تراشه اختصاصی پیکسل 6 و گوگل پیکسل 6 پرو ، دوربین قدرتمند و قیمت مناسب – همراه با زومیت

[ad_1]

گوگل پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد پیکسل 6 را عرضه کند. اما امشب پرچمدار جدید خود را در دو مدل به نام های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رسما رونمایی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با گوشی های هوشمند جدید گوگل و تغییرات آنها در نسل های قبلی آشنا شوید.


طراحان شرکت مستقر در Mountain View زمان زیادی را صرف طراحی Pixel 6 کرده اند. زیرا دیگر بدنه ای فلزی با روکش پلاستیکی ندارد و مانند اکثر گوشی های شاخص ، پیکسل های جدید روی قاب فلزی با پنل های شیشه ای نصب شده اند. البته عرضه عجیب Pixel 6 آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند. دوربین های Pixel 6 زیر یک نوار شیشه ای سیاه محدب پنهان شده اند. نواری که چهره شخصیت سایکلوپس را در اکثر سریال های مردان ایکس نشان می دهد.

اندروید 12

پیکسل های جدید توسط اولین تراشه اختصاصی گوگل به نام Tensor پشتیبانی می شوند. به گفته گوگل ، این تراشه می تواند عملکرد مشابه تراشه Snapdragon 888 را ارائه دهد. اما مهمترین ماژول این تراشه واحد پردازش TPU یا Tensor است که به Pixel 6 اجازه می دهد پردازش مبتنی بر AI را بر روی دستگاه انجام دهد. Tensor اولین تراشه جهان با دو هسته قوی Cortex-X1 است و این هسته ها با دو هسته مرکزی و چهار هسته کم مصرف ، CPU را تشکیل می دهند.

تراشه تنسور همچنین از واحد Titan M2 برای افزایش امنیت استفاده می کند. واحدهایی که از عکس ها ، متن و داده های حساس شما محافظت می کنند. گوگل می گوید گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به مدت 5 سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

پیکسل 6

گوگل می گوید با استفاده از پردازنده اختصاصی سیگنال تصویر (ISP) در تراشه Tensor عکاسی رایانه ای را با 6 پیکسل به سطح بعدی می رساند.

به لطف واحد پردازش تنسور ، هر دو پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بیش از 80 درصد در پردازش هوش مصنوعی نسبت به نسل قبلی بهبود بیشتری را تجربه می کنند. به این ترتیب ، پرچمداران جدید گوگل ویژگی هایی مانند تایپ صوتی کمکی و ترجمه زنده در برنامه Gboard Keyboard را برای ایجاد زیرنویس های ویدئویی در زمان واقعی ارائه می دهند.

هر دو گوشی دارای دوربین اصلی بسیار بزرگ 50 مگاپیکسلی و دوربین ماوراء بنفش 12 مگاپیکسلی هستند. مدل پرو دارای یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر است. گوگل می گوید Pixel 6 Pro با کمک نرم افزار Super Race Zoom تا 20 برابر دامنه ارائه می دهد.

پیکسل 6

دوربین 50 مگاپیکسلی 6 پیکسل مجهز به سنسور 1 / 1.3 اینچی GN1 سامسونگ است و عکس هایی با رزولوشن 12.5 مگاپیکسل ضبط می کند که هر چهار پیکسل را با هم ترکیب می کند. اندازه بزرگتر سنسور دوربین اصلی در حال حاضر به پیکسل جدید اجازه می دهد تا 150٪ بیشتر از قبل نور جذب کند و تجربه عکاسی بهتری را در تاریکی ارائه دهد.

تراشه اختصاصی Tensor همچنین چندین قابلیت مبتنی بر AI را برای بهبود کیفیت تصویر ارائه می دهد. پیکسل 6 رنگ پوست افراد را با دقت بیشتری ثبت می کند. ویژگی جدید Unblock Face به Pixel 6 اجازه می دهد تا چهره افراد را واضح تر از همیشه ثبت کند. با استفاده از قابلیت پاک کن جادویی در برنامه Google Photos ، می توانید “با لمس یک دکمه” عناصر ناخواسته را از عکس های خود حذف کنید.

پیکسل 6

Pixel 6 Pro از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با پنل LTPO AMOLED ، با رزولوشن 1440p و نرخ تازه سازی 10 تا 120 هرتز استفاده می کند. در طرف دیگر میدان ، پیکسل 6.4 اینچی وضوح تصویر 61080p و نرخ تازه سازی H0 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش هر دو گوشی با لایه ای از Gorilla Glass Victus پوشانده شده است. اما لبه های Pixel 6 Pro بیشتر خمیده هستند. نکته مهم دیگر این است که هر دو گوشی از سنسور اثر انگشت در پایین صفحه استفاده می کنند.

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو از باتری های 4400 و 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز آنها استفاده می کنند و از شارژ سیمی تا 30 وات پشتیبانی می کنند. Pixel 6 و Pixel 6 Pro به ترتیب می توانند به ترتیب با 21 و 23 وات برق بی سیم شارژ شوند. توجه داشته باشید که هیچ جعبه تلفن دارای شارژ سیمی یا بی سیم نیست.

پیکسل 6

Pixel 6 Pro دارای قاب آلومینیومی براق است و در سه رنگ سفید ابری ، Sorta Sunny و Stormy Black عرضه می شود. این گوشی می تواند با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا یکی از دو نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و قیمت اصلی 899 ارائه شود.

پیکسل 6 همچنین از یک قاب آلومینیومی مات استفاده می کند و در رنگ های Sorta Seephom ، Kinda Coral و Stormy Black موجود است. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 5 599 قابل خرید است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما