود.

  • علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهای خدمات مالیاتی می باشد.
  • یک مشاور مالیاتی اگاه می تواند تمامی مشکلات پرونده های مالیاتی را حل و فصل کرده و از حقوق مودی دفاع کند.
  • راه دوم این است که این شرکت ها نیروهای مد نظر را استخدام می کنند اما می دانند که این کافی نیست.
  • بسیاری از خدمات مالیاتی امروزه به صورت غیر حضوری و در سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی tax.gov.ir انجام می گیرد.

2- مالیات غیر مستقیم، در پرداخت مالیات به شیوه غیر مستقیم، شخص دیگری غیر از مؤدی مالیاتی، وظیفه پرداخت مالیات را برعهده دارد. ما بر اساس زمان های مطرح شده نیاز به این خدمات داریم و می توانیم برای عقد قرارداد با شخص ارائه کننده خدمات مالیاتی این زمان بندی ها را مد نظر قرار دهیم. یکی از عواملی که ذهن شرکت ها یا مشاغل را درگیر کرده است موضوع خدمات مالیاتی با کیفیت هست.

زمان بندی تکالیف و خدمات مالیاتی

بخشی از هر قرارداد مربوط به خواسته های مشتری و بخشی هم مربوط به شرایط کاری خدمات دهنده است. متخصصان مالیاتی در زمینه های مختلفی هم چون شرکت در جلسات هیات ها و کمیسیون های حل اختلاف سازمان امور مالیاتی و تنظیم لایحه شما را راهنمایی می کنند. هزینه‌ای که شما بابت دریافت خدمات مالیاتی پرداخت می‌کنید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. یعنی باتوجه به حضوری، تلفنی و آنلاین بودن دریافت مشاوره، هزینه‌های متفاوتی متقبل خواهید شد.

عدم گزارش بطور اصولی در این سامانه باعث ایجاد تناقض در سامانه های دیگر مالیاتی مانند مالیات بر ارزش افزوده و مالیات عملکرد می شود. اگر احساس می کنید در این بخش نیاز به کمک در تنظیم گزارشات دارید پیشنهاد می کنیم از خدمات مالیاتی صورت معاملات فصلی ما استفاده کنید. همه اشخاص حقیقی یا حقوقی که موظف به پرداخت مالیات هستند باید در زمان مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را تهیه کرده و همراه با سایر اسناد و مدارک مالی به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند. مالیات به معنای پولی است که شهروندان به دولت پرداخت می کنند تا در مخارج عمومی صرف شود. در حقوق ایران قوانین متعددی در زمینه وضع مالیات ها و عوارض تصویب گردیده است.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما