شاختار 0-5 رئال؛ پذیرایی از بار सा a با گل

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، امشب از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا ، شاختار در خانه میزبان رئال مادرید بود. رئال در بازی اول اینتر را شکست داد اما با شکست یک گل شریف در مادرید همه را شگفت زده کرد. شاختار در دو بازی اخیر خود یک امتیاز کسب کرده است.

وینیسیوس مکان اول بازی را ایجاد کرد اما ضربه او توسط دروازه بان خارج از محوطه جریمه مهار شد. دو دقیقه بعد پاس پشتی پدرینیو توسط فرلند مندی در 6 مرحله برگشت داده شد وگرنه دروازه رئال باز بود.

با وجود شروع خوب شاختار ، این رئال بود که به آرامی کنترل بازی را در دست گرفت و موقعیت های گلزنی بیشتری خلق کرد ، که تا دقیقه 37 بازی وقتی کریستوف مدافع شاختار سعی کرد توپ کریم بنزما را مهار کند ، منطقی نبود. رئال 0-1 دروازه خود را برای برتری باز کرد.

رئال می توانست گل دوم را کمی بعد از طریق کریم بنزما به ثمر برساند اما ضربه محکم و زمینی او توسط دروازه بان شاختار برگشت داده شد تا نیمه اول با پیروزی 0-1 مقابل گالاتاسرای به پایان برسد.

5 دقیقه بعد بود که رئال گل دوم را به ثمر رساند. کریم بنزما در ماه اوت ضربه اشتباهی به شاختار زد. لوکا مودریچ ، ستاره فرانسوی صاحب توپ خارج از محوطه جریمه شد و با یک شوت زیبا ، گل دوم رئال را به ثمر رساند و بازیکن برتر سال 2018 فیفا را با یک پاس عمقی تماشایی شکست داد و دروازه بان تنها بود.

وینیسیوس در دقیقه 56 یک فوق العاده فوق العاده به ثمر رساند. وینی توپ را از محوطه جریمه بیرون آورد و چند حرکت حیله گر مدافعان حریف خود را یکی یکی جلو انداخت. ستاره برزیلی سرانجام با یک ضربه پای چپ توپ را پر کرد که برتری رئال را به سه گل رساند.

رئال در دقیقه 64 گل چهارم را به ثمر رساند. در این زمان وینیسیوس ساخت و رودریگو گاس. وینی با پاس پشت خود در داخل محوطه جریمه توپ را به رودریگو ارسال کرد و ضربه این بازیکن طاق دروازه شاختار را بوسید.

رئال در دقیقه 11 گل پنجم را به ثمر رساند. آسنسیو از کریم بنزما سبقت گرفت و با کنترل خوب و ضربه های دقیق توپ را درون دروازه قرار داد. رئال با این پیروزی 6 امتیازی شد و به بالای جدول صعود کرد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما