سرخیو راموس سوژه ، روح سرگردان پاریس است (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورشش سه” ، سرخیو راموس در پی اس جی روز سیاه را پشت سر می گذارد. کاپیتان سابق رئال که به دلیل اختلاف تمدید قرارداد تیم را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست ، هنوز برای پاریسی ها بازی نکرده است.

راموس در سال 2021 فقط 4 بازی برای رئال انجام داد و به دستور لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی یورو 2020 را از دست داد.

کاپیتان سابق اسپانیا در تمرینات پیش فصل دوباره مصدوم شد و هنوز برای تیم جدیدش بازی نمی کند. گزارش شد که این اتفاق نمی افتد زیرا انتظار می رود او به طور کامل بهبود یابد و برای دیدار با آنژه به تیم ملحق شود.

در ابتدا گفته شد که خود راموس قصد ریسک نکردن را دارد ، اما به گفته این تیم ، تیم پزشکی PSG به مانعی بزرگ بر سر راه کاپیتان واقعی سابق تبدیل شده است. پزشکان PSG معتقدند بازگشت راموس در این مرحله می تواند مصدومیت وی را بیشتر کند و او اجازه بازی با آنج را نداشت و سه شنبه مقابل لایپزیگ بازی نخواهد کرد.

راموس 10 روز دیگر به تنهایی تمرین می کند و پس از آن شرایط وی دوباره مورد بررسی قرار می گیرد. برادران رنی و مامور راموس پنجشنبه گذشته با سران PSG ملاقات کردند و از وضعیت ابراز نگرانی کردند ، اما باشگاه به او اطمینان داد که نسبت به راموس خوش بین است.

در بدترین روزهای دوران فوتبال راموس ، مجله اکیپ ویدئویی کوتاه را به تمسخر او منتشر کرد. راموس موضوع شوخی است و در این ویدئو با نام Secret با شبح مقایسه می شود. در این ویدئو که توسط باشگاه PSG گزارش شده است ، سه نفر در مورد شبحی صحبت می کنند که گهگاه در رختکن پاریس ظاهر می شود و اسپانیایی صحبت می کند و هیچکس نمی داند او کیست. شبح با خالکوبی های زیاد روی بدن ، مشخص نیست که چرا در PSG ظاهر می شود.

سه مرد در انتهای ویدئو یک شبح برای احضار راموس ارائه می دهند! آنها از خود می پرسند که چرا او به PSG پیوسته است و پاسخ می دهند: قطعاً برای پول.

بدون شک ، راموس اکنون انگیزه مضاعفی برای اثبات ارزش خود در PSG خواهد داشت. او می خواهد نشان دهد که کارش تمام نشده و همچنین می تواند یک رهبر دفاعی در PSG باشد. آیا موفق خواهد شد؟

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما