ربطی به رژیم غذایی و ورزش ندارد. با این ترفند ساده 3 برابر ضرر خواهید کرد!

[ad_1]

این ترفند مهم کاهش وزن ربطی به رژیم غذایی یا ورزش ندارد. تحقیقات نشان داده است که یادگیری دوست داشتن بدن به هر طریقی می تواند تلاش های کاهش وزن شما را سه برابر کند.

به گزارش روانشناسی نیوز، شرکت کنندگان در مطالعه یاد گرفتند که کمتر به اندازه، وزن و نظرات خود در مورد دیگران اهمیت دهند. آنها تشویق شدند که فکر کنند شکل بدن آنها آنقدر که فکر می کردند مهم نیست.

محققان دریافته اند افرادی که تصویر بدنی خوبی دارند به طور خودکار غذای سالم تری دارند. نتایج این مطالعه نشان می دهد که چربی بدن بزرگترین مانع برای کاهش وزن است.

مشخص شده است که افرادی که اضافه وزن دارند اغلب با تصویر بدن خود مشکل دارند. غلبه بر این مشکلات، به ویژه نگرانی در مورد اینکه دیگران در مورد آنها چه فکر می کنند، بر کاهش وزن تأثیر می گذارد.

در این مطالعه 239 زن دارای اضافه وزن به مدت یک سال از یک برنامه غذایی استاندارد و ورزش پیروی کردند. نیمی از آنها یک دوره آموزشی ویژه را که برای بهبود تصویر بدنشان طراحی شده بود، گذراندند و شامل جلساتی در مورد جنبه های احساسی کاهش وزن بود، زیرا برخی از افراد دارای اضافه وزن تمایل به خوردن احساسی دارند.

غذا خوردن احساسی یعنی تمایل به غذا خوردن در پاسخ به احساسات منفی و عدم رفع گرسنگی.

زنان تشویق شدند که بدن خود را در هر شکل و اندازه ای دوست داشته باشند.

نتایج نشان داد افرادی که تصویر بدن خود را بهبود بخشیدند به طور متوسط ​​7 درصد از وزن خود را از دست دادند که سه برابر بیشتر از کاهش وزن در گروه کنترل بود.

ربطی به رژیم غذایی و ورزش ندارد.  با این ترفند ساده 3 برابر ضرر خواهید کرد!

بر اساس روانشناسی چاقی، عادات ذهنی افراد بر افزایش یا کاهش وزن تاثیر می گذارد. اگر از نظر ذهنی چاق هستید، ابتدا باید چرخه ذهنی مرتبط با رژیم غذایی و ترس از غذا را بشکنید. این نیاز به زمان و تمرین زیادی دارد. اما در نهایت، می تواند طرز فکر و عمل شما را تغییر دهد.

دکتر دکتر نویسنده ارشد این مطالعه گفت: مشکلات تصویر بدن در افراد دارای اضافه وزن و چاق بسیار رایج است و اغلب منجر به خوردن آرام و عادات غذایی سخت می شود که از کاهش وزن جلوگیری می کند. پدرو تکسیرا گفت.

وی افزود: یافته های ما ارتباط قوی بین بهبود تصویر بدن به ویژه در کاهش اضطراب در مورد نظرات دیگران و تغییرات مثبت در رفتار غذایی را نشان می دهد، بنابراین معتقدیم یادگیری برقراری ارتباط سالم با بدن برای کاهش وزن مهم است. این باید در یک برنامه مدیریت وزن در نظر گرفته شود.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما