تجربیات کنکوری های موفق نی نی سایت – راهنمای کامل شما

در این صورت قطعا کنکور شما بسیار بیشتر از یک لباس در زندگی شما اهمیت دارد و برای موفقیت در آن باید راهنمای خوبی داشته باشید . یکی از محاسنی که می تواند این معایب را جبران کند، تفاوتی است که شما برای مراجعه به مشاور خواهید داشت این تفاوت هم به لحاظ زمان مراجعه و هم از نظر مکان مراجعه می تواند بسیار جبران پذیر باشد. شما با تحصیل در این رشته و کسب مهارتهای کافی در تخصصهای متنوع آن خواهید توانست در مطب شخصی خود، بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی، کلینیکها و درمانگاههای پرشمار در سرتاسر ایران، مشغول به کار شوید. کار دندانپزشکی در شهرهای کوچک بهمراتب موفقتر از کلانشهرها خواهد بود و شما آینده شغلی مناسبتری را در این شهرها تجربه خواهید کرد. در صورتی که مشاور خود تجربه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر را داشته باشد به شکل بهتری می تواند دانش آموزان را راهنمایی کند، زیرا خود عملا در شرایط فعلی دانش آموز بوده است و تمامی حوادث، سختی ها و محدودیت های وی را درک می کند. دسته ای از داوطلبان آن هایی هستند که در کنکور انسانی آن سال شرکت کرده اند و علاقه دارند قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور، پاسخ های خودشان را با پاسخنامه ای که سازمان سنجش اعلام می کند مقایسه نمایند تا درصدی را که در هر درس به دست آورده اند محاسبه کنند.

محمدی: من حتی دو هفته ای در کلاس پیش ریاضی شرکت کردم، اما وقتی دیدم بعد از کنکور ریاضی با یکسری رشته روبرو می شوم که به آن چه دلم می خواهد، نمی رسم، تصمیم گرفتم که به رشته هنر وارد شوم؛ چون فکر کردم با رفتن به هنر موفق تر خواهم بود. اما خیلی از نفرات برتر کنکور تو همین سال اول رتبه شدن. اول کتاب درسی رو به دقت مطالعه میکردم و نکته هارو هایلایت میکردم. در مرحله بعد تست آموزشی حل میکردم تا ببینم تمرکز تستها بر چیست. در آخر هم تست زمان دار میزدم. زمان استفاده از این منابع و تستها، چگونگی استفاده از آنها، شناسایی منابع معتبر و معرفی آنها و پیگیریهای لازم از وظایف یک مشاورهی صحیح است. البته لازم به ذکر است که شاید در سالهای آینده با این درصد و رتبه نتوان پزشکی پذیرفته شد، اما استفاده از استعداد و مدیریت تواناییهایمان همیشه جواب خواهد داد. اما باید بدانید که رسیدن به پزشکی راه و روش مشخصی دارد.

مشاور کنکور یزد

این جمله را به خاطر بسپارید که یادگیری هیچ درسی سخت نیست، تنها باید راه و روش درست آن را بیابید. ببینید دوستان عزیز تنها انجام انتخاب رشته کامپیوتری در زمان دریافت مشاوره انتخاب رشته تجربی و دیگر رشته های تحصیلی به صورت تلفنی نمی تواند مفید فایده واقع شود. آیا امکان دریافت مشاوره کنکور تلفنی رایگان برای من وجود دارد؟ جهت استفاده از خدمات مشاوره حرفه ای کنکور تجربی و انتخاب رشته کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. در ادامه به بررسی چند مورد از رشتههای محبوب کنکور تجربی خواهیم پرداخت تا دید بهتری برای انتخاب هدف و رشته دانشگاهی خود در رشته تجربی داشته باشید. شما با انتخاب رشته دندانپزشکی میتوانید در مطب شخصی یا درمانگاهها مشغول به کار شوید. به عبارت دیگر برای فهم و درک درست از مطالب و یا پیدا کردن روش درست مطالعه ممکنه ماههای متمادی و آزمون خطا و سپری شود.

برنامه ریزی هر داوطلب باید منحصر به خود او باشد زیرا نقاط ضعف و قوت هر داوطلب با داوطلب دیگر متفاوت می باشد ، پس نمی توان یک برنامه ریزی ثابت را به همه ی داوطلبان توصیه کرد. از طرف دیگر باید بگویم که دانش آموزان تبریز بسیار قوی هستند یعنی رقابت بر سر قبولی دانشگاه های تبریز بسیار زیاد است؛ رقبای قوی اهل تبریز از یک طرف و سایر داوطلبان از طرف دیگر! دانشگاه روزانه معولا هزینه ترم هایی که تحصیل کردیدرا از شما می گیره. گروه مشاوره ای رابین با هدف مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است و ما مفتخریم که در رسیدن بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکور سراسری به رشته و دانشگاه دلخواه خود سهیم بوده ایم. رشته دندانپزشکی از نظر درآمد بالا در میان رشتههای گروه آزمایشی تجربی مشهور است. در بخش دوم این تحقیق از دانش آموزانی که مشاور داشته اند، سؤال شده که آیا زیر نظر مشاور تحصیلی مدرسه خود هستند یا از مشاورین خارج از مدرسه بهره می برند؟ مشاوران تحصیلی معمولا در حین مراجعه متقاضیان برای مشاوره و برنامه ریزی، با یک گفتگوی دوستانه شرایط فرد رو می سنجند و متناسب با اون یا برنامه ریزی کاملی ارائه میدن یا به فرد در مورد اصول برنامه ریزی درسی کمک می کنن.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور پرتویی – به این وب سایت نگاه کنید – لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما