تا 70% تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

[ad_1]

به جای اینکه چند ساعت وقت صرف خرید اقلام و اقلام مورد نیاز خود کنید، می توانید بدون خروج از خانه یا محل کار، همه خریدها را در چند دقیقه از سایت یا اپلیکیشن انجام دهید. خرید روزانه یا ماهانه سوپرمارکت (مانند برنج یا گوشت و مرغ) معمولاً آسان نیست. علاوه بر صرفه جویی در زمان خرید اینترنتی سوپرمارکت، می توانید به راحتی هر محصولی را بدون نگرانی در مورد ارسال سفارش دهید. یکی از خدمات اسنپ سوپراپ امکان سفارش و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی می باشد.

سوپرمارکت اسنپ از بدو تاسیس تاکنون با ارائه تخفیف های مختلف در زمان ها و مناسبت های مختلف سعی در ارائه خدمات به مشتریان خود داشته است. بار دیگر سوپرمارکت اسنپ شما را به یک مهمانی دعوت می کند تا تمامی کاربران از تخفیف های هیجان انگیز برخوردار شوند. پس به مدت دو هفته با 70 درصد تخفیف مهمان اسنپ مارکت پارتی هستیم.

تا 70% تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت برای همه
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ درباره خدمات سوپرمارکت می گوید: قیمت مناسب، پشتیبانی کاربران، همکاری با فروشگاه های زنجیره ای، تنوع محصولات و دسترسی آسان از مهمترین مزیت های رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. را می توان تا حد امکان به طور مؤثر مدیریت کرد.”

ملاشریفی درباره کمپین بازاریابی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می دهد: ارومیه و یزد و تا 70 درصد تخفیف. در این کمپین سعی شده تا با قیمت مناسب و ارسال سریع، راحتی خرید را برای کاربران ایجاد کنیم.

اگر در این شهرها زندگی می کنید، می توانید اقلام مورد نیاز خود را تا 70 درصد تخفیف در این دو هفته سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ سرعت بالای ارسال و قیمت مناسب به دلیل تخفیف های ویژه است. برای خریدهای راحت و تخفیف دار، Snape Suprap را باز کرده و وارد سرویس “سوپرمارکت” شوید. سوپرمارکت های اسنپ دو نوع خدمات ارائه می دهند: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر».

با انتخاب «تحویل فوری» می توانید اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت ها و فروشگاه های اطراف سفارش دهید و در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. اسنپ ​​در این منطقه علاوه بر سوپرمارکت ها با فروشگاه های زنجیره ای مختلفی مانند هایپراستار، جانبو، رفاه، هایت، گندم، هایپر فامیلی و حتی فروشگاه های محلی همکاری می کند، بنابراین کاربران گزینه های متنوعی برای خرید دارند.

اگر به دنبال تخفیف‌های بیشتر هستید، می‌توانید گزینه «تخفیف‌های بیشتر» را انتخاب کنید تا اقلامی را که می‌خواهید از یک ستاره مجاور سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه “تخفیف بیشتر” مدت زمان مورد نظر را برای تحویل کالا انتخاب می کنید تا خرید شما در همان مدت ارسال شود.

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته بندی اقلام به اقلامی مانند لبنیات، دستمال و مواد شوینده، نوشابه، تنقلات، محصولات پروتئینی، آجیل و مواد غذایی از دیگر مزایایی است که کار شما را هنگام سفارش محصولات آسان می کند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما