خرید آپارتمان در استانبول املاک: خرید ملک در استانبول

بهترین امکانات تفریحی، درمانی و خدماتی در این منطقه وجود دارد از همین رو با خیالی مطمئن می توانید در منطقه عمرانیه سرمایه گذاری کنید. با خرید خانه و سرمایه گذاری می توانید اقامت کشور ترکیه را به دست آورید و زندگی آرام و ایده آلی را در کنار خانواده و عزیزانتان داشته باشید. بخش اروپایی استانبول شلوغ تر از قسمت آسیایی است و بیشتر گردشگرانی که از استانبول دیدن می کنند سمت اروپایی را ترجیح می دهند. به احتمال زیاد چیزی که بیشتر گردشگران را به خود جذب می کند این است که بیشتر بناهای تاریخی در قسمت اروپایی استانبول واقع شده اند. جمعیت مهاجر نیز در بخش اروپایی استانبول در مقایسه با بخش آسیایی بیشتر است.

  • بهتر است بدانید که خانه‌های اجاره‌ای استانبول معمولا مبله می‌باشند و برای افراد گزینه بسیار مناسبی هستند، برای اجاره کردن ملک در استانبول افراد باید به عنوان دیپوزیت تا 3 برابر اجاره خانه را پرداخت نمایند.
  • در ابتدا با معرفی محله ها قصد داریم که دید بازتری را به شما قبل از تصمیم به خرید خانه در استانبول بدهیم.
  • در این محله بیشتر از هر چیز مزون های لباس عروس و لباس شب با قیمت های مناسب به چشم می خورد.
  • یکی از بزرگترین مزایای خرید ملک در استانبول ترکیه این است که  اگر ملک خریداری شده توسط شما حداقل 400 هزار دلار ارزش داشته باشد(طبق قانون جدید در 12 آوریل 2023 )، در کمتر از سه ماه صاحب شهروندی ترکیه و پاسپورت آن خواهید شد.
  • در نهایت با یک پروسه ساده و در عرض سه ماه تابع این کشور می‌شوید و پاسپورت خود را دریافت می‌کنید.
  • یک راه خوب برای خرید خانه در استانبول و اطلاع دقیق از بهترین زمان برای خرید خانه در این شهر، کمک گرفتن از مشاوران املاک حاضر در ایران و استانبول است.

چنان‌که روش دوم موردنظر شماست، می‌توانید از متخصصین خبره ما کمک بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که محله یدکول صاحب ارزان‌ترین خانه‌ها در منطقه سلطان احمد می‌باشد. به عنوان مثال اگر به دنبال آپارتمانی در مرکز استانبول هستید، عملکرد اجاره ای بیشتر از آن خواهد بود که به دنبال ملک در یک منطقه روستایی تر باشید. اگر قصد سرمایه گذاری در اموال در ترکیه و خرید خانه در شهر استانبول  را دارید ، توصیه میشود که کسب تابعیت ترکیه را در نظر بگیرید.

دسته بندی مطالب

اگر به خرید آپارتمان استانبول فکر می‌کنید لازم است بدانید که در حال حاضر پروژه‌های مسکونی متعددی در این منطقه در حال ساخت می‌باشند. به‌طورکلی اسن یورت یکی از مناطقی است که به‌منظور خرید ملک در محله‌های استانبول می‌توان بر روی آن فوکوس کرد. عده ای معتقدند که ترکیه تا به امروز به جذب سرمایه پرداخته و امروز شروع به اذیت و آزار سرمایه گذاران کرده است.

خرید ملک در استانبول

عمرانیه از مرکز شهر استانبول یعنی میدان تقسیم در حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. معمولاً در روزهای عادی و بدون ترافیک بعد از حدود 20 دقیقه شما می‌توانید خودتان را از عمرانیه به مرکز شهر استانبول برسانید. بسیاری از مهاجران عقیده دارند که عمرانیه بهترین منطقه برای خرید ملک در استانبول است. در این منطقه بیش از 40 پارک و بوستان وجود دارد که فضای دل انگیز و سرسبزی رو به این منطقه بخشیده است و آب و هوای بسیار خوبی دارد. علاوه بر پارک‌ها و بوستان‌ها، جنگل‌های سرسبز زیادی نیز در عمرانیه وجود دارد و این منطقه به سرسبزترین منطقه برای خرید ملک در استانبول شناخته می‌شود. این منطقه دسترسی به  دو اتوبان مهم استانبول را دارد که باعث شده شرایط بسییار خوبی از لحاظ دسترسی به سایر مناطق استانبول داشته باشد.

رد شدن اقامت ترکیه

از مناطق دنج در مجاورت دریا، منطقه کارتال استانبول با جمعیتی بومی در قسمت آسیایی است. در مجاورت آتاشهیر، منطقه مال تپه استانبول با سبقه طولانی تاریخی، از مناطق رو به رشد در قسمت آسیایی بشمار می آید. بشیکتاش، کادیکوی، باکرکوری، شیشلی، فاتح، بی اغلو، اسکودار، ساری یر، ایوپ و مال تپه به ترتیب در زمره ده منطقه خوب برای زندگی در استانبول قرار می‌گیرند.

این منطقه در استانبول که سنجاق تپه نام دارد، دارای جاذبه‌های تاریخی بسیار است و توریست‌های زیادی از آن‌جا دیدن می‌کنند. قیمت و کیفیت ملک در این منطقه یکسان نیست و بر اساس امکانات رفاهی، متفاوت است. این دسته از خانه های کوچک و بدون اتاق خواب در اصطلاح سوئیت نام دارد. در رابطه با میزان خرید آپارتمان در استانبول قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه و ارزش سوئیت ها اینگونه می توان بیان کرد که چیزی در حدود 170 هزار لیر می باشد. اگر قصد دارید که در یک منطقه خوب و آرام خانه اجاره کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به منطقه بویوک چکمجه رفته و از خانه‌های زیبا و مدرن این منطقه بازدید نمایید.

ثبت برند در ترکیه 2023 + قوانین و هزینه ها

بدون شک بدون داشتن حساب ارزی یا حساب خارجی امکان خرید آپارتمان در ترکیه وجود ندارد. لازم است که فرد قبل از اینکه به خرید ملک یا آپارتمان در کشوری دیگر فکر کند، به فکر ایجاد یک حساب بانکی در آن کشور یا یک حساب ارزی باشد که بتواند معاملات خود را با آن انجام دهد. یکی‌دیگر ایستمون از نکات خرید آپارتمان در استانبول توجه به سند آپارتمان است. خریدار باید دقت کافی را داشته باشد و از افراد مجرب در این زمینه مشورت بگیرد و یا از سازمان یا بنگاه‌های معاملاتی معتبر ملک بخرد. همچنین از سند مالکیت باید استعلام گرفته شود و معتبر بودن سند مالکیت مشخص شود.

برای خرید ملک در ترکیه میتونید از طریق فرم مشاوره و یا چت واتس آپ با مشاورین ما در ارتباط باشید. شما با پرداخت مبلغی کمتر میتونید در هر منطقه ای از ترکیه اقدام به اجاره ویلا کنید. از بهترین منطقه ویلایی استانبول، باید به ویلاهای ساحلی آتاکوی، عمارت های ساحلی ببک و خیابان بغداد و ویلاهای جنگلی بیکوز و ساریر اشاره کرد. ویلاهای ساحلی در استانبول در بخش های مختلف مناطق اروپایی و آسیایی ترکیه پراکنده شده اند. ما به شما یک لیستی کامل به همراه مشخصات و قیمت، از ویلاهای استانبول می دهیم تا خودتون براساس بودجه و سلیقه ویلای مورد نظرتون رو در ترکیه خریداری کنید. فروش ویلا در استانبول به یکی مشاغل پر رقابت در ترکیه تبدیل شده و شما با انواع ویلاها با امکانات عالی و تنوع قیمتی روبرو خواهید بود.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما