شایعات حاکی از آن است که عینک های 12 می شیائومی در پنی یک ساله Zomit ذکر شده است

[ad_1]

تجربه نشان داده که شیائومی را نباید دست کم گرفت یا فراموش کرد. در حالی که سامسونگ و اپل پاول تلاش می کردند سهم بازار ایالات متحده را به دست آورند ، شیائومی بی سر و صدا با 25.4 درصد سهم بازار از سامسونگ پیشی گرفت و مقام اول را در اروپا کسب کرد.

به گفته VonArna ، این مارک چینی دارای مجموعه عظیمی از ابزارهای مختلف است. همه چیز از سگ های روباتیک گرفته تا عینک های هوشمند microlead بخشی از محصولات این شرکت است. همچنین نباید تجارت موفق تلفن های هوشمند را فراموش کنیم ، که اکنون بهتر از قبل کار می کند. یک گزارش اخیر ادعا می کند که شیائومی ثبت اختراع کرده است و ادعا می کند که این محصول می تواند پرچمدار آینده شیائومی 12 می باشد.

ثبت اختراع احتمالی شیائومی در 12 می

حق ثبت اختراع مورد بحث ما در 25 سپتامبر 2020 ثبت شده است. اما چند روز پیش توسط LetsGoDigital کشف و به اشتراک گذاشته شد. به طور خاص ، نام یا شماره مدل ذکر نشده است. اما ویژگی هایی وجود دارد که نشان می دهد این حق ثبت متعلق به دستگاه خاصی است.

اگر به طراحی این ثبت اختراع نگاه کنیم ، بلافاصله صفحه خمیده و لبه های بسیار نازک آن را می بینیم. قسمت جلوی گوشی شبیه به شیائومی می 11 است و در قسمت چپ آن حفره ای برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد.

به نظر می رسد صفحه نمایش دارای گوشه های گرد با انحناهای واضح تر از آنچه در 11 مه دیده شده بود باشد. جزئیات بیشتر را می توان در عقب مشاهده کرد ، زیرا این دستگاه مرموز دارای طراحی جدید دوربین اصلی است.

سیستم دوربین سه گانه بر روی برجستگی های دیسک شکل تمرکز می کند. دوربین اصلی در بالا قرار دارد و شبیه یک حلقه ضخیم در اطراف آن است. این بخش می تواند یک فلش LED دایره ای باشد.

ثبت اختراع احتمالی شیائومی در 12 می

در زیر دوربین اصلی یک دوربین دایره ای کوچک قرار دارد که احتمالاً وظیفه ثبت تصاویر UV را بر عهده دارد. در زیر یک قسمت مستطیلی است که احتمالاً یک عدسی بزرگنمایی پریسکوپ است. زیرا هیچ سیستم دیگری وجود ندارد که از این اندازه خاص لنز استفاده کند.

کمی کمتر ، چیزی را می بینیم که شبیه یک فلش LED یا نوعی حسگر (شاید TOF) باشد. اگر به تصویر این دستگاه به صورت جانبی نگاه کنید ، متوجه می شوید که لنز اصلی بیشتر از دو عدد دیگر پهن شده است.

ویژگی های احتمالی شیائومی 12 می

در اوایل ماه گذشته ، شایعاتی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه در 12 مه ، ممکن است سنسور 200 مگاپیکسلی روی دوربین اصلی خود داشته باشد. این شایعه توسط مخترع فناوری مشهور جهان ، Digital Chat Station پخش شد و بعداً توسط Android Central تکرار شد. این خبرگزاری اطلاعات دیگری نیز منتشر کرده بود که اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در اختیار ما قرار داد. بر اساس گزارشات ، سنسور مورد بررسی می تواند سامسونگ تازه معرفی شده ISOCELL HP1 باشد ، اولین جزء با استفاده از فناوری ChameleonCell که برای بهبود بازدهی نور کم توسعه یافته است.

مقالات مرتبط:

شیائومی می تواند دومین پرچمدار دوربین این دستگاه را از گوشی هوشمند May 11 Ultra بگیرد. این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ استفاده می کند. شیائومی سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی را از گوشی پرچمدار شما حذف کرده و به رسانه های میان رده اضافه می کند.

یکی دیگر از منابع چینی ، MyDrivers ، برخی از ویژگی های Xiaomi May 12 را فاش کرده است. طبق گزارشات ، Mi 12 مجهز به پردازنده Snapdragon 895 خواهد بود که هنوز منتشر نشده است.

در افشای این اطلاعات به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی نیز اشاره شده است که مطابق شایعات دیگری است که در مورد این دستگاه منتشر شده است. مورد دیگری که انتظار داریم در این دستگاه شاهد آن باشیم ، شارژ سریع و ویژگی های جدید آن است.

ما مطمئن نیستیم که آیا همه تجهیزات خط تولید 12 می از این ویژگی پشتیبانی می کند یا فقط در نسخه Ultra آن را خواهیم دید. اما به نظر می رسد پرچمدار بعدی شیائومی قادر به شارژ بی سیم تا 100 وات و شارژ کابل تا 120 وات خواهد بود. اگر این واقعیت دارد ، پس شگفت انگیز است!

آخرین و مهمترین نکته این است که صفحه نمایش Xiaomi May 12 احتمالاً دارای پنل LTPO با نرخ تازه سازی 1 تا 120 هرتز خواهد بود.

نظر شما در مورد حق ثبت اختراع منتشر شده توسط شیائومی چیست؟ نظر شما در مورد ویژگی های فاش شده Xiaomi May 12 چیست؟

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما