جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

کتاب زبان انگلیسی هفتم 1400 – 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای هفتم با کتاب زبان انگلیسی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . وی ادامه داد: دیگر مشکل این بخش برقراری تعامل دانش آموزان ناشنوا و کم شنوای شاغل به تحصیل در مدارس عادی با سایر افراد است که به دلیل استفاده از سمعک با تنگناهایی مواجه هستند. وی اضافه کرد: محور قم- جعفریه به طول ۳۸ کیلومتر است که احداث ۸۰ درصد این محور بهصورت چهار خطه تا سال ۹۶ اجرایی شد. با توجه به اظهارات معاون پارلمانی رییسجمهور احتمالا باید منتظر افزایش یارانه نقدی در سال 1401 باشیم. اما از آنجا که برای استعلام سهام عدالت و آزادسازی این سهام ها سامانه سهام عدالت راه اندازی شده بود ، احتمالا ثبت نام مجدد سهام عدالت نیز از طریق همین سامانه صورت خواهد گرفت .

اخبار جدید کنکور 1400

گروه استانها- در شهرستان گناباد یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی به همت سپاه راه اندازی شده و روزانه مراجعان زیادی دارد اما متاسفانه از چند روز گذشته تاکنون، مردم این شهرستان با مراجعه به سامانه ثبت نام با کلمه ظرفیت تکمیل است روبه رو میشوند. گروه استانها ـ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به گزارش تسنیم واکنش نشان داد و از تأمین واکسن کرونا برای این شهرستان خبر داد. دکتر پیام کبیری روز پنجشنبه در مراسم پایانی همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور که در گناباد برگزار شد، افزود: مقوله پژوهش یکی از ضرورتها برای کاهش مشکلات و توسعه علمی و فناوری در بخش های مختلف است و توجه به این مهم در شرایط شیوع ویروس کرونا می تواند نقش بسزایی در کاهش تبعات این بحران داشته باشد که باید با خرد جمعی و هم افزایی بینبخشی از این ظرفیت نهایت بهره برداری را کرد. دکتر سعید محرابی روز شنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ابتلا به کرونا موجب درگیری عروق در بیماران شده و خطر ابتلا به سکته مغزی و قلبی را افزایش میدهد که در این میان سکته های قلبی افزایش بیشتری داشته است. علی آراسته روز پنجشنبه به مناسبت هشتم مهرماه روز جهانی ناشنوایان طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین مشکلاتی که معلولان کم شنوا و ناشنوای گناباد با آن مواجه هستند، مشکل در لب خوانی به علت استفاده اغلب افراد از ماسک است و چون نمی توانند به خوبی با افراد ارتباط برقرار کنند، به تدریج منزوی می شوند.

اخبار جدید خط 7 مترو تهران

رییس اداره بهزیستی گناباد پیشگیری از معلولیت ها و ناشنواییها را از مهمترین اقدامات این اداره برشمرد و گفت: ناشنوایی مادرزادی یکی از شایعترین معلولیتهای ناشنوایی است که درصد بیشتری را به خود اخبار جدید اربعین 99 اختصاص داده است. حامد قربانی از مهمترین دغدغه های مردم را لزوم شغل محوری در واکسیناسیون کرونا ذکر کرد و افزود: بسیاری از مشاغل به دلیل نوع فعالیت و ارتباط مستمر با مردم و ارباب رجوع بیشتر در معرض خطر قرار دارند و باید با گسترش بیشتر محوریت مشاغل این دغدغه کاهش یابد. رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با افزایش ورود محموله های واکسن کرونا به کشور و نهایت امر گناباد و بجستان بخش اعظم نیروها و شاغلان در معرض خطر کرونا در این شهرستانها طی هفته آینده واکسینه می شوند. ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از کاهش تعداد مبتلایان و بستریها در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد پیک پنجم کرونا را با کمترین میزان مرگ و میر نسبت به پیکهای قبلی و بدون هیچگونه کمبود دارویی پشت سر گذاشتیم. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، یکی از اقداماتی که می تواند در کاهش مرگ و میر در بین مبتلایان به کرونا مهم باشد بحث واکسن است که در کشور این موضوع سرعت زیادی گرفته است.

فرماندار گناباد در آیین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان گفت: ایجاد این قبیل مراکز در سرعت بخشی در تزریق واکسن کرونا و پوشش بیشتر مردم و کاهش ازدحام مراجعان بسیار موثر است. محمد علی نبی پور روز پنجشنبه در آیین همزمان رزمایش مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی و آغاز ساخت استادسرای حوزه علمیه گناباد افزود: شیوع ویروس همه گیر کرونا طی بیش از ۱۸ ماه گذشته خسارتهای زیادی به بخش های مختلف به خصوص اقتصادی وارد کرده است و دولتها، مسوولان و مردم با مشکلات زیادی مواجه شده اند و تعداد بسیاری از آنها آسیب دیده اند. وی ادامه داد: ابتکار عمل رهبر معظم انقلاب در تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی و استفاده از ظرفیتهای خیران برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و اجتماعی و مردمی شدن مبارزه با این بیماری اقدامی بسیار ارزشمند در کاهش تبعات و آسیبهای آن بود. سرهنگ پاسدار علیرضا محبی روز شنبه در آیین توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در گناباد افزود: این بسته های کمک معیشتی هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال توسط ناحیه مقاومت و رده ها و پایگاههای مقاومت بسیج مناطق شهری و روستایی و در قالب قرارگاه مواسات و همدلی سطح این شهرستان توزیع شد. انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی، هر آن چیزی است که از چنین اثری میتوان انتظار داشت: فیلمی فوقالعاده سرگرمکننده، هیجان و اکشن عالی، داستانی جذاب و صد البته زیبا!

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما