(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی; پر زرق و برق و خشن

[ad_1]

در رفتن در سال 2021، خودروساز ژاپنی میتسوبیشی قصد خود را برای ساخت این برند اعلام کرد رالی آرت با موتور اسپرت و تغییرات جدید خود را احیا کنید و اکنون مشخص شده است که این برند در سه مدل در نمایشگاه بین المللی خودرو توکیو 2022 رونمایی خواهد شد. در همین حال، یک شاسی بلند مفهومی میتسوبیشی ویژن رالی آرت با ظاهری اسپرت و خشن، این می تواند قابل توجه ترین مدل باشد.

به گزارش فرارو، پس از بیش از یک دهه، سرانجام میتسوبیشی برند Rallyart خود را در ماه می 2021 رسماً منتشر کرد که شامل تریتون پیکاپ در گزارش مالی 2020 خود بود. با این حال، چند ماه بعد، رالی آرت به طور رسمی در تایلند به عنوان یک خودروی اسپورت پاجرو با تنوع و لهجه های قرمز فراوان معرفی شد که نشان می دهد این خودروساز ژاپنی همچنان به این مدل متعهد است. در همان سال، اعلام شد که این برند در نمایشگاه خودروی توکیو 2022 احیا خواهد شد و این بدان معنا بود که این برند با تغییرات جدید دوباره متولد خواهد شد.

رالی آرت که در نمایشگاه خودروی توکیو در سال 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد، دارای سه SUV است: سبک رالی آرت اوتلند، سبک رالی کراس گرفتگی و در نهایت مدل مفهومی ویژن رالیت که اصلی ترین خودروی مورد نظر ما در این مقاله است. این آخرین شاسی بلند اساساً یک اوتلندر با کیت بدنه تهاجمی است که به دلیل گلگیرهای عریض در هر دو محور است. این خودرو دارای جلوپنجره بالایی بزرگتر با طرح لانه زنبوری و ورودی هوای کمتری نسبت به شاسی بلند سنتی است. این وسیله نقلیه روی چرخ‌های 22 اینچی نصب می‌شود تا قوس‌های بلند را پر کند و فضایی را برای روتورهای بزرگ‌تر با کالیپرهای شش پیستونی ایجاد کند.

با رفتن به پشت ماشین، پخش کننده نسبتا بزرگی که اولین بار در تیزر ماه گذشته دیدیم درست در مقابل چشمان ما قرار دارد، با لوگوی Rallyart برای ایجاد توهم یک outlander سریع. مگر اینکه میتسوبیشی بخواهد کانسپت Vision Rallyart مبتنی بر اوتلندر را به عنوان یک SUV تمام الکتریکی عرضه کند، نصب یک جفت اگزوز بزرگ در گوشه های دیفیوزر منطقی است.

ویژگی های دقیق موتور میتسوبیشی ویژن رالی آرت هنوز ارائه نشده است، اما از آنجایی که این خودرو بر اساس مدل اوتلندر ساخته شده است، احتمالا بسیاری از ویژگی های آن را به عاریت خواهد گرفت. میتسوبیشی اوتلندر فعلی از یک موتور 4 سیلندر 2360 سی سی بهره می برد که می تواند 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو 10.2 ثانیه است و می تواند به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد. اوتلندر مصرف سوخت 9.4 و 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر خارج از شهر دارد و استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد.

بدون شک میتسوبیشی ویژن رالی حداقل در مقایسه با مدل فعلی اوتلندر، تغییرات جدی از نظر آلایندگی را شاهد خواهد بود. با توجه به افزایش استانداردهای آلایندگی خودروها به ویژه در اروپا، می توان تصور کرد که این خودرو در نهایت با پیشرانه های الکتریکی یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شود. در غیر این صورت، خودرو موتور آلایندگی کمتری خواهد داشت. از نظر قدرت موتور، به نظر می رسد موتور فعلی اوتلندر در نهایت حفظ خواهد شد تا سپر خودرو بدون متقاعد کردن سازنده ژاپنی به استفاده از موتور قدرتمندتر، با قیمت رقابتی به فروش برسد.

این احتمال از آنجا ناشی می شود که برند Rallyart سابقه ای غنی در ورزش های موتوری دارد که قبلاً در رشته های مختلف موتوری شاهد آن بوده ایم. اما قابل توجه ترین مسابقات قهرمانی رالی جهانی چهار بار با تامی مک کینون است که باعث شهرت جهانی این برند شد. بنابراین در حالی که تلاش می کند به مسابقات میتسوبیشی بازگردد، این خودروساز ژاپنی برنامه های قابل توجهی برای ارتقای خودروهای این برند دارد که می تواند به معنای تغییر در قطار میتسوبیشی ویژن رالی آرت باشد.

(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی;  پر زرق و برق و خشن

(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی;  پر زرق و برق و خشن

(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی;  پر زرق و برق و خشن

(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی;  پر زرق و برق و خشن

(تصویر) شاسی بلند جدید میتسوبیشی;  پر زرق و برق و خشن

منبع: موتور 1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما