تایید کنم برم برای بقیه مراحل؟

آقای دکتر بابایی پس از 21 سال تدریس شیمی برای کنکور ، به عنوان بهترین و معروفترین استاد شیمی کنکور کشور شناخته میشود. روزانه تعداد زیادی پست انگیزشی و آموزشی در رابطه با موضوعات مختلف در کانال گذاشته میشود. و اینکه با این شرایط از دوره روزانه محروم هستم؟ من تغییر رشته ای از ریاضی به انسانی هستم و نظام قدیم، از الان میخواستم شروع کنم، پیشنهادتون برای خوندن کتابها چی هست، نیاز هست کتابهای مدرسه رو هم بخونم؟ مدرسه هم که نمیرفتم عملا همچی دست خودم بودخودم با تجربه و خطا روش های درست رو کشف کردم! چون مدرسه نمیرفتم کاملا دست خودم بود ! معمولا خیلی میخوابیدم و این یکی از کارای بدی بود که امسال انجام دادم! البته علت اصلیش این بود که نخوندم اما نهایی هیچ ربطی به کنکور نداره و کسی که توش موفق نشع ربطی به موفقیت مشاور کنکور کی خوبه تو کنکورش نداره! از الان که اول راهته بهت بگم اگه بخوای تو درس خوندن متکی به دیگران باشی بدبخت میشی . البته به نظرم در کل متاسفانه من هدف بچه ها رو بزرگ نمیبینم حتی یسری از رتبه های خیلی خوب رو !

مشاور کنکور زهرا نوری

در کل بنظرم سعی کنین خواب منظم و کافی داشته باشین. شما می توانید از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید. هیچ وقته هیچ وقت برا هر تست یه روش خاص حفظ نکنین! هر چه هدفتون بزرگتر و ارادتون قوی تر باشه اصلا خستگی براتون معنا نداره یا اگه یه مدتم خسته بشید سریع میتونین خودتون رو برگردونین به شرایط ایده آل! شرکت در ازمون ازمایشی ضرورت دارد یا نه؟ یعنی یه برنامه برای خود خودت و کاملا منطبق با شرایطی که تو توش هستی نه کس دیگه! اشاره هم کردم تو یه قسمت دیگه که اگه هدفتون بزرگ باشه و ارادتون قوی اگرم ناامید بشید زود میتونین شرایط ایده آل رو بدست بیارید! یه دور دیگه اون چیزی که خوندین رو یا از خلاصه هاتون یا از تستای علامت دارتون یا از کتاب خاصی دوره میکنین. ریاضی : باید عمیق و مفهومی و با دیدی پرسشگرانه بخونید و از هیچ حرف یا مطلبی سرسری رد نشین و باید تست به اندازه کافی اولا از نظر تعداد دوما از نظر تنوع کار کنین.

البته همه اینا بستگی به سطح افراد داره هر چقدر قوی تر باشین به طور کلی آزمون و تست زدن مفیدتره. ببینید بنظرم کاملا بستگی به اون هدفتون داره! ببینید اینکه مشاور لازمه یا نه بستگی به طرف مقابل داره کاملا! به نظر شما لازم به مشاور هست یا نه؟ بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در مشهد با بیتوجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجهای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین مشهد نخواهد داشت. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره تهران سال گذشته اعلامی از سوی سازمان سنجش از 1399/05/05 آغاز و تا 99/06/02 ادامه داشت. پیشنهاد می کنم در صورتی که سربازی نرفتید و کارت پایان خدمت ندارید تا زمان پذیرش قطعی در رشته مورد علاقه و زمان ثبت نام از دانشگاه انصراف ندید. وضعیت خدمت سربازی آقایان باید مشخص گردد. در صورتی که برای شما مدرک معادل صادر نشوند مشکلی بابت معافیت مجدد سربازی ندارید. از دیگر ویژگی های کسی که به او به عنوان مشاور اعتماد میکنید ، ایجاد آرامش و انگیزه در شماست. امروز 12 اردیبهشته منم استاد تشریحی ازم بخوان امتحان بگیرن می دونم بد می زنم مثلا دینیو تستی70 می زنم بیا تشریحی 15 به زور میشم …

مشاور کنکور گرگان

رشته مددکاری اجتماعی و بازار کار » همچنین در صورت داشتن سرمایه و شرایط لازم، مددکار اجتماعی می تواند کلینیک مددکاری اجتماعی تاسیس کند. البته میتونید به عنوان یه کار خوب و انرژی دهنده یه روز رو به خودتون استراحت بدین یا با خانواده و دوستاتون برین بیرون یا سینما یا ورزش بعدش دوباره برگردین سر درستون! اما خب یکی هست که سردرگمه یا کلا صفره یا بالاخره روحیاتش طوریه که نیاز به راهنمایی و مشاوره داره ، مشاور داشتن براش چیزه بدی نیست اما بشرطی که مشاور واقعا مشاور باشه! بای و حتما به طور ویژه روی سرعت محاسبتون و قدرت محاسباتیتون کار کنین و گرنه حتی شاید با دونستن مطلب اما از نظر زمان کم بیارین و نتونین جواب بدین. سعی کنین اول مطلب کلی رو بفهمین بعد تو ذهنتون طوری الگوسازی و منظم کنین که بتونین با دونستن یه مفهوم به حجم عظیمی از تستا رو پاسخ بدین.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما