بهترین منابع زیست کنکور برای رتبه شدن

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان گروه های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی می توانستند در آزمون گروه هنر نیز شرکت کنند، در مجموع تعداد ۶۶ هزار و ۵۶۶ نفر از گروه های دیگر در گروه هنر ثبت نام کردند. کتابی میخوام که حجم تست اش نه خیلی کم باشه که تسلط ام کم شه و نه خیلی زیاد و نکته های کم کاربرد داشته باشه. نه مینا جون، هیچی نمیپره ، فقط گرافیک سایت تغییر میکنه و امکانات اتاق گفتگو اضافه میشه ، البته طی سه ماه آینده … نتیجهی این حرفا میشه این طرز فکر عجیب که خیلیا دارن: سال کنکور مثل یه تونل دراز تاریکه که وقتی واردش شدی دیگه هیچ کار نمیتونی بکنی و فقط باید بدویی که زودتر تموم شه. بازم مرسی عزیزم. ندا جون به نظر منم پول زیاد جالب نیست و فقط برای زمانی خوبه که آدم اصلا نمیتونه برای اون فرد مقابل خودش یک هدیه مناسب انتخاب کنه. برای اینکه تراز شما بالاتر برود از سوالات تستی بیشتر استفاده کنید و مدام از خودتان امتحان بگیرید مطمن باشید با این روش جهش تراز خواهید داشت. تا روز آزمون ده روز زمان دارید پس با برنامه ریزی درست روزانه و هدفگذاری و زدن تستهای مربوطه میتوانید تراز خوبی را در این درس کسب کنید.

پاسخ کامنت معصومه حسین پور – سایت کانون:سلام کاربر گرامی ؛ قطعا اول کتاب درسی خود را خوب مطالعه کنید بعد از کتابهای آبی کانون استفاده کنید و تستهای مربوطه را بزنید ودر آزمونهای مکمل کانون (هدفگذاری و مشابه پارسال ) هم شرکت کنید تا آمادگی کامل برای روز آزمون داشته باشید. از اینکه برای من وقت گذاشتید و با صبر و حوصله و مهربونی راهنماییم کردید. مهربونی از خودته گلم. خودت مهربونی که مهربون میبینیم عزیزم. مرسی صبا جان اینجا همیشه بچه ها واسه درد ودل کردن و تبادل نظر هستن عزیزم مخصوصا فریبا خانم گل که خیلی هم مهربون و صبوره واقعا از آرامشی که فریبا جون بهم میده خوشم میاد قریبا جان شایدم به قول شما یه ربع سکه دادم فکر کنم بهتره فریبا جان منم باشم نمیرم خوب کاری کردی گفتی. شب بخیر وصال جون و نگار جون ای جانم شقایق گلم ، خب پس ما چی هستیم ، کلی خواهر ، یکی از یکی هم گل تر (اصلا هم نوشابه باز نکردم ) ?

مشاور کنکور چت

من خودم خواهر شوهر هستم اما چون ذاتا آدم بدجنسی نیستم هرگز زن داداشم رو اذیت نکردم اصلا دخالتی تو کاراش ندارم ، اما اون برعکس خیلی منو ناراحت میکنه و فکر میکنه من بهش بی تفاوتم! در واقع، رتبه گردون دغدغه چه بخوانیم و چگونه بخوانیم را از دوش شما بر می دارد اما اینکه شما روی برنامه خود مصرانه پیش بروید تا به هدف برسید دیگر بر عهده شماست. داوطلبان باید علاوه بر کارت گروه آزمایشی اصلی خود، کارت گروه های دو و یا سه خود را نیز به صورت جداگانه دریافت کنند. حرف آخر امسال رکورد زده است و پکیج های این موسسه با کنکور 98، تطابق بی نظیری داشت. دفترچه سوالات عمومی کنکور انسانی شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب 4، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3 و زبان خارجی با ضریب 2، دفترچه دوم شامل سوالات رياضی، اقتصاد، زبان و ادبيات فارسی تخصصی، زبان عربی، تاريخ و جغرافيا، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق، روانشناسی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل۱۴ درصد می باشد.

در ضمن ایا تست های میکرو سخته؟ و دوم اینکه اگر سوالات سخت باشه برای همه سخته و اگر آسون باشه برای همه آسونه پس سخت یا آسون بودن سوالات ربطی به موفقیت و کسب رتبه خوب نداره! در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل۱۴ درصد می باشد. به همین دلیل در تابستان تلاش می شود که دروس تا حدود زیادی مرور شود و قبل از آزمون ها تست زنی انجام شود و تسلط بر دروس افزایش یابد. ما حتی برنامه درسی قابل دانلود هم به شما ارائه میدیم تا بتونید بر اساس اون، راه پیشرفت خودتون رو هموار کنید. سلام ببخشید رشته من انسانی هست و پارسال کنکور دادم تغییرات منابع درسی که فرمودید. هرچند که انتخاب کتاب خودش یک فرایند گاها چندماهه ست و خیلی از داوطلبان در همین اولین مرحله سردرگم شده یا به اشتباه کتابهایی رو تهیه می کنند؛ اما فرض کنیم اولین مرحله رو با موفقیت پشت سر گذاشتیم، در مرحله بعد باید ببینیم با این کتاب ها (که در رشته روانشناسی کم هم نیست) قراره چیکار کنیم؟ سکه هم اگر از لحاظ هزینه آدم بخواد بپردازه، اما باز بدیش اینه که یادگاری نمیمونه و در صورتی خوبه که بخواد یه هدیه بزرگ باشه که طرف بتونه راحت خرجش کنه و خودش انتخاب کنه و از لحاظ قیمتم با دست باز بتونه استفادش کنه.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور قم نی نی سایت (https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما