شرایط بی سابقه برای Bar सा a قبل از El Cl सि sico

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، بارسلونا در اوایل هفته در دیدار مقابل والنسیا با یک پیروزی روحیه افزا و با نتیجه 3-1 این تیم را شکست داد. شاگردان رونالد کویمن نیز شب گذشته در لیگ قهرمانان دینامو کیف را شکست دادند تا وضعیت خود را در این مسابقات بهتر کنند.

اما عملکرد رونالد کامن دیشب شبیه بارسا نبود. آنها بر حریف کمتر قدرتمند خود پیروزی اندکی کسب کردند. در واقع ، اگرچه بارآآ توپ را در طول مسابقه در اختیار داشت ، اما تیم از کارآیی کافی برخوردار نبود.

با این حال ، رونالد کامن در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با دینامو کیف گفت: “ما از عملکرد تیم خود راضی هستیم و فقط آنها باید به شکل هجومی خوب عمل کنند.” البته این اتفاق در برخی قسمت های بازی نیز رخ می دهد و این مسائل می تواند باعث نگرانی رئال مادرید برای بازی روز یکشنبه در ال کلاسیکو شود.

انرژی مثبت

بارسلونا در دو بازی بسیار مهم پیروز شده است. والنسیا و دیناموکیف البته در بازی ال کلاسیکو هر اتفاقی می تواند بیفتد ، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که اگر بارا دینامو مقابل کیف متوقف می شد شرایط برای تیم بسیار بدتر می شد ، شکست در این بازی می توانست آنها را نابود کند.

Anso پیشرفت را پشت سر گذاشت

این بازیکن پس از جدایی از لیونل مسی ، امید بزرگی برای کاتالان ها است. درست است که این پسر تنها 18 سال دارد و در حال بهبودی از مصدومیت طولانی مدت است ، اما تأثیر او بر Bar सा a به وضوح قابل مشاهده است. او می تواند در برخی زمینه ها خود را تغییر دهد و شاید بازی ال کلاسیکو زمان خوبی برای دیدن روحیه جدید بارسلونا با فاتی باشد.

افزایش انتخاب کومان

علاوه بر آنسو فاتی ، سرخیو آگوئرو هم اکنون به دارایی رونالد کامون اضافه شده است. او تنها یک چهارم برابر دینامو کیف بازی کرد و بعید است که در ترکیب اصلی مقابل رئال مادرید بپیوندد ، اما در صورت نیاز می تواند بازیکنی مطمئن باشد. در همین حال ، فیلیپ کوتینیو بازگشته و حتی بیشتر از آگوئرو بازی می کند.

بهترین جوردی آلبا

این بازیکن اکنون به خارق العاده ترین سطح خود بازگشته است. او از زمان بازگشت به میادین یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بوده است. این در لیگ قهرمانان مشهود بود. جایی که تنها گل بارا به دینامو کیف توسط جرارد پیکه روی پاس گل آلبا به ثمر رسید.

ادعا کنید که شگفت زده شده اید

طبق اکثر پیش‌بینی‌ها، این اولین بار نیست که بارسلونا برنده الکلاسیکو می‌شود، اگرچه این بازی در استادیوم خانگی آنها، ناین کمپ برگزار شد و این می‌تواند به روحیه تیمی شگفت‌انگیز رونالد کومان بیفزاید. از سوی دیگر ، بارسلونا بازیکنان جوانی مانند آنسو فاتی و گاوی دارد که می توانند شور و شوق خود را افزایش داده و رئال مادرید را غافلگیر کنند. این انتظار مردم کاتالونیا است.

از سوی دیگر ، دلایلی وجود دارد که بارسلونا را از قهرمانی در ال کلاسیکو ناامید می کند.

نمایش دفاعی

رونالد کامن از ضعف تیمش در زمینه گلزنی صحبت می کند ، اما نباید مسائل دفاعی را نادیده بگیرد. در واقع ، این یک مسئله پیچیده برای بارسلونا است ، به ویژه در برابر رئال مادرید ، که بازیکنان درجه یک در منطقه حمله دارد.

مشکلات ایجاد شرایط

به عنوان یک قاعده ، در بازی هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا ، شما باید شانس زیادی برای گلزنی داشته باشید ، اما بارسلونا در این زمینه موقعیت چندان خوبی ندارد. این تیم به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند جلوی هدف موفق شوند و برای این تیم گل بزنند.

مرکز میدان

خط هافبک رئال مادرید هنوز قوی تر از بارسلونا است و این می تواند کلید ال کلاسیکو باشد. در واقع ، این غیر معمول نیست که رونالد کامن در بازی روز یکشنبه از بازیکنان بیشتری در خط میانی خود استفاده کند تا شرایط را متعادل کند.

مجروح

بارسلونا در دیدار حساس الکلاسیکو نمی تواند به برخی از بازیکنان خود اعتماد کند. در حالی که بری و رونالد آراجو بازی Barविरुद्धa را در مقابل El Clसिsico از دست نخواهند داد، حضور عثمان دمبله در بازی نیز در مه است.

برخی از بازیکنان بهترین نیستند

واقعیت این است که تیم بارسلونا بازیکنانی دارد که از بهترین بازیکنان خود فاصله دارند. در این زمینه می توان به بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس، ممفیس دیپای، فرانکی دی یونگ و مارک آندره تراخنبرگ اشاره کرد.

منبع: مارکا

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما