تضمین کیفیت گزارش های منتشر شده در تریبون

[ad_1]

Statista نتایج جالبی از تحقیقات در مورد رفتار مصرف کننده منتشر کرده است. این مطالعه به وضوح نشان می دهد که حدود یک سوم آمریکایی ها حتی پس از یک مورد منفی در تجربه خود تصمیم به تغییر نام تجاری خود می گیرند. این آمار برای هر کسب و کاری که خدمات خوبی به مشتریان ارائه نمی دهد یک کابوس است.

نتایج آمار دوم نشان می دهد که اگر افراد خدمات حمایتی ضعیفی دریافت کنند، تجربیات خود را به طور متوسط ​​با 15 نفر دیگر به اشتراک می گذارند. اعداد و ارقام می توانند اهمیت مشتری مداری را به خوبی نشان دهند. در این زمینه کسب و کارها می توانند موفق باشند و مشتریان خود را راضی نگه دارند.

کسب و کارها همیشه در تلاش برای جلب رضایت حداکثری مشتریان هستند تا به راحتی از دست ندهند. کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند به دلیل تعداد زیاد مشتریان و عدم ارتباط حضوری با مسیر دشوارتری روبرو هستند. علاوه بر این، رقابت زیادی در دنیای آنلاین وجود دارد و مصرف‌کنندگان به راحتی کسب‌وکارهایی را پیدا می‌کنند که خدمات خوبی به آن‌ها ارائه می‌دهند و تبدیل شدن به مشتریان وفادار برند برایشان بسیار دشوار است.

در کسب‌وکارهای آنلاین، کسب‌وکارهای مبتنی بر پلت‌فرم زمان سختی در پیش دارند. پلتفرم در واقع دو نوع مشتری دارد و هر دو طرف باید حداکثر رضایت را از آنها کسب کنند و ارتباط این دو مشتری به درستی اجرا شود تا نام برند خدشه دار نشود.

خدمات تریبون جدید برای رضایت بیشتر مشتری

تریبون همواره برای مشتریان خود ارزش قائل بوده و اقدامات مختلفی را در این زمینه انجام داده است. هدف تریبون نه تنها به حداکثر رساندن رضایت مشتری بلکه تبدیل شدن به یک مدل کسب و کار ایده آل و مشتری مداری برای سایر مشاغل است.

تریبون همواره به نظرات، پیشنهادات و نظرات ناشران (صاحبان رسانه) و تبلیغ کنندگان برای ارائه خدمات بهتر گوش داده و از آنها استفاده کرده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کسب و کارها در ماه های اخیر با آن مواجه بوده اند، نبود تضمین کیفیت برای رپورتاژ تبلیغات است. برای رسیدگی به این موضوع، تریبون بحث های مختلفی را با رسانه ها انجام داده است و در نهایت با بررسی ها و ارزیابی های متعدد، آگهی دهندگان از کیفیت برخی مشاغل اطمینان پیدا کرده اند تا بتوانند به راحتی آگهی های خود را منتشر کنند.

البته مواردی که تریبون تضمین می کند قبلاً توسط بسیاری از رسانه ها پوشش داده شده است. اما این روند شفاف‌تر شد تا هم تبلیغ‌کنندگان راحت‌تر باشند و هم شرایط و ضوابط آنها در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد. بر روی یک کارت رسانه ای که به موارد زیر پایبند است، برچسب ضمانت کیفیتی دارد که با سایر رسانه ها متفاوت است و برای سایر رسانه ها، کارت به موارد زیر پایبند است:

  1. مطالب در رسانه ها
  2. پیگیری دائمی لینک های رپورتاژ
  3. با اجازه آگهی‌دهنده گزارش را ویرایش کنید
  4. ماندگاری پیوند

این 4 مورد بیشترین نگرانی را برای تبلیغ کنندگان دارد و بسیاری از رسانه ها همیشه این مورد را دنبال می کنند. اما جایی برای اعلام نبود. تریبون در این مسیر پشت سر شماست تا با توجه به نیاز خود رسانه را انتخاب کنید و شما از انتخاب خود آگاه باشید. از طرفی بهتر است رسانه ها به صورت اصولی و شفاف برای مصرف کنندگان توضیح دهند که با چه موقعیت هایی ممکن است مواجه شوند.

چگونه می توان رسانه تضمین را شناسایی کرد؟

در پنل تریبون، فهرست رسانه هایی که برچسب تضمین کیفیت را دریافت کرده اند مشخص است. با ورود به حساب کاربری خود می توانید لیست آنها را مشاهده کنید. در صورتی که گزارشی را در رسانه تضمین شده منتشر کنید و یکی از شرایط را نداشته باشید، وجه کامل به شما عودت داده خواهد شد.

به این ترتیب، تبلیغ‌کنندگان دیگر نگران نباشند و پولی که خرج می‌کنند هدر نخواهد رفت. از سوی دیگر رسانه ها به صورت شفاف و شفاف مواردی را که می توانند مشاهده کنند در کارت آنها درج می شود و همه کاربران و تبلیغ کنندگان می توانند هنگام انتخاب رسانه مورد نظر این موارد را مشاهده کرده و سپس در مورد انتخاب رسانه خود تصمیم گیری کنند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما