بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

مشاوره تحصیلی - گروه مشاوره - مشاوره درسی دبیرستان - مشاوره کنکور - گروه مشاوره ماترو به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است:« پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد. او بعد از مدتی با حضور در برنامه گزینه دو که آن سالها تنها برنامه کنکوری پخش شده از صدا و سیما بود خود را به جامعه کنکوری ها معرفی کرد. ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود .

مشاوران کنکور یزد

روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به همه در تمامی نقاط کشور می باشد. من این مرکزو میشناسم و از خدماتشم استفاده کردم مرکز کاملا معتبر و قانونی هست و خیلی هم کارشون عالیه و رو دستشون هم نیومده ، واقعا خجالت اوره . چرا که برخی از داوطلبان پس از یکی دو سال تحصیل در شهری دور از خانه، دچار اختلالات رفتاری یا اختلالات روانی مثل افسردگی، اضطراب، اعتیاد و … پس برای معرفی خدمات اصلی حتما این مقاله را کامل و به طور دقیق بخوانید. بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند.

مشاور کنکور هنر

همچنین پیشنهاد می شود در مسیر موفقیت از تجربه و اطلاعات یک مشاور بهره ببرید . میرصادقی مدتی است دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به برگزاری همایش هایی در زمینه موفقیت فردی نموده است. گفتنی است ایمان سرورپور در زمینه موسیقی نیز فعالیتهایی داشته است. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است. آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت. توی اولین جلسات مشاوره تحصیلی بارسا ، مشاور من تونست دوباره تو من انگیزه ایجاد کنه و کم کم این طرز فکر که دیگه نمیشه پیشرفت کرد، کامل از بین رفت.

مجموعه ای که چند سال پیش توسط جمعی از دبیران ممتاز شهر تهران و با نگاهی مفهوم محور به دروس کنکور تولید شد هرچند آن پروژه ی موفق دیگر ادامه نیافت اما آقای میرصادقی با ایجاد یک پانسیون مطالعاتی به کار خود در زمینه مشاوره کنکور ادامه داد. بنابرین در صورت ثبت نام تعداد مشخصی از دانش آموزان، ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام تعداد داوطلبان بیشتری برای آن مشاور وجود ندارد. نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا 10 را از آن خود کرده اند. او در زمینه مشاوره انگیزشی یکی از مشاورین موفق تحصیلی است و از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان مدارس تهران برخوردار است. مهندس پوردستمالچی از اوایل دهه هشتاد شمسی فعالیت خود را در زمینه مشاوره تحصیلی آغاز کرده است. که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان ، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی ، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه و یا هر مساله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما