رشته مدیریت صنعتی – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج

مشاور کنکور - YouTube کتاب های قانون جذب و مثبت اندیشی نام کتاب هایی هست که اساس آن ها شبه علم است، و متاسفانه استقبال های خیلی زیادی از این کتاب ها شده است، در این کتاب ها در ابتدا در مورد قدرت فکر می گویند و سپس در مورد اینکه کائنات هرچه بخواهید به شما می دهند صحبت می کنند و انسان های تنبل اشتیاق زیادی به خواندن چنین کتاب هایی دارند. یک زمان هایی داوطلب کنکوری انگیزه خود را از دست می دهد و دائما با دیدن کلیپ های انگیزشی تلاش می کند انگیزه خود را برگرداند، انسان یک ربات نیست که دائما انگیزه داشته باشد و با اشتیاق حرکت کند، یک زمان هایی که مطالعه می کنید انگیزه شما زیاد می شود و حس و حال خوبی دارید، زمان هایی که حس و حال خوبی ندارید با یک مطالعه کم شروع کنید و با ۲۰ دقیقه درس خواندن، به مرور انگیزه خود را برگردانید.

مشاور کنکور صنعتی

ادامه دادم : همان شبح ترس و استرس که تو را طلسم کرد. او اما درباره معلم خصوصی نظر متفاوتی دارد: «راستش را بخواهی تفاوتی نداشت همان مطلبی را می گفتند که معلم ها در کلاس می گفتند. یکی از مفیدترین اقداماتی که در راستای پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است اقدامی است که مراکز مشاوره تحصیلی برای آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان در قالب ایجاد کانال تلگرام مشاوره تحصیلی انجام داده اند. اما وقتی برای انجام کارهای خود به سراغ مشاوره کنکور بروید، تمام این فرضیات غلط است و در سال آخر کنکور با برنامهریزی اصولی و راهنمایی مشاورین شما نیز میتوانید رتبههای عالی و شگرف کنکور را کسب کنید. ممکن است در بین راه مأیوس شوید و حجم زیاد درسها و دیدن کتابها شما را به وحشت بیندازد، اگر ارادهای بسیار قوی داشته باشید هرگز این موارد شما را نمیتواند ناامید کند، ولی باز اگر احتمال میرود سست شوید، در این زمان باز شما به شخصی احتیاج دارید که به شما دلداری بدهد و شما را به ادامهی راه دلگرم کند، که باز ما همان مشاور را به شما پیشنهاد میکنیم، و این دلگرمی صد چندان میشود وقتی میدانید کسی به شما مشاوره میدهد که خودش روزی در جای شما بوده و اکنون به همان موفقیتی دست پیدا کرده که اکنون آرزوی شماست، در این مورد هم ما در کنار شما هستیم و تنهایتان نمیگذاریم.

اینحا اصلا قصد ندارم حرف هایی که داخل کتاب ها خوانده اید در انتخاب هدف را برای شما بنویسم، من اینجا می خواهم به شما بگویم برای انتخاب هدف، خودتان را دوست داشته باشید، درست متوجه شدید شما باید خودتان را دوست داشته باشید، کارهایی که می تواند شما را خوشحال کند را بشناسید و آن حس خوبی که باعث می شود خودتان را بیشتر دوست داشته باشید را پیدا کنید، انقدر در مسیرتان ذوق داشته باشید که ایمان بیاورید فقط زمانی که شما نباشید بقیه می توانند به این جایگاه برسند وقتی شما هستید این جایگاه و موقعیت فقط برای شماست، چون شما خود را دوست دارید و میدانید چه چیزی خوشحالتان میکند و چیزی که شما را خوشحال می کند باید برای شما باشد. افرادی که از ابتدای سال شروع کردند و برنامه ریختند و به جلو رفتند شاید در نگاه اول موفقتر به نظر برسند ولی این مستلزم آن است که آنها واقعا با انگیزه و روی برنامه پیش رفته باشند، این در حالی است که تعدادی از دانشآموزانی که زود شروع میکنند در واقع هیچ قدم مثبتی در جهت درس خواندن برنداشتهاند یا کم برداشتند و درواقع اسمش است که زود شروع کردند و چه بسا آن دانشآموز که دیر شروع کرده با برنامهریزی خوب و عزم راسخ، از آن دانش آموزی که زود شروع کرده، خیلی جلوتر هم باشد.

اگر فکر میکنید دیر شروع کرده اید برای پیشی گرفتن از بقیه رقبا میتوانید از بهترین اردوی مطالعاتی نوروز هم استفاده کنید و با برنامه ریزی در همه درس ها چندماه گذشته را جبران کنید. در مسیر کنکور، هدف خود را یادآوری کنید ولی نیاز نیست به بقیه بگویید و یا خودتان را رسیده به هدف تصور کنید، وقتی به بقیه در مورد هدف هایتان می گویید یا خود را در موقعیت رسیده به هدف تصور می کنید به یک حس نیاز که حس محبوب بودن است دست پیدا می کنید و نیاز شما از قدرت برطرف می شود و دیگر احتیاجی برای ادامه دادن به مسیر سخت و رسیدن به هدف ندارید. اجازه نداری بگویی تقدیر من این است، شانس برای کسی که حداقل یک بار طعم لذت رسیدن به هدف به کمک تلاش خود را داشته چیز بی معنی است، تا به الان زندگی شما چطور بوده است اگر بنشینی و تماشا کنی بقیه ی زندگی هم همینطور می شود. و این یک ایده تجاری بزرگ است که به کمک آن پول زیادی را صاحب می شوند. یک نگاه به دور و بر خود کنید، آدم هایی که هدف دارند حتی راه رفتنشان هم با بقیه تفاوت دارد، جنگ جوی واقعی فقط هدف خود را می بیند و کار های بی ارزش را رها کرده است.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما