رونالدو ، امباپه بهترین ایده برای درخشش در رئال است

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، در همه صحبت ها درباره تلاش پاری سن ژرمن برای ترغیب امباپه به جای پیوستن به رئال مادرید ، قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند ، این فقط مسئله پول نیست. تیم فرانسوی در حال حاضر یکی از قوی ترین تیم های اروپایی را در اختیار دارد و در حال حاضر گزینه های بالقوه بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نسبت به وضعیت واقعی دارد.

نباید فراموش کرد که PSG در سال های اخیر در اروپا عملکرد خوبی داشته است: آنها در فصل 20-2019 به فینال رسیدند اما در مقابل بایرن شکست خوردند و در فصل 21-2020 به نیمه نهایی رسیدند. رئال در این فصل راهی فینال شده بود اما فصل گذشته از دور شانزدهم حذف شد.

اگر از این منظر به قضیه نگاه کنید ، PSG در موقعیت خوبی قرار دارد و گزینه خوبی برای رقابت در لیگ قهرمانان است. آنها در این فصل به همراه منچسترسیتی و بایرن مونیخ مدعی اصلی قهرمانی هستند. در همین حال ، رئال در رتبه هفتم این فهرست قرار دارد و تقریباً در سطح یوونتوس است که این روزها وضعیت خوبی ندارد.

اما به نظر نمی رسد این واقعیت تأثیر چندانی بر مابابا بگذارد. مادر این بازیکن چند روز پیش نیز ادعا کرد: “چهار سال پیش ، رئال جذاب تر از PSG بود ، اما ما آنها را انتخاب کردیم. میلیونر تصمیم گرفت تابستان امسال به رئال برود تا رویای او محقق شود. اگر کیلیان با سه یا چهار نفر به رئال بپیوندد بازیکنان دیگر ، این تیم دیگر سابق نیست تیم نمی ماند. کیلیان می خواهد در مرکز پروژه ورزشی باشد. “او به چالش های مداوم نیاز دارد.”

و امباپه نیز از مدل ایده آل قدیمی خود کریستیانو رونالدو الهام گرفته است.

یادمان باشد: کریستیانو در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست ، در آن زمان رئال 9 عنوان قهرمانی اروپا و منچستریونایتد 3 عنوان قهرمانی داشت. اما در آن زمان شرایط متفاوت بود. رئال مادرید در دور شانزدهم به مدت 5 فصل حذف شد اما یونایتد در فصل 07-2006 در نیمه نهایی حضور داشت و در فصل 08-2007 قهرمان شد و در فصل 09-2008 نایب قهرمان شد.

رونالدو در اولین فصل خود موفقیت چندانی نداشت و در دور شانزدهم مقابل لیون بار دیگر حذف شد ، اما زمان نشان داد که او بهترین تصمیم را گرفته است. فوق ستاره پرتغالی 9 سال با پیراهن رئال مادرید بازی کرد و چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و 4 سال دیگر در نیمه نهایی ظاهر شد.

در واقع ، کریستیانو برنابئو به مرکز اصلی پروژه ورزشی رئال تبدیل شده بود و اگرچه کمی دیر جواب داد ، اما سرانجام ثمر of تصمیم خود را با ثبت چهار قهرمانی اروپا در کارنامه خود دید.

در آن زمان ، رئال مادرید تعدادی بازیکن با استعداد مانند بنزما ، کاکا ، ژابی آلونسو ، دیماریا ، اوزیل ، بل ، ایسکو ، کروس ، مودریچ ، کاسمیرو و موراتا را در اطراف رونالدو قرار داده بود و این همان چیزی بود که مابابه انتظار داشت. او می داند که اگر به تیم بپیوندد ، خورشید یا دیگر ستاره های آسمان واقعی می شود.

او سالها در پاریس آرزو داشت ، اما پاری سن ژرمن در جهت مخالف حرکت کرد. او قرارداد نیمار را تمدید کرد و مهمتر از همه ، لیونل مسی را تعیین کرد تا امباپه را به مقام سوم برساند.

امباپه با گل کریستیانو در رئال مادرید بزرگ شد و عکس های این بازیکن روی دیوار اتاقش گواه این موضوع است. با انتقال او به رئال در تابستان آینده ، در واقع ، رونالدو به آینه ای تبدیل می شود که مهاجم فرانسوی می خواست خود را در آن ببیند.

نویسنده: مانو دی خوان

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما