جوانسازی صورت نی نی سایت Archives کلینیک طب سوزنی و زیبایی دکترمنوچهر قدیمی

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

البته برخی از کاربرد‌های گفته شده هنوز به تایید سازمان غذا و دارو نرسیده‌اند، ولی تحقیقات نشان از آن دارد که این روش کاملا بدون خطر می‌باشد و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. بهترین حالتی که می توانید بعد از هایفو صورت نی نی سایت بخوابید حالتی است که صورت کمتر در معرض خراشیده شدن و تحریک به وسیله بالش باشد. سعی کنید در این دوران برای آن که اثرات درمانی هایفوتراپی از بین نرود تا حد امکان به صورت طاق باز بخوابید و از غلت خوردن در حین خواب خودداری کنید. هایفو تراپی واژن در اصفهان تکنیکی کاملاً قدرتمند و مؤثر برای لیفت و کشیدگی بافت داخلی واژن می باشد که به بدون جراحی انجام می پذیرد. اما توصیه می شود که حتما توسط متخصصین مجرب در کلینیک های معتبر و مطرح انجام شود.

توصیه می‌کنیم هر چند جلسه که برای گرفتن نتیجه لازم دارید، از لیزرکیوسوئیچ استفاده کنید. بعد از لیزرکیوسوئیچ برای درمان لک‌های صورت و یا خالبرداری، ممکن است پوست ملتهب و قرمز شود. البته نگران نباشید پوست کار خود را بلد است و خودش را ترمیم می‌کند. تنها کاری که شما بابد انجام بدهید این است که در تمام این مدت از نور مستقیم خورشید پرهیز کنید. پوست در این حالت آسیب پذیرتر است و ممکن است آفتاب با همه مهربانی‌هایش روی پوست شما لک‌های دیگر و کک و مک ایجاد کند. ذرات جوهر خالکوبی، انرژی لیزر را جذب می کنند، گرم می شوند و به ذرات جوهر کوچکتر خرد می شوند.

در این روش با استفاده از تکنولوژی هایفو و استفاده از امواج ماورا صوت اولتراسوند موجب مستحکم شدن عمق لایه های واژن می شود، و دیگر واژن شما حالت شل و افتاده بودن را نخواهد داشت. خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

مزایای استفاده از هایفوتراپی

چه این سوال در مورد اقدامات قبل از هایفوتراپی باشد چه بعد از آن! خیلی وقت ها پزشکانی را می بینیم که با اتمام درمان بیمار، دیگر پاسخگوی هیچ سوالی نیستند. اما یک دکتر خوب هایفوتراپی باید دستورالعمل کاملی برای مراقبت های بعد از هایفوتراپی به شما ارائه کند. سومین مسئله این است که پزشکتان مهارت و تخصص بالایی در انجام این تکنیک درمانی داشته باشد. حتما از پزشکتان بخواهید که عکس های قبل و بعد بیماران خود را به شما نشان دهد. ببینید که نتیجه ی درمان هایفوتراپی در بیماران قبلی این پزشک چگونه بوده است.

حال تا حدودی با روش درمانی هایفوتراپی آشنا شدید ، اگر برای حفظ جوانی صورت و رفع پیری پوست خود به دنبال بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران هستید ، پیشنهاد می کنم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. قطعا همه افرادی که قصد دارند عمل های زیبایی بر روی پوست خود انجام دهند ، کمی مضطرب هستند. افراد بسیاری قصد انجام جراحی لیفت را دارند، اما از عوارض ناشی از این جراحی می‌ترسند و نمی‌دانند هایفوتراپی چیست.

  • برخی افراد این ناراحتی را همچون پالس های الکتریکی کوچک و یا احساس یک خراش بسیار جزئی توصیف می کنند.
  • اگر طول موج کافی باشد، دیواره عروق آسیب دیده و متعاقباً توسط بدن جذب می شود.
  • اگر در طول لیزر درمانی از چشمان خود به درستی محافظت نکنید، خطر آسیب به چشم نیز وجود دارد.
  • همچنین ممکن است برای چند هفته احساس سوزن سوزن شدن و گزگز ناچیزی در منطقه تحت درمان احساس شود.
  • طبق سؤالی که در مورد هایفوتراپی اصفهان نی نی سایت پرسیده شده است درباره این موضوع بوده است که آیا هایفو واقعاً تأثیر دارد؟ پرسیده شد پاسخ افراد مختلف برای مشاهده اثر هایفو متفاوت بود.

چون در روش هایفوتراپی متخصصین در طول درمان از دستگاه های متعددی استفاده می کنند و بازبینی های مکرری صورت می گیرد تا بیماران، درمانی بدون درد را تجربه کنند. یکی از نزدیکانم که عمل جراحی  زیبایی صورت انجام داده بود می گفت انگار با یک کامیون از روی صورتم رد شده اند! به همین دلیل من شخصا روش هایفوتراپی را انتخاب کردم تا ببینم چه نتایجی در بر دارد.

دکتر سارا بهروان

در حقیقت این روش جایگزین مناسبی برای لیفت صورت می باشد که هیچ گونه دردی به همراه ندارد. این روزها امواج فراصوت به عنوان ابزاری شناخته شده می تواند در روش های مناسب پزشکی به کار برده شود. یکی از کاربردهای اصلی امواج فراصوت ، استفاده از آن در زمینه روش های زیبایی بدون نیاز به جراحی است. کاربرد دیگر هایفو ، استفاده از آن برای درمان تومورها است و به خاطر همین شهرت زیادی بدست آورده است. بسته به اندازه و محل تاتو، درمان بدون داشتن هیچ گونه عوارض لیزر کیوسوئیچ، معمولاً حدود 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. برخی از خالکوبی ‌ها ممکن است تنها پس از یک جلسه کاملاً محو شوند.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

در اندولیفت فیبر نوری بسیار نازکی را به زیر پوست وارد می‌کنند تا پرتوی لیزر مستقیماً به نواحی عمقی پوست تابیده شود. عوارض طبیعی این روش شامل قرمزی و تورم است که بین ۱ تا ۳ روز بعد برطرف می‌شوند. عوارضی مانند بثورات پوستی، حساس شدن به لمس و التهاب نادر هستند و معمولاً در خطاهای درمانی رخ می‌دهند.

همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد. لیفت صورت بدون جراحی یکی از روش های پرطرفدار در جوانسازی پوست صورت است که امروزه محبوبیت زیادی دارد. اما از بین روش های مختلف جوانسازی صورت، کدام یک بهتر است؟ دکتر نیلفروش زاده، پروفسور متخصص پوست و مو در تهران پیشنهاد می کنند که از روش های ترکیبی برای لیفت صورت بدون جراحی استفاده شود.

متاسفانه در حال حاضر به قدری پزشکان هایفوتراپی زیاد شده اند که آدم نمی داند به کدام اعتماد کند. کار به جایی رسیده که حتی برخی افراد که پزشک هم نیستند، دستگاه هایفوتراپی را خریداری می کنند و در خانه یا سالن آرایشگاه اقدام به انجام این درمان می کنند. هایفو مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound و تکنیکی نوین برای سفت کردن پوست و لیفتینگ می‌باشد. در این روش امواج اولتراسوند به پوست تابانده می‌شوند و تابش آن‌ها موجب تولید کلاژن در پوست می‌گردد. در نتیجه‌ی تولید کلاژن، پوست فرد مقاوم‌تر گشته و کشیدگی‌هایی پیدا می‌کند.

پیشتر توضیحاتی کلی در مورد دو روش اندو و هایفو ارائه شد؛ اما برای داشتن مقایسه ای کامل بین این دو روش و اینکه اندولیفت بهتره یا هایفو، بهتر است با مزایای آن ها نیز اندکی آشنا شوید. با این کار سطح پوست جمع می‌شود و باعث ساختن کلاژن و الاستین تمام سطوح پوست می‌شود. اکثر افراد سه ماه پس از درمان نهایی ، نتایج کامل را مشاهده می کنند.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

مشاهده‌ی نتایج اولیه حدود ۲ هفته بعد از جلسه درمانی پدیدار می‌شوند. تورم، قرمزی و اندکی کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که در عرض چند روز برطرف می‌شوند. هر جلسه لیزر کربن دی اکسید بین ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می‌کشد که بسته به وسعت ناحیه‌ی تحت درمان دستگاه هایفو چیست دارد. به طور معمول ۳ تا ۴ جلسه برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است و اثرات درمانی بعد از دوره‌ی نقاهت و ترمیم پوست قابل مشاهده خواهد بود. این دستگاه توانایی درمان سطحی و عمقی پوست را دارد، چرا که به طور همزمان از فناوری تک‌قطبی و دوقطبی بهره می‌برد.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

در واقع درد صورت بعد از هایفوتراپی نی نی سایت قابل تحمل است و به قدری نیست که اذیت کننده باشد اما در صورتی که آستانه تحمل درد شما پایین است می توانید با مشورت با پزشک تان از قرص های مسکن استفاده کنید. از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، که باید در نظر داشته باشید این است که از آب یخ و داغ برای شستشو بدن تان استفاده نکنید. سعی کنید در این دوران از آب ولرم استفاده کنید تا پوست شما که حساسیت بیشتری پیدا کرده دچار مشکل نشود.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

البته دقت داشته باشید برای آن که به بهترین نتیجه در هایفو تراپی نی نی سایت دست یابید نیاز است که چند هفته قبل هایفوتراپی این نکته را نیز در نظر داشته باشید و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید. هایفو تراپی یکی از قویترین روش های  لیفت و جوانسازی پوست بصورت غیر تهاجمی است و این کار با استفاده از امواج اولترا سوند در سه عمق متفاوت انجام میشود و باعث تحریک فیبروپلاستها و  تحریک و تولید کلاژن  در پوست میگردد. مزیت اصلی روش اندولیفت نسبت به سایر روش‌های برپایه‌ لیزر این است که می‌تواند بر بخش‌های عمقی پوست اثر بگذارد. لیزر با تخریب بافت چربی، ایجاد آسیب‌های کنترل شده و تحریک کلاژن سازی باعث لیفت و سفت شدن صورت می‌شود. اندولیفت یکی از تکنیک‌های نوین لیفت کم‌تهاجمی و یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست است. در صورتی که دستگاه‌های هایفوتراپی یا آر اف قدرت نفوذ بیشتری دارند.

او قبلا اولتراتراپی را امتحان کرده بود و به مدت یکسال از نتایج آن کاملا راضی بود. انتخاب از بین روش های مختلف جوانسازی پوست صورت کاملا بر عهده متخصص پوست است. اگر شما به یک پزشک خوب برای رفع مشکل پیری پوست خود مراجعه کرده باشید، این شخص به شما پیشنهاد می دهد که با توجه به نوع پوست و عوارضی که در پی افزایش سن برای آن ایجاد شده است، بهترین روش درمان را در پیش بگیرید. هدف از انجام این روش ها، سفت کردن پوست صورت و جلوگیری از افتادگی آن، رفع چین و چروک های پوست، ترمیم اسکار و آسیب های پوستی و در مواردی کاهش بیش از حد ترشح چربی است.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما