بهترین مشاور کنکور ایران: Moshavereh: –

برنامه ریزی آموشی در سیستم اتوماسیون آقای مشاور به گونه ای است که مشاوران ما حتی از ساعات دقیق مطالعه و تست زدن های دانش آموزان مطلع خواهند شد و دانش آموز هر ساعت از شبانه روز می تواند سئوالات و مشکلات خود را با مشاور خود در میان بگذارد. بسیاری از دانش آموزانی که قصد قبولی در رشته های برتر تجربی را دارند، تنها به جایگاه اجتماعی آن علاقه داشته و از روزهای سختی که پیش رویشان است، بی خبرند. مشاور کنکور تجربی بهتر است در یکی از رشته های تجربی تحصیل کرده باشد و روش ها و سختی های راه شما را بشناسد تا بتواند به بهترین شکل ممکن شما را در مسیر خود قرار داده و کمکتان کند. فایل صوتی استاد افشار در رابطه با انتخاب کلاس کنکور و مشاور کنکور خوب برای کنکوریهای 92 شاید بتوان گفت یکی از حساس ترین مراحل ورودی به وادی کنکور ، مرحله اول آن است .

مشاور کنکور زهرا نوری

خانوادههای عزیز دانشآموز عزیز فرآیند تحصیل در دانشگاه برای رشتههای خوب اینقدر سخت طاقتفرسا و پرمشغله است که دانشجوهای این رشتهها وقت برای سر خاراندن هم ندارند چه برسد به اینکه بخواهند به شما مشاوره دهند و در اغلب اوقات این دانشجو مشاورها در اقدامی کثیف دانشآموزانی که به آنها اعتماد کردهاند را به تیمهای پشتیبانی میسپارند که در اغلب اوقات این افراد حتی موفق به گرفتن دیپلم خود هم نشدهاند . مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کنند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. ۳۸ – دانش آموزان را به یادگیری مجبور نمی کند ، بلکه موقعیت های یادگیری را طوری تنظیم می کند که آنها با رغبت در یادگیری شرکت کنند. بلکه کیفیت درس خواندن است که اهمیت دارد؛ بنابراین باید کلیه تکنیکهای مطالعه، مانند تندخوانی ، جمع بندی و روش های تست زنی… تمام اینها را باید متناسب با هدفی که دارید در نظر بگیرید مطمئنا روزی کمتر از 4 یا 5 ساعت درس خواندن نتیجه دلخواهی را به دست نمی آورید البته ساعت مطالعه بالا لزوما به معنای کیفیت مطالعه نیست اما اول از همه شما باید زیاد درس بخوانید تا به مرور بتوانید به کیفیت مطالعاتی نیز برسید این موضوع نیز در برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور همیشه حایز اهمیت بوده است.

از مشاور کنکور چه بپرسیم

برنامه منعطف، به برنامه ای گفته می شود که در صورت عدم اجرای درست آن، امکان جبرانش در روزهای آتی وجود داشته باشد. خصوصا افرادی که دیرتر شروع به مطالعه کرده و زمان زیادی برای مطالعه اصولی و درست ندارندو نیازمند برنامه ای فشرده هستند. روش های جمع بندی کنکور تجربی و تندخوانی، مهمترین مهارت هایی است که دانش آموز باید در آنها حرفه ای باشد. ولی برنامه های سه روزه هم باعث میشود تا شخص کم کاری نکتد و هم اینکه بتواند بیشتر با مشاور تحصیلی خود در تماس باشد. تدریس حضوری و آنلاین مجموعه دروس ریاضی و فیزیک تدریس تضمینی کنکور استفاده از فنون جدید یادگیری با درصد بازدهی بالا بدلیل حضور در کلاس لطفا واتس آپ پیام بگذارید. برای این کار می توانید با یک تماس ساده با وی در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید. مباحث ریاضی و فیزیک این برنامه هم از ساده ترین ها انتخاب شده . پس تصمیم گرفتیم تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان رشته ریاضی و تجربی بهترین روش مطالعه فیزیک رو به شما آموزش بدیم تا بتونید از پس مسائل و تست های فیزیک کنکور بربیایید. زمانی که هواپیما نبود و ماشین تازه اومده بود، از این که چقدر سریعتر میرسیدیم لذت میبردیم، توی خیلی از فلسفهها میان رضایت و خوشبختی رو یه چیز نسبی توصیف میکنن، یعنی من خوشبختم چون از همسایهم خوشبختترم.

مشاور کنکور هیراد ذاکر

باعث میشود که فاصله ی زمانی شما تا اتمام برنامه زیاد شود و همین امر زمینه را برای کم کاری شما در روز های اولیه افزایش میدهد. لازمه ی موفقیت در کنکور، بالا بودن ساعت مطالعاتی دانش آموز نیست. به خاطر داشته باشید که داشتن چندین کتاب متنوع، به معنای موفقیت تضمینی در کنکور نیست. آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری نشان میدهد که اکثر داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت میکنند. موسسه برای داوطلب های رشته های مختلف از قبیل پکیج کامل تجربی، پکیج کامل ریاضی فیزیک و پکیج کامل رشته علوم انسانی تولید کرده و متناسب با شرایط آنها میتواند خدمات مشاوره ای نیز در اختیار آنها قرار دهد. مرکز مشاوره کنکور آویژه میتواند در هر یک از مراحل ذکر شده، شما را یاری کند. کلیپ صوتی فوق العاده انرژیک و منتخب از همایش ها انگیزشی مشاوره کنکور که به مدت 10 دقیقه هر چند روز حسابی بهتون انرژی مثبت میده و اینجا جا داره از سازنده عزیزش تشکر کنم . گرچه علیرضا افشار، هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری مشاوره کنکور دارد اما شهرت او بخاطر برگزاری همایش های کنکوری در بسیاری از شهر های ایران از جمله تهران، اصفهان، کرمان، کرج و… 9. منابع مورد نیاز هر دانش آموز را به خوبی بشناسد و با اشراف کامل به منابع کنکور و کمک درسی موجود در بازار به دانش آموز معرفی کند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما