راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

برای اینکه راحتتر انتخاب کنید مواردی را برایتان در نظر گرفتیم که به انتخاب بهترین هاست وردپرس کمک میکند. درواقع شاخصههای اصلی هاست وردپرس امکان پیکربندی دقیقتر و سرعت بارگزاری بیشتر و عملکرد بهتر آنها میباشد. هر کدام نیز دارای چندین مدل کنترل پنل هستند که برای آشنایی بیشتر آنها را بررسی میکنیم. از کدام شرکت هاستینگ ایرانی راضی بودین؟ با توجه به مزیت هایی که شرکت های هاستینگ ایرانی معرفی شده در این مقاله دارند انتخاب یک شرکت به عنوان بهترین شرکت هاستینگ و بهترین ارائه دهنده هاست کمی سخت است. حال که با بهترین هاست وردپرس شرکتهای ایرانی آشنا شدیم، در ادامه به معرفی نکاتی که باید هنگام خرید هاست مخصوص وردپرس به آنها دقت کنید میپردازیم. هاست وردپرس مدیریت شده یک تکنولوژی نسبتا جدید است که به منظور ارائه خدمات میزبانی بدون دردسر برای کاربران وردپرس توسعه پیدا کرده است. بهترین هاست وردپرسی باید بتواند بخوبی از سایت وردپرسی شما میزبانی کند و پیش نیاز های وردپرس را رعایت کرده باشد. یکی از مزایای خوب نت افراز ارائه هاست حجیم با قیمت مناسب است. اما هاست های وردپرس برای کار با این CMS ایجاد شده اند که این خطا ها را به فراموشی بسپارید. چه سایت پرترافیک داشته باشید چه سایتی با حجم بالا هاست های سرور پارس گزینه خوبی می تواند باشد.

اگر سرویس هاست وردپرس خوبی انتخاب نکنید، مطمئنا همیشه دچار مشکلاتی خواهید بود. من مهراد مظاهری از تیم طراحی سایت وبلینو قصد دارم تا درمورد ویژگی های هاست وردپرس کمی صحبت کرده و سعی کرده ام تا دید مناسبی برای انتخاب یک هاست وردپرسی مناسب به شما بدهم. شرکت وب رمز در زمینه خدمات میزبانی سایت سال ها فعالیت داشته و جزو قدیمی ترین و بهترین شرکت های شرکت های ارائه هاست در ایران است که از سال 1381 فعالیت خود را شروع کرده است. شاید شما نیز بپرسید که چه تفاوتی بین هاست های معمول و هاست وردپرس وجود دارد؟ با توجه به استفاده ی بسیار بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس و محبوبیت بالای این سیستم در بین کاربران ایران و خارج همچنان نیاز به سیستم میزبانی وردپرس در بین کاربران وجود دارد. نکته دیگری هم که وجود دارد این است به تخصص شرکت هاستینگ هم توجه داشته باشید. ایران هاست هم میتوان جزو بهترین هاستهای ایران نام برد.

سرویسهای هاست لینوکسی برای وبسایتهایی با زبان php و پایگاه داده MySQL مناسب هستند. اگرچه مهم ترین عامل در این بخش پهنای باند اختصاص داده شده به کامپیوتر ها می باشد اما عامل فاصله را نیز نمی توان نادیده گرفت. سایت های کمتری بر روی منابع قدرتمند هاست های وردپرسی میزبانی می شوند تا منابع اختصاص یافته به سایت شما افزایش یابد و شاهد عملکردی با ثبات تحت درخواست های بالا باشید. ممکن است بیش از یک سایت را روی هاست خود نصب کنید؟ با توجه به اینکه بیش از یک سوم سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده اند هر شرکت میزبانی هاست معتبری باید دارای یک تیم تخصصی وردپرسی برای رفع مشکلات احتمالی مشتریان خود داشته باشد. مزیت دیگر هاست نگار امکان میزبانی 4 دامنه در هر هاست وردپرس است. اما سرور پارس با این مزیت رقابتی موفق به جذب مشتریان زیادی شد. اگر تصمیم دارید که یک سایت وردپرسی داشته باشید بهتر است از خیر هاست ویندوزی بگذرید زیرا شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. چرا به هاست ویندوزی نیاز دارید؟ سرویسهای هاست به صورت کلی به دو نوع لینوکسی و ویندوزی تقسیم میشوند.

و دلیل استفاده از هاست وردپرس چیست؟ 2. زبانی که در طراحی سایت استفاده شده چیست؟ از هر نوع سرویسی که استفاده میکنید، باید مواردی را قبل از خرید در نظر بگیرید. هر چقدر هم که محیط امنی برای سایت ساخته باشید، وقتی از سمت هاست تهدید شوید، هیچ کدام از فعالیت های شما اثر گذار نخواهد بود. صادقانه بگویم این مورد تنها دلیل مراجعه به هاست ویندوزی در مقابل هاست لینوکسی است. این سرویس گرانتر از سرویسهای اشتراکی است اما به دلیل خدمات خوبی که به طور خاص برای کاربران وردپرس فراهم میکند ارزش خرید بالایی دارد. سرور پارس یکی دیگر از شرکت های میزبانی حرفه ای در ایران است که طی چند سال گذشته توانسته با خدمات خوبی که ارائه می دهد مشتریان زیادی را راضی نگه دارد. همچنین امکانی نیز برخی ارائهکنندگان پلن این هاست به منظور سادهتر کردن نصب وردپرس قراردادهاند که با زدن یک کلیک میتوانید وردپرس را نصب کنید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما