حمله تند مجیدی به مدیران سابق استقلال

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، استقلال و فولاد در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار یادآور مبارزات گذشته مجیدی و نکونام از جمله فینال جام حذفی است. سرمربی آبی ها نیز به این مشکل اشاره کرده و مدعی شده که قصد دارد باخت های دو فینال اخیر جام حذفی امسال را جبران کند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما با تیم بسیار خوبی بازی می کنیم. تیم فولاد به طور منظم در بخش دفاع کار می کند. از زمانی که آقای نکونام به تیم پیوستند، او این کار را خیلی بهتر انجام داده است. آنها از موقعیت منحصر به فرد خود به خوبی استفاده می کنند. برای پیروزی در بازی فردا باید بسیار باهوش باشید و بازی را مدیریت کنید زیرا ما با تیم بسیار خوبی بازی می کنیم.

* باید شخصیت آزادی را احیا کنیم

در ابتدای فصل در صحبت هایی که با بازیکنان داشتم به دنبال این بودم که استقلال شخصیتی را که در این سال ها از دست داده بود، به دست آورد. فکر می‌کنم با این شکست‌ها می‌توانیم آن شخصیت را به آزادی برگردانیم و امیدوارم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

* ورا فولاد بازی نمی کند، یاماگا مشکلی ندارد

متاسفانه آقای وریا غفاری فردا بازی نمی کند اما فکر می کنم بتوانیم در بازی بعدی از حضور ایشان استفاده کنیم. سرماخوردگی کوین یاماگا خیلی شدید نبود و او امروز در حال تمرین است. مصدومیت ارسلان مطهری هم جزئی است و در تمرین امروز می خواهیم وضعیت او را بررسی کنیم.

* مدیران استقلال 10 سال به این تیم عقب انداختند

چه چیزی بدتر از این برای استقلال و پرسپولیس می تواند باشد؟ لیگ قهرمانان آسیا باید به این دو تیم افتخار کند. برای من جالب است که هیچ بحثی در مورد علل این مشکل وجود ندارد. چه کسی باعث این حادثه شد؟ من پارسال گفتم سرمربی استقلال 10 سال تیم را عقب انداخت. برخی از این رسانه ها به من انتقاد کردند و گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه است.

* عاملان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند

این نتیجه عنایت برخی آقایان است. مجرمان باید عدالت را رعایت کنند. از آنها شکایت نمی شود، آنها پاسخگو هستند. اینکه استقلال و پرسپولیس با این همه هوادار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی کنند یک مسئله و فاجعه ملی است. به شخصه برای من غیر قابل باور است که این اتفاق افتاده است، اما امیدوارم معجزه ای رخ دهد و بتوانیم در این مسابقه شرکت کنیم.

* مدیران قبلی ثابت کرده اند که اینطور نیست

چگونه می توانیم واکنش نشان دهیم؟ برخی از مدیران به این باشگاه می آیند، من در مورد چگونگی آمدن آنها صحبت نمی کنم، اما آنها ثابت می کنند که نیستند و هنوز هم هستند. گفتم این مصاحبه من است و می توانید به آرشیو مراجعه کنید. گفتم مدیران استقلال 10 سال این تیم را عقب انداخته اند. این نیز نتیجه است.

* AFC باید به حضور استقلال و پرسپولیس افتخار کند

برخی رسانه ها گزارش دادند که فرهاد مجیدی دنبال بهانه است و فرار می کند. این نتیجه خوش اخلاقی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افتخار کند. ببینید این دو تیم تا کجا از آسیا خارج شده اند.

* باید در دو دور باخت را جبران کنیم

همه تیم های حاضر در جام حذفی افتخارآفرین هستند. تیمی که به دنبال قهرمانی است برایش مهم نیست با کدام حریف بازی کند. همانطور که قبلا هم گفتم، حساب ویژه ای برای جام حذفی باز کرده ایم. من 2 سال است که در فینال جام حذفی جامی نگرفتم و امیدوارم امسال این کار را برای هواداران استقلال انجام دهم.

* اسکوکیک باید مدافعان آزادی را تماشا کند

بازیکنان استقلال در هر بازی کیفیتی از خود نشان دادند و خط دفاعی و هجومی این تیم بهتر از قبل به نظر می رسید و در خصوص اینکه چقدر روی این بازیکنان کار می شود، پاسخ داد: در مورد خط دفاع صحبت کردید. خط دفاعی تیم من یکی از بهترین دفاع های ایران است. امیدوارم سرمربی تیم ملی بازی های استقلال را تماشا کند چون واقعا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. اما چیزی که ما در تیم داریم دفاع تیمی است. وقتی صحبت از دفاع از یک تیم به میان می آید، فقط سه مدافع وجود ندارد و مسئله دفاع از تیمی است که در تمرین و هفته روی آن کار می کنیم و تمرین می کنیم و بچه ها بهترین عملکرد را دارند.

* به زمان نیاز داریم

من در این باشگاه بزرگ شدم. هواداران استقلال عاشق حمله به فوتبال هستند. باید تلاش کنیم تا آنچه را که در ذهن دارم اجرا کنیم و زمان می خواهم تا فوتبالی انجام دهم که باعث خوشحالی هواداران استقلال شود. از همه بازیکنان راضی هستم.

* بازی با ترکیب های مختلف ایده خوبی است

فکر می کنم این اتفاق خوبی است که هر تیمی می تواند در هر مسابقه با ترکیب متفاوتی بازی کند. ببینید بازیکنان من چقدر خوب و خوب هستند که می توانم تیمم را در هر رشته ورزشی بر اساس آرایش و مدل تیم مقابل طراحی و ساختار دهم. من به همه کسانی که انتقاد می کنند احترام می گذارم. به عنوان مثال، این خیلی خوب است که سرمربی فولد نمی داند من در چه ترکیبی بازی می کنم. این برای یک تیم بسیار بهتر از تیمی است که در همه ورزش ها بازی می کند.

* ما فقط در یک بازی سیستم را تغییر دادیم

اما در مورد نقل و انتقالات بازیکنان باید بگویم که ما فقط یک بازی و یک بازی مقابل صنعت نفت انجام دادیم زیرا تیم حریف 4 مدافع داشت. هیچ بازی دیگری به خاطر ندارم که سیستم بازی ما را تغییر داده باشد. ممکن است بازیکنان را جابه جا کرده باشیم، اما سیستم، مدل بازی و روش پرسشگری درست شده و همه بازیکنانی که در خط هافبک قرار داده ایم، این کار را انجام داده اند. ما فقط در یک بازی با سیستم های 433 یا 4231 بازی کردیم و در سایر بازی ها با سیستم های 343 یا 352 خودمان بازی کردیم و همه بازیکنان در این قالب قرار می گیرند و کیفیت هر بازیکنی که در تیم قرار می دهیم خوب است. بازی ها. او انجام میدهد

* از بازیکنان حاضر در زمین شرم دارم

مجیدی درباره کیفیت زمین تمرین استقلال گفت: لطفا ما را فراموش نکنید، واقعا شرمنده بازیکنان هستم. من به عنوان مربی تیم، تمام هفته کمردرد را احساس می کنم زیرا روی این چمن سخت و پست تمرین می کنیم. اما چاره ای نداریم. من تلاش مسئولان باشگاه را می بینم. در تهران چمن با کیفیتی وجود ندارد. زمین های تمرینی عالی وجود دارد که تیم ها در شهر در آن حضور داشته اند. یعنی به عنوان یک تیم تهرانی زمین تمرینی مناسب نداریم، تیم های شهرستانی به تهران می آیند و در زمین چمن مخملی تمرین می کنند. ما رفتیم و به آنها گفتیم اجازه دهید ما برای جلسه تمرین کنیم و این کار را کردند. اما اجازه تمرین نداشتیم، دوباره درخواست داشتیم.

* به رکورد فکر نمی کنم، باید این وضعیت را حفظ کنیم

استقلال با پیروزی مقابل فولاد می تواند بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را با بیشترین امتیاز و کمترین گل ثبت کند، گفت: حتی یک سنت هم به این موضوع فکر نمی کنم. به این رکورد فکر نمی کنم، بهترین شروع و … عجیب است. به این موها یک فنجان نمی دهند. من با بازیکنانم صحبت کرده ام، تا زمانی که وریا غفوری جام را نبرد، به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی کار تیمی است. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و یک تیم برای او سم است اگر فکر کند می تواند قهرمان شود. من هر روز در مورد آن با بازیکنان صحبت می کنم. ما چیزی به دست آوردیم که خیلی از تیم ها می توانند به آن برسند، اما مهم حفظ آن است. تمرکز من تا پایان لیگ روی این عناوین است. حفظ کردن مهمتر از به دست آوردن است.

* وحی مشکلی ندارد

مجیدی در نهایت درباره وضعیت رشید مظهری و اینکه آیا مشکلی وجود دارد، پاسخ داد: ما هیچ ناراحتی نمی بینیم. ما 3 دروازه بان خیلی خوب داریم و تا پایان فصل به آنها نیاز دارم. من یک هافبک، یک مهاجم برای تیمم می خواهم. همه بازیکنان خوب تمرین می کنند، وظیفه آنهاست که خوب تمرین کنند و مشکلی نیست. آنچه خارج از تیم می شنوم درست نیست و تیم من هم درست نیست. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند، رشید عملکرد خوبی دارد و من مشکلی نمی بینم.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما