«تاکسی پرنده» بیش از همه به پرنده شباهت دارد!

[ad_1]

تاکسی هوایی جدید، مانند پلیکان، می تواند مانند یک پرنده تقریباً به صورت عمودی بالای زمین بایستد.

ما تاکسی های هوایی یا تاکسی های پرنده را دیده ایم که شامل طراحی بال، فناوری نیروی محرکه، استقامت پرواز و سرعت بالا می شود، مطمئناً هرگز مشابه آن را ندیده ایم.

حالا یک شرکت آفریقایی به نام PHRACTYL از طرح یک تاکسی پرنده رونمایی کرده است که در نگاه اول پاها و بال های پرنده مانند و کابینی جالب به شکل سر و منقار پلیکان به شکل پرنده دارد. اظهار نظر.

پرندگان همیشه منبع الهام برای پرواز انسان بوده‌اند، اما با موفقیت برادران رایت، بال‌های صاف و صاف در هوانوردی عادی شده‌اند و پیشرفت‌های فناوری برای بلند کردن بیشتر آنها از روی زمین انجام شده است. با این حال، مهندسان فراستل این فناوری سنتی را با طراحی کاملا منحصر به فرد خود که شبیه بال پرنده است، کنار گذاشته اند.

اما آنها به همین جا ختم نمی شوند، زیرا دم و پایین این تاکسی های پرنده طوری طراحی شده اند که مانند پرندگان واقعی سوار و پیاده شوند.

شاید تقلید از مفاهیم موجود در طبیعت آسان باشد، اما تیم در ایجاد نمونه اولیه از این طرح بر مشکلات بسیاری غلبه کرده است.

هدف آنها ساخت ماشین های پرنده کارآمد و تمیز با استفاده از نیروی محرکه الکتریکی است. با این حال آنها می دانند که فناوری باتری برای تکمیل این پروازها راه زیادی در پیش دارد و از این رو در طراحی آیرودینامیکی این خلبان، طرحی کاملاً بدیع به نام «ماکروبات» را آورده اند.

هنگامی که زمان فرود فرا می رسد، ماکروبات از پاهای پرنده مانند خود برای بلند کردن کابین مسافران استفاده می کند و سپس آن را به سمت عقب متمایل می کند تا زاویه مناسبی برای بال ها ایجاد کند که اندازه آنها نیز متفاوت است. سپس سیستم محرکه وارد عمل شده و قدرت بالابری مورد نیاز برای آن را فراهم می کند. البته «ماکرو» به اندازه سایر تاکسی های پرنده کاملا عمودی و مستقیم نخواهد بود، بنابراین تیم سازنده اصطلاح جدیدی به نام «تقریبا عمودی» ابداع کرده است.

بیشتر شبیه پرنده است

هنگامی که “ماکرو” به اندازه کافی در هوا بالا می رود، پاهای آن برای کاهش نیروی اصطکاک در هوا خم می شود و “ماکرو” مانند هر هواپیمای دیگری پرواز می کند.

به گفته وب سایت این شرکت، این تیم ادعا می کند که “ماکروبات” با سرعت 150 کیلوگرم و حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت پرواز خواهد کرد.

Frostel ادعا می کند که پاهای منحصر به فرد ماکرو آن را برای فرود در زمین های ناهموار مناسب می کند. با این حال، فرود باید با سرعت بسیار پایین انجام شود و در غیر این صورت، “ماکرو” معکوس می شود.

این شرکت در مورد چیدمان موتور محرکه سختگیر نیست و در حال کار بر روی نحوه استقرار آن در هر بال یا به عنوان یک واحد در سری است.

نشان داده شده است که بال ها صرفاً حس تناسب را ایجاد می کنند.

“ماکرو” مانند سایر تاکسی های پرنده برای سرنشین در کابین و همچنین از راه دور طراحی شده است.

Frostel ادعا می کند که “ماکرو” از مواد ثابت و مدولار ساخته خواهد شد که تعویض قطعات یدکی را آسان تر می کند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما