رشید مظهری استقلال از لیست خارج شد. آیا جدایی نزدیک است؟

[ad_1]

در رفتنرشید مظهری دروازه بان سرشناس این تیم برای دومین هفته متوالی از خط خارج شد که لیست استقلال برای بازی حساس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر منتشر شد. استقلال نمی تواند این کار را انجام دهد. مظهری در استقلال با چنان بحرانی مواجه است که شایعاتی مبنی بر جدایی او در نیم فصل از این تیم شنیده می شود.

به گزارش فرارو، معترضانی که مدتی بود با استقلال می جنگیدند و از زمان حضور علیرضا رضایی در این تیم در سفر بودند، جای خود را از دست داده اند و حالا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از طریق دروازه بان سوم استقلال به او نگاه می کند. . مظهری البته بعد از مدت ها برای اولین بار از اشتباهات پی در پی خود صحبت کرد و گفت که به تصمیم کادرفنی در این زمینه احترام می گذارد. او همچنین به شایعات جدایی از استقلال واکنش نشان داد.

رشید مظهری با اشاره به حذف چند هفته متوالی استقلال از لیست گفت: من همیشه به نظر کادر فنی احترام می گذارم و باید به صورت تخصصی با این مسائل برخورد شود. اگر در زمین باشم برای موفقیت تیم جانم را فدا می کنم، اگر روی نیمکت یا خارج از لیست باشم برای موفقیت تیم دعا خواهم کرد.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر بی انگیزگی در تمرینات گفت: بهترین فردی هستم که می توانم در موردش نظر بدهم. با تمام توانم در تمرین حاضر می شوم و از نظر فنی و بدنی بهتر از فصل گذشته هستم. اگر حرفم را باور نمی کنید یا باور نمی کنید، خوب است که به تمرین استقلال بیایید و ببینید چقدر آماده هستم و چه وضعیت فوق العاده ای دارم. من کوهی از الهام هستم و حتی بهزاد غلامپور هم گاهی از صبر و تمرین خوبم تشکر می کند و قدردان تلاش و محبت همیشگی او هستم.

عده ای شایع کرده اند که مظهری لجباز است فرهاد مجیدی: لجبازی؟ من هرگز نمی توانم دیگران را انصاف بدهم و به سلیقه مربی احترام می گذارم. ممکن است سلیقه مجیدی متفاوت باشد اما من باید به او احترام بگذارم و تا زمانی که در استقلال هستم نمی خواهم اتفاقی بیفتد که برای تیم تفاوت ایجاد کند.

دروازه بان استقلال درباره اینکه چند تیم لیگ برتری برای نیم فصل دوم به او پیشنهاد داده اند، گفت: من بازیکن استقلال هستم و باید قراردادم را با این باشگاه حفظ کنم. صحبت از آینده منطقی و حرفه ای نیست.

آیا این روند در سال آینده از استقلال جدا می شود؟ در پاسخ به این سوال. وی گفت: قرارداد دارم و تابع تصمیم سرمربی و باشگاه هستم. اگر مرا بخواهند با همه چیز در خدمت آزادی هستم و اگر نخواهند اوضاع فرق می کند. به هر حال در فوتبال باید به وضعیت همسر و فرزندانم و آینده ام فکر کنم و اینکه در آینده چه اتفاقی می افتد قطعا برایم مهم است. هیچ بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، اگر آنها بخواهند در خدمت استقلال هستم و شرایط تغییر کند، اما با ادامه این روند قطعا باید تصمیمات اساسی برای آینده بگیرم. در آینده باید بنشینیم و با کادر فنی صحبت کنیم، چرا که من هم ایده های خودم را بررسی می کنم.

مظهری در پایان خاطرنشان کرد: از نظر اخلاقی نسبت به سال گذشته تجربه بیشتری دارم و معتقدم نباید با بی احترامی و بی احترامی پیش برویم. آینده غیرقابل پیش بینی است و در سال های آینده با انگیزه زیادی تمرین خواهم کرد و البته برایم مهم است که همه همکارانم بگویند بسیار آماده هستم و معتقدند با انگیزه بالایی تمرین خواهم کرد. در پایان برای استقلالی ها در بازی با سپان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما