تاثیر معدل نهایی کنکور 95 – صفحه 2

اولین نکته ای که مشاوران کنکور در مشاوره کنکور (visit our website) ریاضی به داوطلبان کنکور گوشزد می کنند، مشخص کردن هدف است. در ابتدای مسیر برای خود هدف ترسیم کنید. این ویژگی برنامه جامع می تواند شما را در مقابل فراموشی درس ها ضد ضربه کند و همه درس ها را وارد حافظه بلند مدت شما کند. در این برنامه ریزی سیستم خاصی برای مرور دروس قرار داده شده است که شما در قالب برنامه می توانید همه دروس را غیر از مطالعه و تست، 4 دور مرور کنید. تماس با افراد حرفه ای و مشورت با آنها می تواند یک برنامه جامع در اختیار شما قرار دهد. همچنین با توجه به اینکه سایتهای مختلف، منابع مختلفی را منتشر مینمایند، بنابراین اطلاع از این موضوع با کمک یک مشاور، دست یافتنی تر به نظر برسد. شما می توانید با داشتن برنامه ریزی جامع کنکور کمک مسیر میانبری تا کنکور داشته باشید و با ساعت مطالعه مناسب از خیلی از دانش آموزان پر تلاش کنکور سبقت بگیرید. کسانی که احساس فراموشی میکنند ، اگر منظم از دروس گذشته تست بزنند و با برنامه منظم پیش بیان حتما خیلی سریع همه مطالب رو به یاد میارن!

اگر ملاک فقط “زمان مطالعه” باشد و بخواهید از الان شروع کنید و با کسانی که چند سال پشت کنکور هستند رقابت کنید، چون زمان رقیبان بیشتر بوده، حتما شکست خواهید خورد! همونجور که تو نمونه ها می بینید ما فکر همه چیز رو کردیم ! همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد. اصلا هم عصبانی نیستم فقط از این همه همدلی که پایه و اساس تشکیل این انجمن هست در تعجبم ! با اجرای کامل این برنامه شما همه دروس را در ۲۰ هفته تمام می کنید. همینطور در این برنامه هم واحد مطالعه، هم واحد تست و هم واحد مرور قرار داده شده است. همینطور برنامه به ما زمان هایی که باید به مرور کردن و یا تست زدن اختصاص دهیم یاد آوری می کند. بعد این که هزار بار شنیدین ولی باید عادت بشه: رد بشین. شاید برای داوطلبان نظام قدیم و پشت کنکوری های نظام قدیم که نتونستن در رشته و دانشگاه دلخواهشون قبول بشن این سوال پیش بیاد که اگر برگزاری دو کنکور مجزا برای نظام قدیم و نظام جدید در سال های بعد منتفی بشه و فقط یک کنکور طبق کتاب های درسی نظام جدید برگزار بشه، تغییر کتاب های درسی برای کنکور ۹۹ و ۱۴۰۱ چقدره و آیا این افراد با توجه به تغییر منابع میتونن در کنکور ۹۹ و ۱۴۰۱ یا سال های بعد شرکت کنن و موفق بشن؟

مشاور کنکور خانم

بعد این ۵ ماه، ۲۰ درصد باقیمانده را ( که در جدول جبرانی های برنامه یادداشت کردید) مطالعه کنید و جبران کنید. در سال های اخیر با سخت تر شدن رقابت کنکور، دیگر صرفا دانش آموزانی که تلاش می کنند نمی توانند در کنکور به رتبه مورد علاقه خود دست پیدا کنند. البته بودجه هر هفته جوری تنظیم شده که حتی اگر تنبلی هم کنید میتونید به راحتی به برنامه برسید ! یا اینکه اگر مدرک دیپلممو از دبیرستان برم بگیرم (البته اگر چیزی در بیاد) امکان داره اضافه خدمت بخورم چون تاریخش واسه دو سه سال پیشه؟ 5 سوال به طور مستقیم از ترجمه کلمه به کلمه عربی به فارسی در کنکور تجربی و ریاضی خواهید داشت. باید بگویم در هدفهای بزرگی همچون و رتبه برتر شدن و یا قبولی در رشتههای خوب مانند پزشکی و دندانپزشکی برای رشته تجربی بهخصوص و بهطورکلی درمورد دانشآموزانی که در فرایند تحصیلی خود هدفهای بزرگ و برتر شدن را دنبال میکنند داشتن مشاور کاملاً واجب و لازم است اما باید دقت کنید که هر کسی را مشاور خطاب نکنیم و متأسفانه در این روزها افراد زیادی که نامشاور هستند و یا دانشجو مشاور هستند این فضا را بسیار آلوده کردهاند و باعث ناراحتی و عدم اطمینان و رضایت دانشآموزان شدهاند پس قبلاز اینکه بخواهید حتما مشاور داشته باشید باید دقت کنید که چه کسی را بهعنوان مشاور برای خود انتخاب میکنید .

اما چرا؟ چه نکته ای می تواند تا این حد تاثیر زیادی در نتیجه داشته باشد؟ چرا برنامه ریزی کنکور تا این حد اهمیت دارد؟ در این برنامه با توجه به ضریب هر درس در کنکور و با توجه به اولویت بندی مهندس امیر مهدی اسلامی میزان مطالعه شما مشخص شده است. دغدغه های زیاد شما در سال کنکور کاملا طبیعی است. در این مقاله صرفا به معرفی آموزشگاه های کنکور یزد می پردازیم و جنبه تبلیغاتی ندارد. در سال های گذشته نیز به فراخور محل زندگی شاگردان کنکوری، تجارب بسیاری در هدایت تحصیلی و برنامهریزی کنکوری برای شاگردان از طریق تلگرام داریم که درصد موفقیت بالایی را نیز داشتهاند. توجه داشته باشید کسانی که در کنکور موفق بوده اند، طرز فکر متفاوتی داشته اند و شبانه روزی درس نمیخواندند! آرامش روانی که این برنامه به شما میدهد و باعث می شود خیالتان راحت شود که در ۵ ماه می توانید قسمت زیادی از دروس را مطالعه کنید، از هر چیزی با ارزش تر است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما