سولشر: بهترین در جهان؟ رونالدو شماره یک است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از پیروزی 3-2 مقابل آتلانتا در لیگ قهرمانان اروپا، با قدرت به دیدار لیورپول رسید. شیاطین سرخ ابتدا با دو گل عقب افتادند اما به بازی برگشتند و پیروز شدند. یونایتد هفته گذشته با شکست 4-2 مقابل لستر به رده ششم جدول سقوط کرد. پیروزی در دیدار یکشنبه شب مقابل لیورپول اکنون اهمیت ویژه ای دارد، به خصوص که شیاطین سرخ میزبان هستند.

اوله گونار سولشر، مدیر یونایتد در یک کنفرانس خبری گفت: لیورپول در بهترین فرم خود است و ما باید مقابل چنین تیمی از نظر روحی قوی باشیم. در طول بازی باید روی سه مهاجم لیورپول تمرکز کنیم تا گلی به ثمر نرسد. برای رویارویی با بهترین تیم های جهان، باید بهترین بازی خود را انجام دهید و بهترین عملکرد خود را داشته باشید. بدون شک لیورپول یکی از این تیم ها است.

لیورپول یکی از تیم هایی است که ما عقب هستیم و می خواهیم به سطح آنها نزدیک شویم. لیورپول در 4 سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است و ما می خواهیم به آن برسیم و آنها را پشت سر بگذاریم. فصل گذشته از نظر مصدومیت مایه تاسف بود و توانستیم به صدر جدول لیگ برسیم، اما لیورپول اکنون به بهترین عملکرد خود بازگشته است.

لیورپول ، تیمی بی رحم:“نباید به لیورپول فرصت گلزنی داد. ما به آتلانتا دو فرصت دادیم و آنها دو گل زدند. من موافق نیستم که مقابل آتلانتا بد بودیم. بدبختی ما بود که آتلانتا هر دو موقعیت خود را به ثمر رساند.” با این حال، لیورپول بی رحم است و تیم داخل جعبه است. همچنین نباید فرصتی به او داده شود.”

وضعیت برونو فرناندز:بازی یکشنبه است و ما دو روز دیگر فرصت داریم تا وضعیت برونو را ارزیابی کنیم. ممکن است دو یا سه غایب داشته باشیم و برونو نیز در میان آنها باشد، اما می دانم که او برای ورود به بازی دست به هر کاری می زند.

به بهترین بازیکنان جهان توصیه می کنید؟:من همیشه حامی رونالدو بوده ام و معتقدم که او بهترین بازیکن جهان است. او از نظر آمار گلزنی در جهان بی نظیر است. صلاح در حال حاضر شرایط خوبی دارد. گل های او در بازی های اخیر را ببینید. شما باید در برابر آن به بهترین شکل ممکن دفاع کنید. معتقدم باید از تماشای بازی رونالدو و سال لذت ببریم. البته لیورپول فقط خوب نیست و ما باید از بازیکنان دیگرش نیز مراقبت کنیم. سادیو مانه، فیرمینو و دیگو جوتا بسیار خطرناک هستند. شما نباید برای یک ثانیه تمرکز خود را از دست بدهید.

اهمیت بازی در برابر “شش بزرگ”: ما باید به طور جدی مقابل هر تیم دیگری در لیگ بازی کنیم، نه فقط با شش تیم برتر. اگر می‌خواهیم برنده شویم، باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. ما بازیکنانی داریم که توانایی پیشرفت دارند و به مرور تیم را به سطح بالاتری می برند.

در سه چهار سال گذشته، ما کیفیتی در کنار تیم هایی مانند سیتی و لیورپول نداشتیم، اما می توانیم به سطح آنها برسیم. از این به بعد نمی توان در مورد شانس قهرمانی صحبت کرد و بنابراین نمی توان گفت که نتیجه بازی یکشنبه چقدر می تواند تعیین کننده باشد. هدف ما نزدیک شدن به لیورپول و سیتی است. فکر می کنم باید در این زمینه بهتر شویم.»

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما