رونالدو در نقش فرگوسن: از خودت خجالت نمی کشی؟

[ad_1]

به گزارش “وارش سه”، منچستریونایتد و آتلانتا چهارشنبه شب در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با دو گل به پایان رسید. تیم مهمان.

این موضوع باعث شد رونالدو در رختکن بین این دو نفر به شدت عصبانی شود و سولچر توپچی خیس سعی کرد جو و تنش ایجاد شده در یونایتد استارز را آرام کند. با این حال واکنش فوق ستاره پرتغالی یادآور عصبانیت او در زمان حضور روی نیمکت سرالکس فرگوسن بود.

یک منبع نزدیک به یونایتد به سان اسپورت گفت: کریستیانو با کل تیم صحبت می کرد و به آنها گفت که چنین نمایشی قابل قبول نیست. او از آنها پرسید که آیا خجالت می کشند و گفت منچستریونایتد نباید چنین نمایشی را جلوی هواداران خود به نمایش بگذارد. او به آنها گفت که می‌خواهد در این مسابقه پیروز شود و اگر این کار را نمی‌کرد، احتمالاً نمی‌توانست به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.»

بعد از بحث، سولشر هم جلو آمد و گفت اگر در نیمه دوم خوب کار کنند و در دقیقه اول بازی گل اول را بزنند، هنوز شانس بردن بازی را دارند.

برونو فرناندز همچنین به سرمربی تیم گفت که باید تغییرات تاکتیکی انجام دهد و به منطقه دفاعی تری برود تا بتواند توپ های بیشتری نسبت به نیمه اول در اختیار بگیرد و ادامه دهد.

یونایتد در نیمه دوم نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد سه گل به ثمر برساند و با سه امتیاز این بازی در صدر جدول گروه F قرار گیرد. مارکوس راشفورد در دقیقه 53 گل اول را به ثمر رساند و هری مگوایر در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند تا نیمه دوم آغاز شود. رونالدو نیز در دقیقه 81 با یک ضربه سری عالی به تیمش پیروز شد.

با این حال، گفتگوی دو قسمتی بین رونالدو و فرناندز نشان دهنده افزایش نفوذ این دو بازیکن در رختکن شیاطین سرخ است که می تواند در این فصل در کنار تیم باشد. فوق ستاره پرتغالی پیش از این در دیدار مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا پس از انتقال با بازیکنان تعامل و راهنمایی کرده بود. ریو فردیناند مخالفت کرد و گفت که چنین رفتاری می تواند کار مربی را مختل کند، اما به نظر نمی رسد رونالدو بخواهد از سمت خود به عنوان کاپیتان کناره گیری کند.

آنها روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف لیورپول می روند و تنها یک امتیاز کمتر از چلسی دارند و این شانس را دارند که با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در لیگ برتر بهبود بخشند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما