تأییدیه مدرک تحصیلی + ورود به سامانه Emt.medu.ir

سلام استاد خسته نباشين.تروخدا به سوال من جواب بدين.استاد من دانشجوي فوق ليسانس مهندسي ام.ميخوام استارت بزنم براي پيراهاي پرستاري يا هوشبري يا اتاق عمل.حتي اگ سراسري هم نشد ازاد.عمومي هام بشدت قويه.فقط استرس شديدي دارم نميدونم زمان کافيه يانه؟ منم خودم یک وقتایی که خیلی حالم بده هرچی همسری بگه چی شده الکی می خندم و می گم هییچی بابا دارم به پایان نامه فکر می کنم، دارم به فلان فیلم فکر می کنم اما خب بعدش که حالم بهتر می شه به همسری می گم که حالم بد بود و این چیزا. بزنیم بریم که سال دیگه صندلی اول دست چپ ورودی های دندون دانشگاه تهران مال خودمونه. این سامانه برای استعلام مدرک تحصیلی توسط آموزش و پرورش طراحی شده و تائیدیه تحصیلی فرد به دانشگاه مورد نظر ارسال می شود. خیلی تفاوتی نمی کند که شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری در حال آماده سازی خود برای شرکت در کنکور رشته ریاضی هستید و یا در کنکور رشته تجربی با غولهای مدعی برای قبولی درخانواده پزشکی در حال مبارزه باشید و یا حتی شاید دانش آموز سال نهم دهم یازدهم باشید و یا از اولیای دانشآموزان پایه باشید که بخواهید فرزندانتان را در مسیری درست هدایت نمایید ،در هر صورت تمامی گروههای نام برده شده برای رسیدن به موفقیت نیاز به یک مربی و یک مشاور حرفهای دارند تا به کمک ایشان مسیر دشوار موفقیت را طی نمایند .تعداد زیادی از خانواده ها و دانش آموزان ایرانی از بهترین دبیران ایران و برترین اساتید ایران استفاده می نمایند ،اما اعتقاد چندانی به کار مشاوره و کار مشاوران ندارند ،البته عدم اعتقاد به وجود مشاور ریشه در ضعف برخی از مشاوران و روانشناسان دارد و این ضعف باعث گردیده که اعتماد عمومی به مشاوران کنکور و روانشناسان در حوزه های دیگر کاهش یابد اما فراموش نکنید .شما حتی اگر برترین اساتید کنکور ایران را در اختیار داشته باشید ،همانند تیم فوتبالی هستید که در تمام نقاط بازیکنان بسیار عالی و درجه یکی را جذب نموده .اما روی نیمکت مربیگری این تیم فردی بسیار ضعیف و ناتوان نشسته است ،قطعاً برترین های دنیا نیز بدون داشتن مربی و بدون یک هماهنگ کننده نمیتوانند، اثربخشی لازم اسامی بهترین مشاوران کنکور حرف آخر را داشته باشند.

اما اگر تیمی از مشاورانی که چنین مسیری را طی کردند و به مقصد رسیدند در کنار شما باشند، قطعا نتیجه کار بهتر خواهد بود. من اگه چند تا تست بیشتر میزدم رتبم خیلی بهتر بود.ولی بازم نسبت به زمانی که مطالعه کردم و با مقایسه با خیلی ها که خیلی بیشتر از من وقت گذاشتن خوبه.هرچند من انتظار بیشتر از این بود. من دو سال پیش کنکور داشتم و با تحقیق هایی که کردم تصمیم گرفتم ( خیرسرم ) از بهترین مشاور کنکور کشور استفاده کنم ؛ طبعا در موردش سرچ کردم و اولین لینک رو ( طبق معمول) باز کردم و اسم جناب سینا تهرانی اومد بالا. کتاب هایی که داشتم همه رو خوندم جز همون روانشناسیا… همه هم مدعی هستن که بهترین و پر مخاطب ترین و مشهورترین و خفن ترین هستن! البته تو این مدت مطالعه هم میکردم! برای موفقیت در فیزیک کنکور نظام جدید و کسب درصد بالا در این درس مهم باید سعی کنید با یک استاد و معلم خصوصی فیزیک خوب کلاس داشته باشید. این نرم افزارها بهترین راهنمای داوطلبان کنکور تجربی برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی با کمترین درصد خطا محسوب می شوند. در اختیار داشتن ایده های بکر و جذاب در حوزه ی آموزشی یا مشاوه ای امتیازی ویژه برای پیوستن به جمع ماست.

مشاور کنکور رایگان تلگرام

مشاور سازمان سنجش chr(8211) مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با ادامه داد: ثبت نام کنکور سراسری سال 98 برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، – فردا آخرین مهلت شرکت در کنکور 98/ ثبت نام 653 هزار نفر دسته بندی: منتشر شده است و داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی مطابق شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 باشند. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب ، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور ، نظارت مستمر بر کار شاگردان. لطفا تقاضای خود را بطور رسمی به ایمیل سایت درس زندگی به نشانی زیر ارسال بفرمایید تا شرایط ثبت نام و برگزاری کارگاهها خدمت شما ارائه شود. ۲- همچنین سرکار خانم می توانید تقاضای برگزاری این کارگاهها را در دبیرستان خود بدهید اما انجام اینکار مسلتزم رعایت نکات امنیتی خاصی است. تمامی این نکات باید تحت نظارت یک مشاور تحصیلی مطلع و تحصیلکرده صورت گیرد. از حق نگذریم رعایت این تکنیک های برنامه ریزی کنکور برای همه آسون مشاور کنکور غیاثوند نیست.

مشاور کنکور هیوا

نوع دیگر مشاوره صورت گرفته برای داوطلبان عزیز به صورت حضوری می باشد. امیدوارم با مراجعه به مشاورین دیگر بتوانید در کنکور سراسری، موفقیت مورد نظر خود را کسب نمایید. با منابع حرف آخر شما به کتاب درسی هم دیگر نیازی پیدا نخواهید کرد چرا که تمامی کتاب و مطالب آن به صورت مو شکافانه بررسی شده است. این افراد علاقه دارند که ارتباطات فردی (دو نفره) و عمیق با دیگران برقرار کنند که در این شغل شرایط آن وجود دارد. با خودم گفتم بذار بین این همه مطالب زیبا و گیرا که توسط دوستان اینفلوئنسر عزیز تولید میشه یه سری توضیحات در مورد تجربه ای که داشتم بدم. در انتها حقیقتا من شخصا بسیار متأسفم که شما بواسطه رفتار ناصحیح مادر محترم تان ، فرصت ارزشمند ورود به مجموعه ی آقای تهرانی را از دست داده اید، اما کاری از دست کسی ساخته نیست زیرا آقای تهرانی به نحوه برخورد خانواده های دانش آموزان قبل از ورود به مجموعه مشاوره تحصیلی ما به شدت اهمیت می دهند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور جواد رمضانی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما