بهترین معلمان کنکور کشور – ویرگول

بدونید تازه بعد کنکور مسیر زندگی شروع میشه! در این صورت از تمام استعداد خود می توانید استفاده کنید و با دقت و سرعت عمل بالا در جلسه کنکور تست بزنید و سرنوشت شغلی و زندگی خود را رقم بزنید. متقاضیان برای آشنایی با نحوه انتخاب رشته کنکور ۹۹ و راهکارهای مناسب در این زمینه می توانند با مشاوران این مرکز در ارتباط باشند . آکادمی کنکور فرهنگ با بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه کنکور یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین آموزشگاه های کنکور تهران میباشد، از اساتید و کادر مدیریتی تا رتبه های پر شمار دو رقمی این آکادمی نشان دهنده این برتری اند. یکی از بزرگترین و معتبر ترین موسسات آموزشی کشور دارای تبلیغات در صدا و سیما جهت تکمیل تیم مشاوره خود از خانم هایی که به کار در محیط آموزشی و تحصیلی علاقه مند هستند نیرو جذب میکند. همچنین برگزاری همایش های زبانانگلیسی ، برگزاری کلاس ها و ضبط ویدئو های آموزشی صدا و سیما و برگزاری کلاس های ضمن خدمت دبیران زبان آموزش و پرورش نیز در رزومه کاری و بیوگرافی شغلی شهاب اناری میدرخشد. در سال ۱۳۸۱ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق تمام کرده و به دلیل کسب رتبه برتر کشوری در کنکور سراسری از خدمت نظام وظیفه معاف شده و بلافاصله در سال ۱۳۸۲ با کسب رتبه برتر در آزمون وکلا به عنوان عضو رسمی کانون وکلای استان آذربایجان شرقی پذیرفته شده و از همان سال به صورت تخصصی مشغول به حرفه وکالت در شهر تبریز می باشم و دفاع از پرونده های متعدد حقوقی و کیفری در سوابق حرفه ای اینجانب قرار دارد.

مشاور کنکور ونوس

با هر ساز من رقصیدن از نظر مشاوره ای و روحی روانی خیلی بهم کمک کردن.بعیده بتونم زحمتاشون رو جبران کنم. خیر برای کسی که چهار سال سر کلاس مدرسس واقعا کلاس بیرون لازم نیست حتی اگرم مدرسشون کم کاری کنه خودش به راحتی میتونه جبران کنه! بنظرم دروس پایه برا کسی که ضعیفه کسیم که یویه خب میتونه پیش رو شروع کنه در کنار پایه! فقط و فقط هم برا ادبیات و عربی معلم گرفتم که تهش به این نتیجه رسیدم اونم لازم نبود و خودم میتونستم بخونم ! چه دروسی باید درتابستان خوانده شود که اهمیت بیشتری دارد؟ تو دروسی که قوی باشه آدم بنظرم تست بهتره ! بعد عید هر چه به کنکور نزدیک میشدیم نسبت مطالعه دروس عمومیم افزایش پیدا میکرد که خب باعث شد یکمم تو اختصاصیا افت کنم! حال میزان دروس مورد مطالعه مشخص شده و شما باید با توجه به شرایط و امکانات خود، درس ها را مطالعه کنید. مربوط میشود، همچنین برخی از علل، علل فردی هستند مثل انگیزه خود دانش آموز، عدم آشنایی با روشهای مطالعه و برنامه ریزی، علایق و استعدادها و غیره. بخاطر تعویق چند باره کنکور و فاصله افتادن در درس آمار و بخصوص روش تحقیق نگران بودم برخی نکات را فراموش کرده باشم به همین خاطر تصمیم گرفتم در کلاس نکته و تست آمار شرکت کنم که کمک کننده بود.

در برخی موارد زمان کمی دارید (برای مثال برای شرکت در مصاحبه دکتری و غیره) و امکان رفت و آمد برای شما وجود ندارد، در این شرایط مشاوره تحصیلی غیر حضوری بهترین و سریع ترین راه حل برای شما می باشد. فارغ از درست یا غلط بودن این موضوع شرایط تحصیل آنها به گونهای متفاوت با داوطلبان عادی متفاوت خواهد بود و همین شک و شبهههایی برای آنها ایجاد میکند. میگه حضوری باید با مدارک هویتی بری مدرسه و من الان شهر دیگه ای هستم و رفت و آمدها سخت میشه و زمان ندارم… چون خودم نکردم نظری ندارم اما خب واضحا! چون من کلا یه بارم ساعت مطالعم رو ثبت نکردم نمیتونم نسبت بهتون بگم اما حدودی! مگه اینکه یه درسی رو خودتون احساس کنین کم مرور کردین و علاوه بر سازمان اون رو هم مرور کنین! شاید الان یه رتبه پنج رقمی به مراتب از رتبه تک رقمی برای جامعش مفیدتر باشه یا تو کارش موفق تر باشه! هر وقت ناامید یا خسته شدید اولا خدا بالاسرتونه! در ابتدای مسیر کنکور تقریبا تمامی دانش آموزان هدفی مشخص برای خود تعیین میکنند و بدلیل اشتیاقی که برای رسیدن به هدفشان دارند بسیار پر انرژی درس خواندن را شروع میکنند ولی رفته رفته خسته میشوند و گاها هدف خود را فراموش می کنند, مشاوره غذایی کنکور در اینجا نقش مشاور کنکور بسیار پررنگ میشود زیرا این وظیفه ی یک مشاور خوب است تا به دانش آموزانی که کم انگیزه و خسته شده اند یاداوری کند که برای چه هدفی درس میخواند و انگیزه ی دوباره به آنها بدهد تا توانایی ادامه دادن به مسیر را داشته باشند.

مشاور کنکور بهروز محمودی

همان طور که در بالا هم اشاره شد در این برنامه برخلاف سایر برنامه ریزی کنکور دیگر روز تعین نشده است که شما در این روز باید این درس ها را بخوانید بلکه به صورت واگن حجم هر مبحث برای شما تعین شده است و در باکس هایی قرار دارند. مهمترین توصیه ای که برای داوطلبان کنکور 96 برای استفاده از بازه ی زمانی پیش رو دارند ، چیست؟ به خاطر داشته باشید که فروشنده های محصولات آموزشی یا پکیج های dvd نمی توانند همراه خوبی برای مسیر کنکور شما باشند. مشاور کنکور برای گرفتن مجوز فعالیت در موسسه دورخیز باید در مصاحبه ورودی پذیرش شود. این تصور باعث میشود تا هیچ جایی برای استراحت و تفریح داوطلب در نظر گرفته نشود. پنجمین جلسه درمان را پشت سر گذاشته که متوجه تماسهای مشکوک خانم روانشناس با همسرش میشود. در واقع باید از این مشاورین کنکور ناموفق پرسید که شما با چه اعتماد به نفسی برای دانش آموزان نسخه کسب رتبه های زیر صد را می پیچید؟ ممنون که فرمودین منابع نیاز دارن که عوض بشن یا خیر. اما اگه در کل بخوایم بگیم تو اختصاصیا باید بیشتر تست بزنین تو عمومیا به مراتب کمتر نیاز به تست زنیه! مشاوره رایگان با رتبه های برتر می تواند کمک کند تا شما در هر رشته ای موفقیت را در یک قدمی خود بیابید.

مشاور کنکور ذاکر

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاوره کنکور 1400 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما