دانلود تلگرام در فروشگاه Play One Billion – Zomit

[ad_1]

به گزارش PhoneRena ، پیام رسان محبوب تلگرام بالاخره توانست از مرز دانلود یک میلیارد دلار در فروشگاه Google Play عبور کند. یکی از دلایل احتمالی این افزایش تعداد بارگیری ها این است که فیس بوک و سایر برنامه های آن مانند WhatsApp ، Facebook Messenger و Instagram در دو هفته گذشته ناپدید شده اند.

این تنها مسئله نیست ؛ این به این دلیل است که کاربران تلگرام به دلایل دیگری پیام رسان های دیگر را ترجیح می دهند. کاربران تلگرام از کنترل بیشتری بر چت های گروهی برخوردارند و می توانند از بسیاری از ویژگی هایی که در پیام رسان های رقیب یافت نمی شوند ، استفاده کنند. به عنوان مثال ، قابلیت استفاده همزمان از حساب تلگرام در چندین دستگاه ، کاربران زیادی را به سمت دانلود این پیام رسان جذب کرده است. پشتیبانی چند دستگاهی WhatsApp هنوز در مرحله بتا است و در حال حاضر هر حساب WhatsApp فقط می تواند به یک تلفن هوشمند متصل شود. علاوه بر به روز رسانی های منظم ، بهبود با ویژگی های جدید و هیجان انگیز ، تلگرام در طول این سال ها به گزینه ای جذاب تر از پیام رسان های دیگر تبدیل شده است.

دانلود تلگرام در گوگل پلی

پاول دوروفمدیرعامل تلگرام اخیراً اعلام کرد که مسنجر بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه در اوایل سال جاری داشت. به گفته وی ، بیش از 70 میلیون کاربر جدید به دلیل مشکلات امنیتی اخیر واتس اپ و عدم دسترسی فیس بوک به تلگرام پیوسته اند.

مقالات مرتبط:

البته ، یک میلیارد بارگیری به این معنی نیست که همان کاربران در حال حاضر از برنامه استفاده می کنند. این رقم شامل افرادی نمی شود که قبلاً وب سایت APK تلگرام را نصب کرده اند.

پس از مشکلات امنیتی در نسخه تجاری WhatsApp ، که به فیس بوک اجازه می داد به اطلاعات برخی از کاربران دسترسی پیدا کند ، بسیاری از افراد تصمیم گرفتند از WhatsApp به Telegram و Signal مهاجرت کنند. تلگرام به دلیل در دسترس نبودن سرورهای سیگنال پس از ترافیک زیاد کاربران جدید ، میلیون ها کاربر جدید به دست آورد.

ماه گذشته ، یک به روز رسانی عمده تلگرام ویژگی جدیدی را به این پیام رسان اضافه کرد که به افراد نامحدود اجازه می داد در تماس های ویدیویی یا پخش مستقیم شرکت کنند. توانایی که Zomit هنگام پخش رویدادهای زنده از آن استفاده کرد و پاسخ خوبی دریافت کرد. مدت کوتاهی پس از این به روزرسانی ، موضوع چت به تلگرام اضافه شد که به کاربر اجازه می دهد ظاهر چت را همزمان برای خود و طرف مقابل تغییر دهد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما