سخنگوی کمیسیون مشترک: حضور نمایندگان اکثریت در کمیسیون به نفع طرح دفاعی مناسب نیست

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات اساسی، هدف از این طرح را ایجاد قوانین بهتر برای فضای مجازی دانست و معتقد است دسترسی به فضای مجازی هزینه ها را کاهش می دهد و کیفیت و بهره وری را سرعت می بخشد.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز بررسی طرح دفاعی کمیسیون مشترک گفت:

کلیات طرح هنوز به تصویب کمیسیون مشترک نرسیده و در جریان مفاد مصوب کلیات قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: این طرح موجب حفاظت از فضای کوچکی از فضای مجازی می شود، گفت: امیدواریم دولت لایحه قانونی شدن فضای مجازی را بیاورد تا مردم احساس امنیت کنند، باید در فضای مجازی بمانند و خود را از دست ندهند. حقوق.”

اهداف طرح حفاظت

سیاکولی بهبود فضای کسب و کار کشور را از مهمترین اهداف طرح دفاعی عنوان کرد.

این طرح باید باعث رونق کسب‌وکارها در فضای مجازی شود، در غیر این صورت از اهداف خود منحرف می‌شود، البته کرونا زودتر از موعد مقرر، کسب‌وکارها را وارد فضای مجازی کرد.» حدود 10 سال پیش اصرار داشتیم که برخی از کسب‌وکارها وارد فضای مجازی شوند، زیرا اگر نه. هم هزینه ها افزایش می یابد و هم کیفیت کار کاهش می یابد.»

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات اولیه، دسترسی به فضای مجازی را کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و سرعت محصول دانست و افزود: اما شرایط کرونری به مردم اجازه ورود به فضای مجازی را داده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی هدف از اجرای این طرح را ایجاد قوانین بهتر در فضای مجازی دانست و ابراز امیدواری کرد که این طرح خواسته ها و نیازهای مردم را از نظر فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی برآورده کند.

رد شایعات درباره طرح دفاعی

در حالی که به نظر می رسید اکثریت حاضر در کمیسیون مشترک موافق طرح دفاعی بودند ، سیاکلی این ادعاها را رد کرد و گفت: “من با این موضوع موافق نیستم زیرا اعضای کمیسیون مشترک توسط اعضای کمیسیون های مربوطه انتخاب شده اند.”

وی همچنین گمانه زنی ها مبنی بر اینکه کمیسیون مشترک که در حال حاضر 23 عضو دارد، به دلیل اتمام ظرفیت، اعضای بیشتری را رد کرد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما