تات تسلا در 2022 اولویت ویتالاتری نسبت به ایرایر محصولات این شرکت رارد | تواتو

[ad_1]

ایلان ماسک به نتشال انتشار رارش رشلکرد مالی تسلا در فصل چهارم 2021 گفت. مهم ترین یلی که این شرکت امسال تولید می‌کند، ربات تسلا است. ماسک شد تات اپتیموس که در اولویتی ویتیالاتر از سایت‌برتراک و سایر محصولات این شرکت رار گرفته است، نسیانسیل این است که در ندمدتلندمدت به یکی مهم‌تر از وسایل نقلیه تبدیل می‌شود.

CNBC در فیس بوک به ما پیوسته است تات انساننمای این شرکت امهات از همه خودروهای جدید این شرکت از جمله هایبرتراک، سیمی و رودستر است.

ایلان ماسک اولین بار رابستان امسال از ختاخت «تسلا بات»خبر داد. ا22از امیدواری کرده بود که در 22 ال 2022 نمونه اولیه از این اینات آماده ده بود. در این حال، ماسک هشدار داده بود که این محصول احتمالاً درست نخواهند بود.

تات تسلا

تات می‌توان اقتصاد را متحول کند

او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. اسکاسک: «اگر به اقتصاد فکر کنید، شالوده اقتصاد کارگران هستند، نیروی رار اشته باش، چه؟ نمانم در آن صورت اصلا اقتصاد چه ییایی ییاهد داشت. [ولی] اپتیموس همین منظور ».»

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ از سوی دیگر نورانور روی اپتیموس نمونه رزارز خلقیات ایلان است. او همیشه دوست دارد از کار روی محصولات جذابی خبر بدهد که مدت‌ها تا عرضه آن‌ها زمان بانده ثابت است.

تسامل تسلا همچنین گفت این شرکت برای ی کایبرتراک 20 20ال 2022 برنامه‌های ندارد و ولا روی خودرویی برچسب‌ها برچسب‌ها 25 هزار دلاری رار نمی‌کند. ایلان ماسک با نیانی تراشه را به نان یکی از مدل‌های جدید نعلید کرده است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما