بهترین هاست وردپرس را از کجا بخرم؟

در رابطه با مشخصات سرور استفاده شده از هاست وردپرس ایران سرور اطلاع دقیقی در دسترس نیست. تمام تلاش ما بر اینه که بر اساس تجربه و مانیتورینگی که بر روی هاست مخصوص وردپرس این شرکتها قراره انجام بدیم شما را در جهت انتخاب هاست وردپرس راهنمایی کنیم. اگر می خواهید در کوتاه مدت سایت خود را به تمام مردم و رقیبان خود معرفی کنید به شما پیشنهاد می کنیم، بهترین نوع میزبان را برای سیستم مدیریت وردپرس خود با بهترین ویژگی ها در نظر داشته باشید. انتخاب بهترین هاست وردپرس که قادر به رفع نیازهای سایت شما باشه منجر به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، بهبود سئو و افزایش فروش بیشتر شما خواهد شد. چرا که هاست مخصوص وردپرس به گونهای کانفیگ شده که عملکرد اون برای سایت در بهترین حالت ممکن باشه، پشتیبان گیری منظم از هاست تهیه بشه و در نهایت در صورت وجود هرگونه مشکل مثل استفاده از قالب و افزونههای نامناسب در جریان قرار بگیرید. در میزبان وردپرس سازگاری بسیار بالایی در سرور برای نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد. نکته بسیار مهمی که باید در هنگام سفارش WordPress Hosting از شرکت هاستینگ در نظر داشته باشید، پشتیبانی شبانه روزی است. نکته مهم بعدی همیشه در دسترس بودن شرکت هاستینگ و پشتیبانی قوی است.

بسیار پشتیبنی قوی دارند و هر تیکتی را در کمتر از 10 دقیقه پاسخ می دهند. البته این پاسخ قانع کننده ای نیست. سایت سرورکلیک با در نظر گرفتن نیازمندی به این سیستم و ویژگی های مورد نیاز برای کیفیت و سرعت بالاتر وب سایت های مصرف کننده از وردپرس،host میزبانی وردپرس را ارائه داده است. ماندگار وب از اوایل سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد و تمرکز خود را روی ارائه هاست بهینه وردپرس گذاشته است و مشتریان وردپرسی زیادی دارد که هاستشان از این شرکت تامین می شود. شرکت هایی که سیستم فول بک اپ اتوماتیک دارند و به صورت منظم انجام می شود از امتیاز ویژه ای برخوردار هستند. در نظر داشته باشید که انتخاب سیستم عامل host ، بر اساس پیش نیازهای در نظر گرفته شده بر عهده خود کاربر می باشد. حال اگر قصد ایجاد و راه اندازی یک سایت وردپرسی به صورت حرفه ای دارید و می خواهید در کوتاه ترین زمان آن را در اختیار کاربران قرار دهید و بازدید و ترافیک خود را بالا ببرید، بهتر است به شرکت خدمات هاستینگ سرورکلیک مراجعه کنید. اما واقعا بهترین شرکت هاستینگ به نظر من هاست نگار هست که عجیبه تو این مقاله اسمی ازش نیست ولی به هر حال فوق العاده سرور هاش سریع و بی وقفه کار می کنن تا الان که من نزدیک ۴ ماه دارم استفاده می کنم ازش فقط ۵ ساعت قطع شده در ضمن قیمتاش فوق العاده پایین تر از بقیه هست پشتیبانیش بی نظیره و من حتی شده مشکلاتی که ربطی به خودشونم نداشته گفتم و اونا برام حل کردن واقعا شرکت عجیبیه تو ایران از این شرکتاشاید چند تا داشته باشیم .

بهتر است بدانید که فرمول انحصاری WordPress Hosting همواره در حال تکامل می باشد. شرکت های هاستینگ معتبر معمولا راه های ارتباطی متعددی برای مشتریان فراهم می کنند. از دیگر مزیت های سون هاست موضوع آپتایم یا دردسرس بودن سرور است که به نسبت بسیاری از شرکت های هاستینگ دیگر بهتر است همچنین موردی که تا الان ندیدم شرکتی این کار را انجام دهد مانیتورینگ دائمی وضعیت آپتایم سرورها است که برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته اند (در منو بخش وضعیت سرورها) این مورد اطمینان کامل شرکت از آپتایم سرور را نشان میدهد. افراد هم فرصت و دانش کافی برای بررسی تخصصی موضوع ندارند و با عبارت هاست وردپرس خرید خود را انجام می دهند. برای اینکه آمار ارائه شده کاملا واضح و شفاف باشه تصمیم گرفتیم با تهیه هاست و اجرای سایت روی هر کدوم از شرکتهای منتخب، شما را در جریان مانیتورینگ دقیق و وضعیت هاست این شرکتها برای میزبانی وردپرس قرار بدیم که در نهایت بر اساس همین مقاله هاست وردپرس خودتونو انتخاب کرده و خریداری کنید. سرورهای هاست وردپرسی سایت سرورکلیک، به طور اختصاصی برای اجرای سریع و بدون مشکل WordPress بهینه سازی شده است؛ که موجب افزایش سرعت سایت، بالا بردم امنیت سایت وردپرس و پایداری بیشتر می شود.

بهینه بودن هاست نت افراز برای وردپرس قابل قبول است اما از شرکت هایی که بالا معرفی کردیم در وضعیت ضعیف تری قرار دارد در کل نت افراز تنها برای افرادی که حجم بالا با قیمت مناسب می خواهند پیشنهاد می شود. اما برای خرید یک هاست مناسب وردپرس با همین مقدار فضا و پهنای باند نامحدود به طور متوسط هزینهای در حدود 90.000 تومان لازم دارید. من از هاست وردپرس ایران سرور استفاده می کنم، کیفیت خوب و پشتیبانی عالی داره.خیلیا در مورد بالا بودن قیمتش صحبت میکنن ولی به نظر من به کیفیت بالا و پشتیبانی عالی که داره واقعا می ارزه. با بررسی برخی امکانات ارائه شده در ایران سرور امکان ساخت چندین دیتابیس فراهمه که میتونید اقدام به نصب سیستم مدیریت محتوا در ساب دامنه و یا ساب فولدر خودتون بکنید. در برخی موارد شما به بعضی از امکانات نیازی نخواهید داشت و می توانید یک هاست با ساده ترین قابلیت ها انتخاب کنید. هم اکنون با به کار گیری از CPU و هارد NVMe با راندمانی بهتر است همیشه می توانید از بیشترین امکانات وردپرس نهایت استفاده را ببرید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما