راهنمای خرید هاست وردپرس

وجود نداشته باشه ارائه چنین خدماتی به صورت رایگان نه تنها به درد شما نمیخوره بلکه عملا کاربردی هم نخواهد داشت. در حالت کلی سرویس های هاست به دو صورت لینوکسی و ویندوزی تقسیم خواهد شد که هر کدام دارای چندین مدل کنترل پنل می باشند که در ادامه برای آشنایی بیشتر بررسی خواهیم کرد. در این سرویس نیز همانند سرویس های اشتراکی منابع سرور بین چند کاربری به صورت اشتراکی می باشد اما با این توافت تعداد کاربرانی که مشترک هستند در این سرویس نسبت به هاست اشتراکی کمتر می باشد، در واقع منابع سرور با توجه به نیاز هر کاربر به او اختصاص داده خواهد شد بنابراین هر زمان به منابع بیشتری نیاز داشته باشید با صرف هزینه اضافی منابع سرور مانند حافظه یا پهنای باند بیشتری به شما اختصاص داده خواهد شد، این سرویس ها برای کسب و کارهایی که دارای سرعت رشد بالایی دارند مناسب می باشد و همچنین نسبت به سرویس های اشتراکی امنیت بالاتری دارد. اما این نکته رو هیچگاه از خاطرتون فراموش نکنید که سایر موارد نیز به نحو احسنت رعایت شده باشند. این گزینه از موارد ابتدایی یک هاست وردپرس می باشد و باید موجود باشد در غیر این صورت نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

در این نوع سرویس های میزبانی فقط میزبانی برای سایت شما می باشد و کاملا شخصی می باشد شما می توانید تمامی فضای هاست و حافظه و پهنای باند را برای خود استفاده کنید و با کاربران دیگر مشترک نمی باشد و کنترل کامل روی سرعت و امنیت و SEO را در اختیار دارید. همان طور می دانید امنیت یکی از فاکتورهای مهم در هر میزبانی هاستی می باشد و اگر میزبانی شما نمی تواند امنیت سایت شما را حفظ کند خیلی زود هک خواهید شد. یکی از مهمترین گزینه هایی که باید در یک سرویس هاست وردپرس به آن توجه کنید امنیت می باشد، اگر سرویس شما راه نفوذپذیری خوبی داشته باشد حتما همیشه در خطر هستید پس امنیت را جدی بگیرید. امنیت مسأله جدی و مهمی در راهنمای خرید هاست برای وردپرس است. در راهنمای خرید هاست برای وردپرس قرار است به این نکات بیشتر بپردازیم. وردپرس به تنهایی به فضای زیادی نیاز ندارد، اما قالبها، افزونهها، تصاویر و فایلهای ویدیویی که در مرور زمان به سایت اضافه میشوند، فضای زیادی اشغال می کنند. همانطور که مشخص است در تست انجام شده هاست سرعت خوبی در مقایسه با شرکت های رده بالای دیگر نداشت اما اگر دنبال حجم بالا با قیمت پایین هستید و کیفیت و سرعت برایتان اهمیتی زیادی ندارد می تواند گزینه مناسبی باشد.

از معروفترین کنترل پنل های لنوکسی Cpanel و DirectAdmin می باشد. اگرمشکلی در هسته وردپرس خود داشته باشید، می توانید مشکل خود را با تیم فعال سرورکلیک در میان بگذارید. خرید هاست وردپرس ، یکی دیگر از بهترین خدمات شرکت هاستینگ سرورکلیک می باشد؛ فروش هاست وردپرس، به همراه امکانات بسیار ویژه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. در صورت هر گونه مشکل، پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته سایت سرورکلیک برای خرید هاست وردپرس در اختیار شماست. هاست مورد نیاز خود را خریداری کنید.قبل از خرید هاست وردپرسی حتما پلن های یک سرویس دهنده را با هم مقابسه و ارزیابی کنید، با توجه به اینکه وردپرس یک پلفرم بسیار سبکی است اغلب میزبانی های وب آن را پشتیابنی می کنند و بدون مشکل آن را لود می کنند اما یک هاست اختصاصی برای وردپرس نسبت به سایر هاست سازگاری بهتری برای وردپرس خواهد داشت. این سرویس معمولا هزینه بیشتری نسبت به سرویس های اشتراکی دارد اما به دلیل خدمات خوبی که برای کاربران وردپرسی فراهم می کند ارزش خرید بالاتری دارد. در خرید هاست وردپرس باید حساسیت به خرج دهید تا در آینده سایتتان به مشکلی برخورد نکند و مانع پیشرفت سایتتان نشود با گسترش سایت های میزبانی وردپرس بسیاری از سایت های ایرانی که هاست بی کیفیت ارائه می دهند زیاد شده حتی میزبانی هایی که در گوگل بالا هستند اینگونه سایت ها ممکن است آینده سایتتان را به خطر بی اندازد.

در حالت کلی این سرویس شباهت زیادی با VPS دارد و در این نوع سرویس، وب سایت شما به جای سرور فیزیکی روی سرورهای ابری قرار میگرد و میزبانی های ابری به مقیاس پذیریشان مشهور هستند و به کمک این ویژگی شما می توانید به صورت با توجه به بالا رفتن ترافیک سایت و افزایش ناگهانی بازدید، به صورت منابع سرور را افزایش یا به حالت عادی بازگردانید. مقدار بازدید و آپلود فایل هایی که برای کاربران دانلود می شود را پهنای باند گویند به عبارت دیگر ترافیک مصرفی سایت بر حسب گیگابایت است. اگر دارای کسب و کار شخصی هستید و تصمیم دارید شانس خود را در دنیای اینترنت امتحان کنید و از این را کسب و کار خود را گسترش دهید اولین چیزی که نیاز دارید داشتن یک وب سایت می باشد که این وب سایت نیاز به یک هاست برای میزبانی دارد. انتخاب یک هاست وردپرس خوب و مناسب ممکن است برای افراد مبتدی مقداری دشوار به نظر برسد و شرکت میزبانی وب هر کدام ادعا می کنند که بهترین سرویس را ارائه می کنند و شما با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن نوع وب سایت، بودجه، زمان و … پهنای بانک نشان میدهد چه تعداد کاربر می تواند از وب سایت شما بازدید کند بنابراین به این موضوع توجه کنید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما