تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی – زومیت از دست ندهید

[ad_1]

تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای کوهنوردی بسته به اینکه به کدام قله و کوه می خواهید بروید یا چقدر در طبیعت هستید متفاوت است. با این حال ، برای شروع این بازی و روزی رسیدن به اوج قله ، به ابزار و وسایلی که باید تهیه کنید نیاز دارید.

کوهستان همیشه مکانی برای استراحت و دور شدن از هیاهوی زندگی روزمره است. کوهنوردی و کوهنوردی فعالیتی است که هم ورزشی و هم طبیعت گردی است. فقط یک کوهنورد می تواند آرامش و لذت صعود به قله را درک کند. هوای پاک، طبیعت بومی و آرامش کوهستانی عناصری هستند که دوستداران طبیعت را به کنار شما می خوانند.

کوهنوردی و کوهنوردی ورزش های مفرحی هستند که فقط در صورت رسیدن به قله آن ها را متوجه خواهید شد. سفر کوهستانی یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی هاست که برای سلامت جسمی و روحی مفید است. در کوهستان انواع آب و هوا را تجربه خواهید کرد. برف، تگرگ، پشم، باد، ابر، باران و طوفان می تواند تنها در یک روز اتفاق بیفتد. در صورت داشتن تجهیزات ضروری و ایمنی کافی و آب و غذای کافی می توانید از کوهنوردی لذت بیشتری ببرید.

اهمیت کیفیت کوله پشتی کوهنوردی

حتما باید کیف و کوله پشتی خود را همراه داشته باشید. کوله پشتی یکی از مهم ترین وسایل موجود در این لیست است تجهیزات کوهنوردی و انتخاب کوله پشتی مناسب می تواند تأثیر زیادی بر کیفیت رویداد شما داشته باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید برنامه‌ای بدون دردسر داشته باشید، هنگام خرید کوله پشتی، مطمئن شوید که ضد آب، سبک، با دوخت و زیپ خوب و حجم کافی برای جا دادن کامل لوازم جانبی است.

هرچه کیف بزرگتر باشد بهتر است. اما به خاطر داشته باشید، به عنوان مثال، اگر کیف شما می تواند تا 65 کیلوگرم را در خود جای دهد، هرگز آن را به طور کامل پر نکنید. سرعت عالی است؛ پس هنگام بارگیری و تخلیه مراقب باشید تجهیزات کوهنوردی، باید بتوانید با سرعتی نسبتاً معمولی با بار روی شانه راه بروید. اگر می خواهید کوله پشتی خود را پر از سرگیجه کنید ، راه رفتن برایتان کمی مشکل خواهد بود و در راه رفتن با مشکل روبرو خواهید شد.

توجه داشته باشید که انتخاب یک کوله پشتی سبک وزن با یک آویز بسیار سبک به این معنی است که این کوله ها توانایی حمل بار زیاد را ندارند و می توان آنها را مخدوش و آویزان کرد. کوله پشتی کیفیت یکی از ابزارهای اصلی کوهنوردی حرفه ای است و کوله پشتی هایی که برای این ورزش استاندارد نیست می تواند باعث آسیب کمر و ستون فقرات شود. مناسب ترین قیمت کوله پشتی کوهنوردی بالاکا را با تخفیف ویژه دریافت کرده و دریافت خواهید کرد.

جزئیات چادر مسافرتی و کیسه خواب کارآمد

اولین بار که به خرید یک کیسه خواب یا چادر مسافرتی برای خود یا خانواده تان فکر می کنید، ممکن است آن را فراموش کنید. این مسائل می تواند پیشگیری از چادر، سطح راحتی، دمای چادر و … باشد که همگی بسیار مهم هستند. به یاد داشته باشید که اگر چادر نامناسب بدهید، شب ها نمی توانید راحت بخوابید. همه این نکات دست به دست هم می دهند تا انتخاب چادر مسافرتی مناسب را کمی برای شما سخت کنند. خرید چادر مسافربری به چهار مورد تقسیم می شود که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • فصل 1: تابستان داغ – شب
  • فصل دوم: شب های سرد
  • فصل 3: شب خوب – عادی
  • فصل چهارم: یخبندان و برف

که بر اساس فصل است کوهنوردی شما می روید و در حال آماده سازی تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی هستید ، چادر مسافرتی مناسب خود را انتخاب کنید تا بتوانید در طول اقامت به راحتی استراحت کنید و هیچ مشکلی پیش نیاید. همچنین اگر می خواهید شب را در طبیعت بگذرانید باید کیسه خواب و چادر همراه داشته باشید. اگر با ماشین شخصی سفر می کنید، به چادر نیاز دارید. البته چادری را انتخاب کنید که به راحتی باز و بسته شود. این دو وسیله برای طبیعت گردی و کمپینگ ضروری هستند که برای سفرهای بیش از یک روزه بسیار مهم هستند.

عزیزم

برای کوهنوردی چه کفشی انتخاب کنیم؟

انتخاب کفش مناسب برای کوهنوردی یکی دیگر از لوازم مهم کوهنوردی است. قله های ممنوعه را در ذهن خود تصور کنید. کوهی وجود دارد و هنگام صعود باید کوه را به راحتی صعود کرده و کفش های محکم و محکمی داشته باشید. حتی اگر فکر می کنید به راحتی می توانید از آن کوه بالا بروید، حتما یک جفت کفش دیگر همراه خود داشته باشید تا در صورت شکستگی آن را بپوشید. پس از گذاشتن کفش های اضافی در لوازم کوهنوردی غافل نشوید.

کفش های کوهنوردی یکی از مهم ترین و اغلب گران ترین تجهیزات کوهنوردی هستند. پس هنگام خرید بسیار مراقب باشید. شاید از خود بپرسید کدام کفش برای پیاده روی تابستانی مناسب است. ما کفش های راحت، خنک، سبک و انعطاف پذیر با پنجه های لاستیکی را توصیه می کنیم. کفی کفش های کوهنوردی سخت تر از کفش های معمولی شهری است و معمولا در مناطق صعب العبور کوهستانی کارایی بیشتری دارد. در زمستان به دلیل سردی و یخبندان کوهستان باید کفش های گرم، ضد آب، برف شکن و سبک بپوشید.

تجهیزات کوهنوردی ضد آب

هنگام خرید تجهیزات کوهنوردی توجه داشته باشید که تمامی تجهیزات باید ضد آب باشند. گورتکس ، درختچه های ضد آب ، پانچو و گاتورها تجهیزات ضروری کوهنوردی در شرایط بارانی هستند که شما را خشک نگه می دارد. اگر کوله پشتی ضد آب ندارید، لباس های خود را در نایلون و سپس در کوله پشتی نگه دارید.

میله کوهنوردی

چوب های کوهنوردی ابزار دیگری هستند که می توانید از آن برای صعود و از همه مهمتر کوهنوردی کمک بگیرید. این ابزار همان چوب هایی را می سازد که ما به عنوان عصا برای پیاده روی و کوهنوردی در طبیعت استفاده می کنیم.

عزیزم

نتیجه

در بالاکا تختی در نظر گرفته شده است تا بتوانید تجهیزات گران قیمت کوهنوردی را با بهترین قیمت خریداری کنید چادرهای کوهنوردی، مناسب ترین قیمت کیف کوهنوردی و غیره را برای خود بیابید. به طور کلی در بالاکا می توانید لوازم و تجهیزات پیچیده ای را پیدا کنید و اگر به تازگی کوهنوردی را شروع کرده اید یا مدت زیادی است که به صورت حرفه ای کوهنوردی کرده اید، می توانید از بهترین قیمت ها و بهترین برندهای این فروشگاه برای جایگزینی وسایل قدیمی خود استفاده کنید. به

تمامی وسایل مورد نیاز برای کوهنوردی و کمپینگ گروهی و انفرادی را می توانید با متنوع ترین وسایل و با بهترین قیمت تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی بالاکا ارائه شده است. همچنین ، می توانید همین حالا این کار را انجام دهید تخفیف ویژه برای فصل بالاکا از مزیت استفاده کنید و بهترین قیمت را دریافت کنید تجهیزات کوهنوردی آن را در وب سایت پیدا کنید و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما