بعد هم که ورود به دانشگاه و باقی ماجراها

در پاسخ به این سوال برترین مشاوران کنکور ایران دارای ۲ موضع مختلف بودند برخی اعتقاد داشتند که در این ایام صرفاً به تست زنی سوالات کنکور باید پرداخت شود ،اما برخی دیگر نیز با توجه به تغییر نظام و تازه بودن مطالب در نظام آموزشی جدید توصیه می نمایند علاوه بر مجموعه سوالات کنکور سنوات گذشته ۳ الی ۴ مجموعه سوالات میکس و ترکیبی از مجموعه سوالات تالیفی رانیز در دستور کار خود قرار دهند تا ،با گونه های جدید سوالات و تغییرات ایجاد شده در سیستم آموزشی کشور بیشتر آشنا گردید ،اما پرسش دیگری که دانش پژوهان از قویترین مشاوران کنکور ایران دارند آن است که ،آیا می توان به جای چهار روز یکبار هر روز یک مجموعه سوال جمع بندی را پاسخگو باشند ؟ در رابطه با سایر منابع موسسه حرف آخر از جمله ویژگی و نمونه تدریس ها نیز میتوانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید. در فایل بالا در رابطه با اینکه برنامه مطالعاتی حرف آخر مناسب چه کسانی است نیز توضیح داده شده است. توجه: اطلاع رسانی زمان و نحوه برگزاری کارگاه ها، ارتباط با مشاورین و نیز ارائه بخش مهمی از خدمات دوره (شامل جزوات و …) در کانال تلگرامی مخصوص دوره صورت می گردد.

مشاور کنکور منحصرا زبان

برای هر مبحث چهقدر زمان بگذاریم و … بهترین آزمون آزمایشی ایران بهترین آزمون آزمایشی برای پشت کنکوری ها 99 بهترین آزمون آزمایشی برای فارغ التحصیلان 99 بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور تجربی بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور تجربی 99 بهترین آزمون آزمایشی تجربی 99 بهترین آزمون آزمایشی در طول سال بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدام است؟ ارائهی ابزارهای جدید و علمی؛ مثل: فرم غربالگری هوشمند، مدیریت آزمون رباتیک، نقشههای ذهنی و تاکتیک حل و ابزارهای متنوع دیگه که روشهای رتبههای تکرقمی سالای قبل بودن و بین دانش آموزهای 1400 محبوبیت بالایی داشتن. اگر میخواهید شیوه استاندارد تحلیل آزمون را بدانید به مقاله “تحلیل کارنامه آزمون مشاور کنکور علیرضا افشار (بر روی مقاله زیر کلیک کنید) آزمایشی” مراجعه کنید. درس خوندن شما زمانی ثمر بخشه که اصولی ترین راهکارهای افزایش مطالعه رو به کار ببرید نه اینکه بدون هیچ شیوه مناسبی شبانه روز سرتون تو کتاب باشه. چه درس هایی را در طول یک روز بخوانید، از کدام مباحث شروع کنید و پیش نیاز ها را رعایت کنید. اینو باید بهتون بگم که همه ی اون ها یک روز از جایی شروع کردند که دقیقا شما در آن قرار دارید و اگر آن ها نتیجه گرفتند حتما شما هم می توانید موفق شوید فقط باید بدونید که چگونه مطالعه کنید و حتما به یک برنامه ریزی خوب نیاز دارید.

دانلود دفتر برنامه ریزی حرف آخر بهترین روش برای شروع یک برنامه ریزی عالی است. خب حالا درس خوندن برای کنکور هنرو از کی شروع کنیم؟ گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و رشته های معرفی شده در آن یکی از بهترین و در واقع پرطرفدارترین رشته هایی هستند که داوطلبان می توانند برای انتخاب آن ها، از طریق ده مشاور برتر کنکور اقدام کنند. پکیج کامل تجربی و پکیج کامل ریاضی حرف آخر، شما را از هر منبع دیگری بی نیاز می کند. کافی است 10 دقیقه با من همراه باشیدتا دیدگاه شما به مطالعه کنکور تغییر خواهد کند. یک برنامه ریزی اصولی می تواند مسیر زندگی دانش آموزان و داوطلبان کنکور را تغییر دهد. شما با استفاده از این توضیحات و نکات مشاوره ای که در اختیارتان قرار داده شد، می توانید به صورت حرفه برای داشتن یک برنامه ریزی عالی اقدام کنید. داشتن منابع مناسب کنکور یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان است.

با داشتن یک برنامه ریزی خوب مسیر برای شما مشخص است. سلام برای علوم و فنون ادبی چی بهتره؟ و برا فیزیک هم خیلی سبز رو زدم مهر ماه به بعد چی رو بزنم و لزومی داره پایه خیلی سبز رو بزنم چون من سال به ساله هاشون رو زدم؟ با در نظر گرفتن تغییرات جدید نظام آموزشی و با تکیه بر تجارب و نتایج ارزنده این سال ها تصمیم گرفتیم، یک طرح خاص آموزشی برای دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم در نظر بگیریم . کنکور سراسری هنر علاوه بر این که طرفداران ویژه خود را دارد، در بین داوطلبان سایر گروه های آزمایشی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بر اسا این گفته ها توجه داشته باشید برنامه رتبه یک کنکور شاید او را به نتیجه رسانده باشد اما امکان دارد که برای شما سم باشد و حتی شما را از مسیر هم خارج کند. هر فردی استعداد و توانایی های مربوط به خود را دارد و با استفاده از آن برای کنکور مطالعه میکند اما باید مطابق با استعدادهایش برنامه ریزی کند. برای تسلط پیدا کردن، نکته برداری، مرور سریع و هدف مند و تستزنی اهمیت زیادی دارد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص میکند.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما