شرح وظایف و ویژگی های یک مشاور کنکور خوب

حقیقت این است که منابع کنکور سراسری در رشته ریاضی بسیار به هم شبیه هستند که میتوان گفت تمام آنها فرمولی می باشند و همین مسئله باعث میشود به هنگام مطالعه داوطلبان برای آنان خسته کننده و نفسگیر باشند. داشتن تمرین کافی موجب می شود تا شما علاوه بر تسلط در تست زنی بتوانید با انواع راهکار ها برای حل مسائل آشنا شوید و به همین دلیل سرعت شما به هنگام کنکور بسیار بالا خواهد بود. یک مشاور توانمند میتواند راهکارهایی را ارائه نماید که داوطلب بتواند بهترین نتیجه را به دست آورد ما در زیر ما به 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی اشاره خواهیم نمود. پس از آن حتی اگر پاسخ شما صحیح بوده است بازهم تحلیل تشریحی آن را بهصورت دقیق مطالعه کنید زیرا در برخی از موارد ما ممکن است توانسته باشیم گزینه صحیح را انتخاب کنیم اما این گزینه تحلیل درستی نداشته باشد و این تحلیل نادرست در جلسه کنکور برای ما ایجاد مشکل مینماید. همینطور مشاوران بزرگوار دیگری که شبانه روز، برای پیشرفت عزیزان کنکوری در تلاش هستند. مرکز مشاوره کنکور زاهدان خدمات متعددی را به شما ارائه می دهد؛ شما هر هفته برنامه درسی دقیق با تمام جزئیات و شخصی سازی شده و مختص خودتان را دریافت می کنید(نه اینکه مثل بعضی از مشاوران یک برنامه را برای 200 تا شاگرد می فرستند!)، سپس در راستای اجرای دقیق این برنامه ریزی درسی راهکارهای لازم برای شما بیان می شود، علاوه بر آن شما می توانید تمام سوالات انگیزشی و کنکوری خود را بپرسید؛ تمامی این خدمات بدون نقص و بطور جامع برای شما ارائه می شود طوریکه رضایت دانش آموز جلب می شود.

مشاور کنکور 1400

قبولی در دانشگاه بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و منسجم امکان پذیر نیست. مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … از طرف دیگر، هر خانواده عادات و اقتضائات خود را دارد. یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند این است که تمام تمرکز خود را تنها بر روی دروس تخصصی میگذارند و تصور میکنند که درصد بالا در گروه تخصصی میتواند موجب قبولی آنها شود. مشاوره نمیتواند برای موفقیت در کنکور به داوطلبان توصیه کند که درس بخوانید چراکه بسیاری از داوطلبان تلاش خود را برای درس خواندن دارند اما مشکلات آنها مربوط به عدم کسب نتیجه مطلوب از میزان ساعات مطالعه خود می شود. آنچه شما در کتاب های تست خود تجربه می کنید همیشه همانند کنکور و دقیقاً مشابه آن نخواهد بود. منظور از مطالعه این است که در زمان مطالعه بیشترین حواس شما درگیر درس باشد و همچنین بتوانید در تست ها آنچه را که مطالعه نموده اید را پیاده کنید که البته این مورد در رشته ریاضی کمی سخت و دشوار می باشد اما به کمک فردی که قبلاً این مسیر را طی کرده و به نتیجه رسیده است می توان راهکارهای مناسب را بیاموزید.

💫 مشاوره کنکور انسانی 1400 - مرکز مشاوره آویژه پس از آن یک مشاوره کنکور (دفعات بازدید: خیلی بیشتر) ریاضی میداند که هزینههای شرکت در کنکور های آزمایشی بالا می باشد و توان مالی داوطلبان برای پرداخت این هزینه یکسان نخواهد بود اما اگر توان مالی کافی را ندارید می توانید کنکورهای سال های گذشته را به عنوان یک امتحان آزمایشی از خود بگیرید تا بتوانید خود را محک بزنید. ترم ۳ دانشگاه روزانه هستم اگر قبل از عید انصراف بدم برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ و دانشگاه دولتی قبول بشم ! اما به دلیل این که در زیر گروه های مختلف رتبه شما به گونهای باشد که نتوانید در رشته خود پذیرفته شوید. با توجه به اینکه گروه های ریاضی، در زیر گروه های مختلف متفاوت می باشد. در همه گروه های آزمایشی مانند ریاضی، تجربی و انسانی، ضرایب درس های عمومی مانند معارف، ادبیات فارسی، زبان و عربی یکسان است که ما ضرایب این درس ها را در جدول زیر برای شما ذکر می کنیم. خوشحالم که در این زمان با موسسه کیهان آشنا شدم و با مشاوره های این مجموعه کل مسیر برایم واضح تر و بسیار آسون تر شد. وقتی در یک مسیر جدید پا می گذاریم دوست داریم از یک فرد آگاه کمک و راهنمایی بگیریم.

حتی اگر با افراد موفق نیز مشورت کنید حتما آنها به شما خواهند گفت که برای مدت زمانی ناامید شده اند و دست از تلاش بر داشته اند اما آنچه مهم است تلاش کردند دوباره برای طی مسیر خواهد بود. زمانی که احساس میکنیم فاصله مان با افراد موفق زیاد است تصور میکنیم که آنها در شرایطی بسیار خاص و ویژه قرار داشتند و یا به دور از هرگونه مشکلی توانستند تمام تمرکز خود را بر روی درس خود بگذارند این در حالی است که وقتی با یکی از آنها صحبت می کنیم شاید متوجه شوید که سختی های بسیار زیادی برای رسیدن به هدف خود داشتند اما تلاش مستمر آنها موجب شده تا به نتیجه دلخواه خود دست یابند. این روزها اغلب افراد ترجیح میدهند فعالیتهای بانکی، خرید مایحتاج زندگی و بسیاری از کارهای روزمره خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. مشاوری که با رتبه های خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. اما قریب به اتفاق رتبه های تک رقمی کنکور اعلام می دارند که زمانهای مطالعاتی شان در این محدوده بوده است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما