تیم الجزایر کوتاه جام جهانی الجزایر

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، قطر با میزبانی جام جهانی عرب این رویداد مهم را تمرین کرد تا در سال آینده میزبان بهتر جام جهانی 2022 باشد تا میزبان مناسب بهترین تیم های جهان را پیدا کند. امسال جام جهانی عرب برای اولین بار برگزار شد تا به صورت رسمی زیر نظر فیفا برگزار شود و با پوشش کامل این مسابقات توسط شبکه بن اسپورت، پوشش بهتری از مسابقات صورت گرفت. همچنین تاریخ برگزاری مسابقات مصادف با جام جهانی سال آینده است و فینال جام جهانی دقیقا 365 روز بعد برگزار می شود.

فینال این مسابقات که تونس و الجزایر در آن حضور داشتند، فضای جالبی را در قطر با حضور پرتعداد تماشاگران به وجود آورد و پس از آن یک بازی پر فراز و نشیب دنبال شد. بازیکنان تونس با هدایت برانکو برای حذف عمان و همچنین کیروش مصر، دروازه الجزایر را با حملات متوالی در نیمه اول تهدید کردند.

الجزایری ها که در دیداری طولانی و پرهیجان با غلبه بر قطر میزبان به فینال راه یافتند، در 45 دقیقه دوم بدون هیچ قصد تسلیم شروع خوبی داشتند و بر بازی مسلط شدند. حمله الجزایر باعث شد یک سانتر از سمت چپ به بازوی مدافع تونسی برخورد کند و او را در موقعیت پنالتی قرار دهد. داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از مشورت با اتاق VAR، نظرش را تغییر داد تا از تهدید تونس جلوگیری کند.

تلاش دو تیم برای تمدید بازی به وقت اضافه در نیمه دوم بی ثمر بود. در دقیقه 99 امیر سعود بازیکن تعویضی الجزایر ضربه زیبایی را باز کرد تا تونس پیش بیفتد. این گل حمله بی پروا را به تونس داد و دروازه آنها در دقیقه پنجم وقت اضافه فرو ریخت. یاسین ابراهیمی گل دوم الجزایر را به ثمر رساند و آب سردی روی تونس انداخت.

در ادامه بازی جشن قهرمانی با شکوهی برگزار شد و جیانی جام اینفانتینو را به الجزایری تقدیم کرد. امیر قطر نیز برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمد.

الجزایری ها که همدیگر را نمی شناسند با این پیروزی نه تنها به مقام قهرمانی دست یافتند، بلکه به رکورد چشمگیر 39 بازی بدون شکست رسیدند که برای آنها رقمی تاریخی است. شاید هواداران و سران قطری با دیدن پیروزی جنجالی الجزایر مقابل قطر در نیمه نهایی در دقیقه 90 + 17 (!) فکر می کردند که تونس قهرمان این مسابقات می شود، اما در نهایت جام به دست الجزایر افتاد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما