رتبه یک کنکور تجربی نی نی سایت – راهنمای کامل شما

لازم است اطلاعات کامل و دقیقی از تاریخچه مطالعاتی روزها یا هفته های اخیر در اختیار مشاور کنکور خود قرار دهید زیرا در غیراینصورت بهترین موسسه مشاوره کنکور و معتبرترین مشاورکنکور سراسری ایران نیز نمی تواند برنامه کاملا مناسبی برای هفته های بعدی شما طراحی نماید. بخش حفظی بیشتر متن کتاب رو شامل میشه؛ خط به خط متن کتاب شیمی سرشار از مطالب مهمه که لازمه همه اون ها به طور کامل حفظ بشن. یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید بیش از ۴۰۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین کتاب های کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد، اما چگونه؟ آموزشگاه کنکور سوپررسپینا با بهره گیری از بهترین اساتید مشاوره و کنکور در گنبد کاووس استان گلستان فعال می باشد. موسسه کنکور سوپررسپینا با بهره گیری از بهترین اساتید مشاوره و کنکور در گنبد کاووس استان گلستان فعال می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم بهترین مشاورکنکور را برای خودتان از بین رتبه های برتر کنکور که تجربه موفقیت در این آزمون را داشته و در عین حال تعهد و تخصص کافی در زمینه مشاوره کنکور دارند انتخاب کنید.

مشاور کنکور حسین رونقی

مشاوره class= مثلا به ما کمک می کنه تا مطالبی رو که یاد گرفته ایم، دسته بندی و سامان دهی کنیم. پس اگر با برنامه ی به موفقیت رسیدید نباید به فرد دیگری توصیه کنید زیرا اهداف افراد وهمچنین استعداد و توانایی های افراد نیز باهم متفاوت می باشد. هزینه کردن برای مشاوره ی کنکور و پیشرفت تحصیلی بزرگترین سرمایه گذاری برای آینده شماست زیرا قیمت مشاوره تحصیلی کنکور در برابر ارزش آن و دستاوردهایی که در آینده برای شما خواهد داشت بسیار ناچیز است. بنابرین به هیچ وجه از اینگونه برنامه های آماده که در یک کانال برنامه ریزی کنکور تلگرام یا در یک پیج اینستاگرام قرار داده شده و یا توسط یک سایت مشاوره درسی کنکور به فروش می رسند استفاده نکنید زیرا هیچ توجهی به شرایط خاص و تاریخچه مطالعاتی شما نداشته و صرفا یک نسخه کلی برای همه دانش آموزان یا داوطلبان کنکور تجویز می کنند. بنابرین برنامه درسی مناسب برای هر داوطلب بر اساس وضعیت و مشخصات خاص ایشان با برنامه درسی سایر داوطلبان کنکور کاملا متفاوته بوده و باید شخصی سازی شده باشد. همه ساله با نزدیک شدن به ایام کنکور صحبت است همایش ها و کلاس های نکته و تست به میان می آید و دانش آموزان و خانواده های ایشان برای جمع بندی نکاتی که در طول سال تحصیلی خوانده اند به دنبال شرکت در بهترین همایش های جمع بندی کنکوری هستند.

تو این مقاله هم قصد داریم به معرفی بهترین منابع و کتاب تست های کنکور برای دروس اختصاصی رشته های ریاضی و فیزیک بپردازیم. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. یک برنامه ریز و مشاور کنکور خوب باید اصولی را که در آزمون های آزمایشی روز قبل از آزمون و حین آزمون دادن و بعد از آزمون باید رعایت و اجرا کنید به شما آموزش دهد و بر اجرای این موارد نظارت داشته باشد، از جمله تکنیک های تنظیم وقت، روش درست ارزیابی آزمون های آزمایشی، انتخاب آزمون آزمایشی مناسب، تحلیل دقیق درس به درس کارنامه های شما و پیشنهاد برای برطرف کردن نقاط ضعف و … پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید.

البته لازم به ذکر است که مشاوره تخصصی کنکور صرفا فقط شامل معرفی منابع کمک درسی یا مشاوره انگیزشی و مسائل این چنینی نیست. با سلام ، درصورتی که رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته موردنظر را کسب نمایید می توانید به تحصیل در آن رشته بپردازید ، لازم به ذکر است تعداد دروس جهت تطبیق به مدرک تحصیلی شما و نظر واحد دانشگاهی بستگی دارد. امروزه یکی از بزرگترین اهداف دانش آموزان و خانواده ها قبولی در کنکور سراسری می باشد. توجه داشته باشید برنامه هر شخص با شخص دیگری متفاوت است مانند دارویی که یک پزشک برای یک بیمار تجویز می کند و باعث سلامتی او می شود. اگر مشاور شما بهترین مشاور تحصیلی ایران باشد اما به اندازه کافی درس نخواهید و ساعت مطالعه پایینی داشته باشید نمی توانید رتبه خوبی در کنکور کسب کنید. امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در عادلانه ترین شرایط به شما ارائه دهیم. برنامه ریزی اصولی مهم ترین عامل برای رسیدن به رتبه و دانشگاه درجه یک می باشد.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.