بمب انتقال ایران

[ad_1]

به نظر می رسد دوران بلاتکلیفی اللهیار سیدمنش مهاجم 20 ساله ایرانی به پایان رسیده است. استقلال در سال 2019 از ایران به فنرباغچه پیوست و به صورت قرضی به استانبول اسپور و سپس به زوریا لوهانسک اوکراین رفت.

سید دامنش یک فصل و نیم در زوریا بازی کرد و عملکرد متمایز و درخشانی در این تیم داشت، اما زوریا به دلیل محدودیت منابع مالی نتوانست بند خرید دائمی 3.5 میلیون تومانی این بازیکن را فعال کند.

سید دامنش در نهایت به فنرباغچه بازگشت اما مدیران فنرباغچه تصمیم گرفتند او را جایگزین کنند. تعدادی از روزنامه نگاران برجسته ترکیه شب گذشته اعلام کردند که فروش ماهیگیر خود به هال سیتی، شرکت کننده در مسابقات قهرمانی انگلیس قطعی شده است. برخی خبرنگاران این انتقال را 5 میلیون و برخی دیگر 9 میلیون تخمین زده اند. مالک هال سیتی یک مرد ترک است و به همین دلیل قصد دارد چند بازیکن فنرباغچه را به خدمت بگیرد.

یاگیز سابونکو اوغلو، روزنامه نگار برجسته ترکیه شب گذشته در توییتر نوشت: «اللهیار پیشنهاد هال سیتی را پذیرفت. فنرباغچه و هال سیتی فردا (جمعه) برای نهایی کردن انتقال اللهیار با هم دیدار خواهند کرد.

احمد آرکنالار گزارشگر ورزشی در حین بازنشر این پیام جزئیات بیشتری از انتقال خود به مسابقات قهرمانی انگلیس ارائه کرد. وی با بیان اینکه فنرباغچه ماهیگیر خود را به مبلغ 9 میلیون یورو به هال سیتی می فروشد، نوشت: پول بسیار خوبی است. باشگاه دیگری پیشنهاد 5 میلیون یورویی را رد کرد. این روزنامه نگار همچنین تاکید کرد که در صورت ماندن اللهیار در زوریا، فنرباغچه 3.5 میلیون یورو دریافت می کند اما اکنون حداقل 5 میلیون یورو نصیب باشگاه ترکیه می شود.

اکرم کنور یکی دیگر از خبرنگاران نقل و انتقالات فوتبال ترکیه و اروپا نوشت: هال سیتی و فنرباغچه در حال بررسی جزئیات نهایی انتقال اللهیار سیدمنش هستند. وی در پیامی دیگر درباره ارزیابی خود از انتقال مهاجم ایرانی به ترکیب جدید گفت: مطمئن هستم که علایار سیدمنش در ترکیب هال سیتی موفق خواهد بود.

احمد سلیم کول، خبرنگار ESPO نوشت: «اللهیار صیادمنش قدم به قدم به هال سیتی رسید. هر دو طرف در حال بررسی جزئیات نهایی برای انتقال این فوتبالیست ایرانی هستند.

انتقال سیدامنش به هر تیمی و به هر قیمتی می تواند برای باشگاه استقلال مفید باشد. در قرارداد فروش این مهاجم بین استقلال و فنرباغچه بندی وجود دارد که در صورت انتقال این بازیکن از فنرباغچه به سایر تیم ها، 20 درصد از حق فروش به استقلال می رسد. در این صورت و در صورت صحت خبر معامله 9 میلیون یورویی، رقم استقلال به حدود 60 میلیارد تومان می رسد.

هال سیتی در حال حاضر در رده نوزدهم جدول 24 تیمی قهرمانی قرار دارد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما