رشته روانشناسی ، گرایش ها و بازار کار

بهطور کلی، مطالعه از تابستان قبل از کنکور، مشاوره کنکور یعقوبی ایدهآل خواهد بود. کیفیت مطالعه هم یکی از فاکتور های بسیار مهمه. برای رتبه برتر شدن در کنکور و درس خواندن با کیفیت بالا یک سری چیزها تمرکز شما را می گیرد. زمانی که نوجوان در دورهٔ سخت کنکور به تنگنا رسیده و خود را تنها میبیند میتواند با خواندن این کتاب دریچهای از امید را پیدا کند و به سمت نور حرکت کند. بلکه لازم است همواره پیگیر باشد که آیا دانش آموز طبق برنامه ریزی عمل می کند یا خیر؟ مطالعه طبق بودجه بندی کنکور، باعث می شود که شما فصل های پرتکرار و پراهمیت را بشناسید و سعی کنید همه مطالب آن فصل ها را دقیق یاد بگیرید. من ابتدا به کتاب بسنده میکردم و تست اندکی میزدم.ولی به مرور دیدم جواب نمی دهد لذا روش خود را تغییر دادم و ابتدا کتاب را میخوانم و سپس بلافاصله بیست الی سی تست دست گرمی میزنم تا به مفاهیم آن به خوبی پی ببرم. 29- شما امسال بيشتر با روش بازيابي درس مي خوانید يا با روش دوباره خواني؟ در درس فلسفه و منطق.

و پس فردا دوباره تست آموزشی از همان مبحث میزنم و نکات تست ها را یادداشت میکنم.هفته بعدی برای مرور این مبحث دوباره تست میزنم و نکات و تست های نشان دار را به خوبی مطالعه میکنم.اینگونه و در 3مرحله من در فلسفه و منطق به آن نقطه مدنظر و تسلط رسیدم. شما در این قسمت ضرورت برنامه ریزی صحیح برای کنکور را متوجه شدید.در ضمن، یک ابزار پیشنهادی ما که خیلی از رقیب های شما از آن اطلاعی ندارند؛ کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته است که دقیق ترین و اصولی ترین راه و روش برنامه ریزی درسی را به شما آموزش می دهد تا بدانید چگونه رتبه برتر کنکور شوید و به نمرات و نتایج بی نظیر دست پیدا بکنید. 20- در کدام درس ها روش مطالعه ی خود را تغییر دادید و پیشرفت زیادی داشتید ؟ براي كدام درس ها ؟ تست ها سطح بندی شده و خوب هستند و برای چالش بیشتر هم در این کتاب تست وجود دارد.

مشاور کنکور رایگان نی نی سایت

مهم ترین ویژگی آنها طبقه بندی و سطح بندی تست ها و مباحث است.دقیقا راهبردی و استراتژیک هستند.کتاب های آبی با پیمانه ای بودنشان بر اساس اهمیت مطلب کمک زیادی میکنند تا با یک برنامه ریزی خوب و همان مقدار مبحثی که نیاز داریم مطالعه کنیم.کتاب های سه سطحی با سه سطح سوالات سبب ارتقا سطح ما میشود و با زدن این تست های سخت،به راحتی میتوان به تست های دیگر پاسخ داد.کتاب زرد بیست کنکور عمومی هم بسیار برای شبیه سازی بخش عمومی کنکور با سوالات تالیفی و کنکورهای عمومی داخل و خارج کشور مفید است و تمرین استراتژی بازگشت. من قبل از هر آزمونی با توجه به مقدار مطالعه و تسلط خودم یک ترازی را معین میکنم و میگم مثلا باید 7500بزنم و همینطور هم میشود و یا هدفگذاری های چند از 10 که انجام میدهم هم در آزمون اصلی تقریبا مشابه هستند.با توجه به کارنامه آزمون و بررسی و تحلیل دقیق برای درس هایی که به تلاش بیشتری نیاز دارند وقت بیشتری میگذارم و سعی میکنم به یک نقطه پایداری برسم.در کل تلاش من بر این است که ترازهایم در کانون روند صعودی داشته باشد و افت تراز آزمونی یا مقطعی نداشته باشم. من در روز های شنبه و یکشنبه و دوشنبه که مدرسه داریم بودجه درسهای دوازدهم را میخوانم و روز سه شنبه ترکیبی از دوازدهم و پایه.روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم فقط پایه.روز جمعه آزمون هدفگذاری و یک کنکوری عمومی پایه از کتاب 20کنکورعمومی کانون و بقیه طول روز را به تفریح و استراحت می پردازم.روزهای شنبه و یک شنبه و دوشنبه هفته دوم مرور درس های دوازدهم و روز سه شنبه درس های پایه و روز چهارشنبه درس های دوازدهم و روز پنجشنبه هم آزمون مشابه پارسال و مرور روزنامه وار نکات و خلاصه نویسی ها.دقیقا ساعت 8 شروع میکنم و سعی میکنم همیشه زودتر از زمان آزمون تمام کنم.قطعا پردازش اول چون برای من سرعت خیلی مهم است.من همیشه به دوستانم هم میگم که کنکور مسابقه سواد دقتی(یعنی نکات تستی رو از بر باشی و دقت هم داشته باشی و مثلا نیست رو است نخونی) و سرعت تمرکزی(یعنی تست هارو در چند ثانیه بزنی و همیشه وقت اضافه داشته باشی و تمرکز هم داشته باشی چون سرعت خالی به درد نمیخوره) هست.

من اول کارنامه را به دقت بررسی میکنم و تمام مطالب کارنامه را اصطلاحا با وسواس یک قاضی میکاوم و سپس ان را برای دوستانم میفرستم و کارنامه خود را با انها مقایسه میکنم و از نقاط ضعف و قوت هم باخبر می شویم و حسن این کار این است که اگر مثلا درس عربی را امروز من بد زدم با دیدن اینکه دوستانم هم بد زدند متوجه میشوم که عیب فقط از من نبوده و مثلا سوالات در سطح دشواری بودند.یا وقتی من حوصله درس خواندن ندارم و شنیدن اینکه که دوستانم هم به فعالیت دیگری میپردازند میفهمم که من از بقیه عقب نیستم و روحیه میگیرم.بعد از این کار سراغ تحلیل ازمون می روم و از اول سوالات را بررسی میکنم و سوالاتی که درست زدم را با سرعت بیستر و سوال نزده و غلط را باقت بیشتر بررسی میکنم و نکات آنها را یادداشت میکنم. جالب است بدانید که در بسیاری از این بورسیه تمام هزینه های زندگی و تحصیل شما توسط دانشگاه پرداخت می شود! در آزمون شرکت نمیکردم در سال های پایه ولی وضعیت الان من نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و در سطح بالاتری قرار دارم.

مشاور برای کنکور لازمه

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره ی کنکور انسانی (وب سایت) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما