شروع کنکور از صفر تا اوج موفقیت 1401 – محصل ایرانی

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور -انتخاب رشته کنکور در درس ادبیات هم برای حل سریع تستهای قرابت معنایی ، آرایه ها و زبان فارسی و حتی املاء راهکارهای علمی و ادبی بسیار خوبی وجود دارد. به همین دلیل این مشاور می توانید بهترین راهکارهای مطالعه و برنامه ریزی را در زمینه کنکور به شما ارائه دهد. راهبرد یا برنامه ریزی میان مدت برای کنکور تجربی رو، می تونه آزمون آزمایشی مشخص کنه. مشکل دانش آموزان در این دو درس یا ضعف پایه ای است و یا عدم آشنایی با راهبرد حل مساله. زمانی دوستی می گفت یک سوال زیست شناسی کنکور هرچقدر هم که طولانی باشد و یا گزینه های طولانی داشته باشد در واقع در یک یا دو کلمه خلاصه شده است، آیا این حرفها صحیح است؟ بجای اینکار دانش آموز نیاز دارد روش صحیح شناسایی مفاهیم اصلی دین و زندگی را بیاموزد. شیمیدانها ماده ای را عنصر می نامند که از یک نوع اتم تشکیل شده باشد برای نمونه منیزیم و هلیم به شمار می روند زیرا یک نمونه منیزیم حاوی اتم های منیزیم و یک نمونه هلیوم شامل اتم های هلیوم است، جالب است بدانید بررسی های…

مشاور کنکور جهرم

عارف ربیعیان - عارف ربیعیان در کنکور آسان است - کنکور آسان است بعضی از دانش آموزان به دلیل شرایطی که داشته اند در درس های خودشان افت کرده اند و قادر به گرفتن نمره های بسیار خوب نیستند؛ اما در کنار تمامی این موضوعات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد به دانش آموزان مشهدی کمک می کند تا بتوانند مشکلات خودشان را برای درس خواندن برطرف کنند. به عقیده برترین مشاوران کنکور ایران، برای دوران جمع بندی کنکور باید برنامهای بسیار ویژه و خاص را در نظر گرفت .بهترین مشاوران کنکور تجربی و بهترین مشاوران کنکور پزشکی، معتقدند پروژه جمع بندی کنکور برای دانش آموزان رشته تجربی یک پروژه چهل روزه می باشد، در واقع بر خلاف امتحانات و آزمون های مدرسه ای که در آن جمع بندی در یک بازه یک هفته انجام می گردد ،پروژه جمع بندی کنکور تجربی نیاز به زمان بیشتری دارد. مدرسه مدبران بارسا حتی برای خانواده ها نیز کلاس آموزشی و روانشناسی برگزار می کند. همچنین دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا می تونه در بخش کلاس های آموزشی نیمه خصوصی به شما کمک کنه. اگر در شهر تهران هستید و نیاز به یک مشاوره خیلی خوب برای کنکور خود دارید، حتما این مقاله را بخوانید. در واقع او خود را درگیر کلمات ادبی تست نمی کرده و سریعاً به دنبال مفهوم اصلی بوده است به همین دلیل هم تستها را سریعتر پاسخ می داده و هم در تله تستی طراحان گرفتار نمی شده.

مشاوره ی کنکور

باید اعتراف کنم حالا می فهمم چرا یکی از رتبه های یک رقمی چند سال پیش گفته بود چهار درس عمومی کنکور را در کمتر از ۵۰ دقیقه پاسخ داده است. کنکور کاردانی به کارشناسی کامپیوتر هر سال برگزار می شود و دانشگاه های دولتی و آزاد و علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. به عنوان مثال در دروسی نظیر زیست و شیمی بسیاری از مشاورین و دبیران مطرح کنکور تصور می کنند با مطالعه و مرور زیاد این دو درس می توان به سوالات آن پاسخ گفت به همین دلیل اقدام به نوشتن جزوات و یا کتب حجیم می نمایند اما حقیقت امر چیز دیگری است. در طراحی سوالات زیست کنکور آنچه که در صورت و ظاهر سوال آمده با آنچه که خواسته طراح است تفاوت دارد و اگر دانش آموز بیاموزد که چگونه خواسته اصلی طراح را کشف کند، در اینصورت آن تست براحتی و بسیار سریع حل می شود. اجازه بدهید برای حفظ اسرار کاری در این مورد اظهار نظر نکنم و فقط به این نکته بسنده کنم که روش مطالعه درس زیست شناسی بسیار شگفت آورتر از دروس دیگر مشاور کنکور کی خوبه (www.fall24.ir) – فقط روی وب سایت زیر کلیک کنیدفقط روی مقاله بعدی کلیک کنید – است. ضمن آنکه دانش آموز من به دلیل تسلط بر روش مطالعه این درس برعکس دانش آموز قبلی بارها و بارها می تواند سه کتاب دین و زندگی را در کمترین زمان ممکن مرور کند کاری که بسیاری از دانش آموزان حداقل هر سه ماه یکبار قادر به انجام آن می گردند و همین باعث می شود بسیاری از مطالب را فراموش کنند.

مشاوره کنکور راه طلایی

آن نویسنده مرا به داخل غرفه دعوت کرد و کنار گوشم گفت من می دانم منظور شما چیست من هم مانند شما روشهای مفهومی دین و زندگی را می دانم اما کمتر کسی برای خرید کتاب ۷ صفحه ای پولی پرداخت می کند، ضمن آنکه ناشر کتب کنکور برای فروش بیشتر ترجیح می دهد کتاب هایش قطورتر باشند زیرا اعتقاد دارد که کتابهای قطورتر بیشتر به فروش می رسند. یعنی شما می گویید برای پاسخگویی به ۲۵ تست درس دین و زندگی کنکور سراسری نیازی به مطالعه درسنامه های کتابهای کنکور نیست؟ اینکار سرعت تست زنی را نیز بالا می برد بطوریکه دانش آموزان کمپ کنکور درس زندگی ما، ۲۵ تست دین و زندگی را در مدت زمان حداکثر ۷ دقیقه پاسخ می دهند حال آنکه مدت زمان استاندارد پاسخگویی به سوالات این درس در کنکورسراسری ۱۷ دقیقه است. آیا یافتن مفهوم اصلی در سایر دروس عمومی نیز وجود دارد؟ در واقع در این دروس بیشتر مهارت شناسایی گزینه غلط با تکیه بر اطلاعات درسی دانش آموز اهمیت دارد. بله دقیقاً ، رقبای او در حال خواندن دقیق سوال و گزینه ها هستند اما او فقط دنبال مفهومی می گردد که در روش مفهومی مطالعه دین و زندگی آموخته است .

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما