به روز رسانی زنده: جلسه تاییدیه برای سفیران آمریکا در چین و ژاپن

[ad_1]

تصویرسناتور روبرت منندز ، دموکرات از نیوجرسی و رئیس کمیته روابط خارجی سنا ، در جلسه استماع سنا در ماه سپتامبر.
اعتبار …عکس استخر از کوین دیتش

کمیته روابط خارجی سنا ، که روز چهارشنبه برخی از نامزدهای سیاسی برجسته را مورد بررسی قرار می دهد ، به یک جامعه بحث برانگیز تبدیل شده است ، اما انتخاب رئیس جمهور بایدن برای سفرای ژاپن و چین ممکن است با وایلدر راید روبرو شود.

برخورد رویدادها – افزایش تنش با چین و اختلال در زنجیره تامین جهانی – به احتمال زیاد بر سوال آقای برنز ، که به عنوان دیپلمات تحت رهبری هر دو طرف خدمت کرده است ، مسلط خواهد شد.

آقای امانوئل ، شهردار سابق شیکاگو ، با هیئتی به مناسبت هفتمین سالگرد قتل دختر نوجوان سیاه پوست ، لاکون مک دونالد ، توسط یک افسر پلیس شهر سفید روبرو خواهد شد.

رئیس کمیته است سناتور رابرت منندز، دموکرات های نیوجرسی که خروج آشفته آقای بایدن از افغانستان را پاره کردند. در حالی که منندز به احتمال زیاد از هر دو نامزد حمایت می کند ، تمایلی چندانی به انجام وظیفه سپر انسانی که توسط دیگر روسای کمیته برای دفاع از نامزدها پذیرفته شده است ، ندارد.

رتبه بندی جمهوری خواهان در کمیته ، سناتور جیم ریش آیداهو ، آقای منندز از نظر هماهنگی بسیار خوب است و در حال تدوین قوانین برای تشدید پاسخ ایالات متحده به بسیاری از اقدامات پکن است ، با تمرکز بر تقویت هماهنگی نظامی منطقه ای و رویکرد تهاجمی تر به سرقت مالکیت معنوی.

آقای ریش نگفت که چگونه به نامزد رای خواهد داد ، اما گفت که ملاقات های وی با این دو صمیمانه بود – و سایر جمهوری خواهان در این کمیته ، سناتور بیل هگرتیجمهوریخواه تنسی حمایت بالقوه ای از آقای امانوئل نشان داده است.

آقای برنز به احتمال زیاد با س questionsالات فوری سیاست گذاری روبرو خواهد شد ، اما حمایت بیشتر از طرف جمهوری خواهان تقریباً قطعی است ، همانطور که برخی از اعضای کمیته دهه ها از آن مطلع بوده اند ، از جمله سناتور راب پورتمن از اوهایو ، که با رئیس جمهور جورج دبلیو بوش ملاقات کرد. با آنها در زمان بوش خدمت کرد.

سناتور ران جانسون، جمهوری خواه ویسکانسین ، آقای برنز را در مورد اظهارات قبلی خود در مورد منشاء همه گیری کباب کرد ، که احتمال ایجاد ویروس را در آزمایشگاهی در ووزان کاهش داد. این پرونده به شدت سیاسی شده است و سازمان بهداشت جهانی در حال تشکیل یک تیم دوم برای بررسی منشاء ویروس است ، زمانی که تیم اول آن این احتمال را رد کرد.

با تکرار ارزیابی های اخیر مقامات دولت بایدن ، شری.

انتظار می رود ترقه های دیگری از دو نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در سال 2016 بیایند – سناتور مارکو روبیو از فلوریدا ، که تیم بایدن را در روابط خارجی بسیار ضعیف خوانده است ، و سناتور تد کروز از تگزاس ، که احتمالاً بعد از دو نامزد آمده است. آقای امانوئل ، که به دلیل سبک تهاجمی و گاهی اوقات ساینده اش مشهور است ، برای تعامل آموزش دیده است. به گفته شخصی که در تهیه آن مشارکت داشته است ، به کمترین روش متناقض

سناتور رند پل ، جمهوریخواه کنتاکی ، همچنین یک کارت ویزیت محسوب می شود. او از جلسه اخیر به عنوان بستری برای انتقاد از واکنش دولت بایدن به شیوع ویروس کرونا استفاده کرده است.

اما شاید سخت ترین لحظه برای آقای امانوئل از سوی حزب جمهوری خواه رخ ندهد.

به ویژه بسیاری از دموکرات ها در این هیئت سناتور کوری بوکر نیوجرسی ، یکی از صریح ترین سخنان حزبش در مورد موضوع خشونت پلیس ، به احتمال زیاد تحت فشار قرار می گیرد تا توضیحات بیشتری از اقدامات وی در پی ترور آقای مک دونالد در 20 اکتبر 2014 ارائه شود.

جاناتان اریک کاپلان ، نامزد سفیر در سنگاپور ، روز چهارشنبه در هیأت سنا حاضر می شود.

اعتبار …آلیسا شوکر برای نیویورک تایمز

رحم امانوئل ، شهردار سابق شیکاگو ، که توسط بایدن به عنوان سفیر ایالات متحده در ژاپن معرفی شد ، چهارشنبه با جلسه تأیید مجلس سنا روبرو شد – هفت سال پس از آنکه یک افسر پلیس شهر سفیدپوست ، نوجوان سیاه پوست ، لاکان مک دونالد را به اتهام اعتراض و پوشش پوشش داد.

انتظار می رود اولین رئیس دفتر رئیس جمهور باراک اوباما با حمایت چندین جمهوری خواه از جمله آقای امانوئل ، نماینده سخت کوش و زحمت کش سابق دموکرات از ایلینوی ، سناتور سوزان کالینز از مین و لیندسی گراهام از جنوب تأیید شود. کارولینا

اما او باید در جلسه استماع در کمیته روابط خارجی سنا در مورد رسیدگی به پرونده مک دونالد ، با س questionsالاتی روبرو شود ، که مهمترین آنها انتشار دیرهنگام فیلم پلیس است که نشان می دهد افسر جیسون ون دایک آقای مک دونالد را در 17 اکتبر 2014 ترور می کند.

این شهر یک سال پس از مداخله قاضی ، تصاویر دوربین داشبورد را منتشر کرد. تصاویر نشان می دهد که افسر 16 بار شلیک می کند در حالی که نوجوان حامل چاقو از افسر دور می شود.

شهر موافقت کرد که 5 میلیون و 500 میلیون به خانواده او پرداخت کند و سرانجام آقای ون دایک به جرم قتل درجه دوم محکوم شد.

آقای امانوئل ، 61 ساله ، که بارها از اقدامات خود دفاع کرده است ، گفت که هرگز این فیلم را ندیده است تا اینکه در اختیار عموم قرار گیرد و گفت که این پرونده منجر به پیشرفت های طولانی مدت در بخش ، از جمله استفاده از دوربین بدن و اجرای آن شد. از D. -استراتژی های رشد

اعتبار …توسط اداره پلیس شیکاگو ، آسوشیتدپرس

اما این پرونده موقعیت سیاسی وی را در شیکاگو ، سومین شهر بزرگ این کشور ، به شدت تضعیف کرد و ممکن است در تصمیم او برای نامزدی برای دوره سوم نقش داشته باشد.

چندین مترقی مترقی ، از جمله الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده نیویورک ، موندیر جونز نیویورکی و کوری بوش از ایالت میسوری ، از دموکرات های سنا خواسته اند که نامزدی ها را بر اساس سابقه هشت ساله نژادی و پلیسی خود رد کنند. به

“امانوئل مهربان ترور لاکوان مک دونالد را پوشش می دهد” خانم بوش در توییتر نوشت در ماه اوت زمانی که نامزدی وی اعلام شد. وی هرگز نباید از تصدی پست منصوب در هیچ دولتی محروم شود. “

نمایندگان گروه لیبرال ، بومی شیکاگو ، که برای مخالفت با دولت ترامپ سازماندهی شده بودند ، روز چهارشنبه اعتراض کردند و خواستار برکناری آقای امانوئل شدند.

به گفته مقامات دولت ، آقای امانوئل ، که در قانون تصویب مقررات مقرون به صرفه و اقدامات حفاظتی مالی در دوران تصدی خود در وست وینگ کمک کرده است ، از هفته گذشته در حال مذاکره با سناتورها بوده است.

شهردار سابق ، که در سال 2006 ریاست مجلس نمایندگان را بر عهده داشت ، توسط دو سناتور ایلینوی ریچارد جی جایگزین شد. توسط دوربین و تامی داک ورث پشتیبانی می شود.

جین ساساکی ، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید – که در زمان دولت اوباما با آقای امانوئل همکاری نزدیک داشت – نگفت که آیا بایدن در مورد پرونده مک دونالد با وی در مورد فشار روز سه شنبه صحبت کرده است یا خیر.

خانم ساساکی گفت که رئیس جمهور “سابقه و اطلاعات بلند مدت خود را قبل از نامزدی” در اختیار داشت.

این کمیته همچنین تعیین نیکلاس برنز ، یک دیپلمات باتجربه ، به عنوان سفیر بایدن در چین و جاناتان اریک کاپلان به عنوان سفیر ایالات متحده در سنگاپور را مورد بررسی قرار خواهد داد.

اعتبار …جاشوا لات برای نیویورک تایمز

هنگامی که رحم امانوئل به عنوان شهردار رزمی معروف شیکاگو به پایان کار خود رسید ، شهر زادگاهش به دلیل مبارزات شدید خود برای جذب مشاغل بیشتر ، توسعه حمل و نقل عمومی ، کمک به تغییر رودخانه شیکاگو رودخانه و ترویج فارغ التحصیلی مورد ستایش قرار گرفت. نرخ برای کودکان مدارس دولتی

اما لیست انتقادات از دوران هشت ساله تصدی وی بسیار طولانی بود: برخورد او با مرگ پسر نوجوان سیاهپوست ، لاکوان مک دونالد ، پس از کشته شدن او توسط یک افسر پلیس سفیدپوست. او ده ها مدرسه دولتی و کلینیک های بهداشت روانی را تعطیل کرد. و شکست آن در حل مبارزات بی نظیر شهر ، از جمله خشونت با اسلحه.

وقتی آقای امانوئل در سال 2018 اعلام کرد که برای نامزدی مجدد کاندید نمی شود ، شیکاگو مات و مبهوت ماند و با وجود شهردارانی که داوطلبانه پس از بیش از دو دهه به عنوان شهرداران سابق این وصله را ترک می کنند. ریچارد ام. دالی ناظران سیاسی می پرسیدند آیا دوره وی برای پیروزی در دوره سوم بسیار کوتاه است یا خیر و او تصمیم گرفت از رقابت سخت اجتناب کند.

خروج آقای امانوئل یک مسابقه باز ، یک اتفاق نادر ، در سیاست شهرداری شیکاگو به جا گذاشت. پس از او لوری لایتفوت ، که اولین زن سیاه پوست بود که در سال 2019 رهبری شهر را بر عهده داشت ، دنبال شد.

خانم لایت فوت ، دادستان سابق فدرال که به عنوان اصلاح کننده پلیس وارد دفتر شده بود ، با چالش های متعددی مواجه شده است که آقای امانوئل با آن روبرو شده است: نزاع با سازمان های نماینده معلمان و افسران پلیس ، خشونت مرگبار اقتصادی و اسلحه در شهر. (برخلاف آقای امانوئل ، او مجبور بود شهر را از طریق یک بیماری همه گیر هدایت کند.)

اما چند روز پس از خروج آقای امانوئل از سمت خود ، او می تواند پیروزی غیرمنتظره ای را مد نظر داشته باشد: داده های سرشماری منتشر شده در سال 2020 نشان داد که جمعیت شیکاگو در دوران تصدی وی تقریبا 2 درصد افزایش یافته و موقعیت خود را به عنوان سومین شهر بزرگ کشور حفظ کرده است.

اعتبار …کیچیرو ساتو / آسوشیتدپرس

در صورت تایید سفیر آمریکا در ژاپن ، رحیم امانوئل نقشی کلیدی در عنصر کلیدی سیاست خارجی رئیس جمهور بایدن ایفا خواهد کرد: مقابله با قدرت فزاینده چین.

ژاپن یکی از نزدیکترین متحدان آمریکا و لنگر نفوذ آمریکا در اقیانوس آرام است. این کشور عضو Quad است ، اتحادیه ای که شامل ایالات متحده ، هند و استرالیا می شود و به عنوان یک وزنه وزنه راهبردی علیه پکن عمل می کند ، که در سال های اخیر ادعاهای رو به رشد سیاسی ، اقتصادی و منطقه ای در سراسر آسیا را افزایش داده است.

ظهور چین به ویژه ژاپن را ناراحت کرده است ، کشوری با نیروی مسلح محدود که برای محافظت از آن در برابر کره شمالی به ایالات متحده متکی است – که دارای 50 هزار سرباز در این کشور است -. ژاپن از تغییر احساسات سیاسی ایالات متحده در مورد مذاکرات با متحدان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد بارگیری آزاد و پرداخت هزینه دفاع نظامی آمریکا هشدار داده است.

آقای امانوئل بایدن به عنوان سفیر به دلیل تحولات سیاسی اخیر در توکیو ، که سال گذشته به دلیل دلایل سلامتی شینزو آبه ، باسابقه ترین وزیر ژاپن ، سال گذشته را ترک کرد ، می تواند برای دولت بسیار ارزشمند باشد. جانشین آقای آبه در حال حاضر با چهره ای ناآشنا جایگزین شده و دولت بایدن به اطلاعات تازه و معتبری نیاز دارد تا کشور را رهبری کند. ایالات متحده بیش از دو سال است که سفیر معتبر سنا در توکیو ندارد.

از نظر توکیو ، انتخاب آقای امانوئل به طور کلی مورد استقبال قرار گرفت. در ماه سپتامبر ، ژاپن تایمز انگلیسی گزارش داد که آقای امانوئل ، اولین رئیس دفتر رئیس جمهور باراک اوباما ، “به دلیل زبان تیز خود معروف بود” ، اما نوشت که او با آقای بایدن نزدیک است ، “آنچه توکیو ارائه می دهد مبلغ است مستقیم کاخ سفید می تواند. “

این روزنامه خاطرنشان کرد که نامزدی وی “اهمیت دولت در اتحاد ایالات متحده با ژاپن را نشان می دهد زیرا واشنگتن همچنان زمینه را برای راهبرد مقابله با چالش های چین فراهم می کند.”



[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما