برنامه ریزی برای کنکور 1401 + جدول [رایگان]

1- ✔️ برای اطلاع از لیست بهترین منابع ریاضی کنکور به کجا باید مراجعه شود؟ خانوادههای بدون انگیزه ، بدون اطلاع و غیر فعال موجب کاهش سرعت دانش آموزان بااستعداد میشوند. او همچنین با آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری ، روش های برنامه ریزی درسی، ارائه راهکارهایی برای غلبه بر افت تحصیلی ، استرس و اضطراب امتحانات و حتی کمک به انجام یک انتخاب رشته صحیح و منطقی؛ زمینه لازم برای موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان و حتی دانشجویان را فراهم می سازد. مشاور تحصیلی چنین راهکارهایی را برای افراد فراهم نموده و بر احتمال موفقیت آنها در سطح پیشرفتهتر میافزاید. مشاور تحصیلی با دانش؛ با شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان به آنها برای استفاده ی هرچه بهتر از توانایی های بالقوه شان کمک می کند. بدون شک مشاور تحصیلی بدون توجه به خانواده ی دانش آموز و دانشجو موفقیت چندانی در امر مشاوره دانش آموزان خود کسب نخواهد کرد. چگونه بدون هیچ آمادگی امتحان را پاس کنیم ؟

اگه پاسخ به این سوالات از دغدغههای شما هم هست، امروز و تو این مطلب از سایت بهترین کودک، قراره به اونها پاسخ بدیم و روش انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کنکور رو برای شما تشریح کنیم. بهتر است به هنگام مراجعه به مشاور، جدول مربوط به ضرایب دروس را از او دریافت نمایید تا در برنامهریزی خود برای درسی که از ضریب بیشتری برخوردار است، زمان و انرژی بیشتری را مشاور کنکور زن بگذارید. به عنوان مثال یکی از نیازهای ضروری هر یک از داوطلبان این است که بتوانند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند، از تکنیک های استفاده نمایند که با توجه به آن، داوطلبان بتوانند مطالب آموخته شده خود را بهتر به هنگام کنکور یادآوری نمایند. سلام خداقوت.یازدهم کارودانش هستم وقصد دارم یک سال دیگه برای کنکور انسانی البته غیر حضوری بخونم .وضعیت مالی خوبی ندارم ودرتوانم نیست پول مشاور بدم.به شدت گیجم ومیخوام از همین الان شروع کنم به خوندن و برنامه ریزی لازم دارم کمکم میکنید؟ البته پیشنهاد می کنیم، شرایط رو هم شبیه سازی کنید. البته که پیدا کردن یک فرد با تجربه و موفق توی هر رشته دانشگاهی و گرفتن اطلاعات مفصل در مورد اون رشته خیلی سخته! موسسه حرف آخر به عنوان بهترین موسسه کنکوری در ایران با گردآوری بهترین اساتید جهت تدریس دروس کنکوری به صورت ویدیویی با جدیدترین الگوها و حرفه ای ترین روش ها جهت یادگیری و آموزش و همچنین بهترین مشاوران موجود در ایران که توانسته اند در کنکور های سال های قبل به رتبه های برتر دست پیدا کنند تصمیم دارد بهترین خدمات را به دانشآموزان و داوطلبان کنکوری ارائه کند، از این رو اسامی مشاوران حرف آخر که در این مجموعه بزرگ در حال فعالیت و ارائه مشاوره رایگان به دانش آموزانی که از پکیج های آموزشی این مجموعه استفاده می کنند را به شما عزیزان معرفی کنیم و همچنین به جزئیات آنها بپردازیم.

مشاور کنکور منحصرا زبان

گاه اتفاق میافتد که بسیاری از داوطلبان و پشت کنکوری ها برای موفقیت در کنکور با کمک گرفتن از یک مشاوره تحصیلی خوب بتوانند بهتر و سریع تر به موفقیت دست پیدا نمایند. پزشکی و پیراپزشکی یکی از رشته های مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان می باشد که هر یک از فارغ التحصیلان در هر رشته ای ممکن است آرزوی رسیدن و دست یابی به این رشته ها را در سر بپرورانند. آیا میشه به رتبههای برتر کنکور سالهای قبل به چشم یک مشاور خوب و آگاه و متجرب نگاه کرد؟ چطور میتونیم بفهمیم که آیا ما واقعا به یه مشاور تحصیلی خوب نیاز داریم یا نه؟ راستی راضیه جون یادت باشه توی تاپیک ” خاطره عاشقانه ” دلیل مخالفت های خانواده ات رو هم برامون بنویسی، نمیدونم کامنت منو اونجا خوندی یا نه ، واقعاً از زمانی که خوندم همش تو فکرتم. میخوام یا گردشگری یا انیمیشن بخونم. برای دریافت خدمات انتخاب رشته آنلاین بارسا عدد ۵۸ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرست یا فرم انتهای صفحه رو پر کنفکر می کنی به اندازه کافی خودت رو برای انتخاب رشته می شناسی؟ امیدوارم این هیجان برای شما همراه با شادی باشد اما معمولا این نگرانی و استرس وجود دارد که بتوانیم بهترین رشته را با رتبه ای که بدست آوردیم قبول بشیم و هر رتبه ای خوشحالی ، غم و استرس های خودشو داره.

بعد از دیدن و شنیدن اطلاعات جامعی که در قسمت قبل بدست آوردیم تصمیم گیری رو آسون تر می کنه. در واقع با برنامه ریزی برای کنکور هم توجه به مدت زمان آمادگی و هم توجه به مدیریت زمان داریم. برای ثبت نام و رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید. 4. فارغ التحصیلان و دانشجويان رشته های دبيری بايد قبل از ثبت نام موافقت كتبی و بدون قيد و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصيل دريافت نمایند و هنگام قبولی در دانشگاه ارائه نمايند. اصلا اینطور نیست (در ادامه بیشتر درباره این مسئله صحبت میکنیم). اولین چیزی که لازمه بدونی اینه که اصلا چه کسایی مشاورای کنکور کمک هستن ؟ چون ما با برگزاری کارگاههای خودشناسی (بعد از تست شخصیت شناسی) به شما کمک میکنیم خودتون رو بهتر و بیشتر از قبل بشناسید. در نتیجه هم شما شخصیت خودتون رو بهتر میشناسید و هم مشاور انتخاب رشته شما از تیپ شخصیتی شما آگاه میشه و در روند مشاوره به بهترین شکل ممکن به شما کمک میکنه. اون لحظه متوجه میشن اگه نکات مهم دفترچه رو میدونستند یا اگه از تجربیات یه مشاور انتخاب رشته کنکور خوب استفاده میکردند، میتونستند انتخاب رشته سراسری یا آزاد رو خیلی بهتر انجام بدن و دانشگاه یا رشته خیلی بهتری قبول بشن.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما