با 44 بازی برتر PC آشنا شوید

بازی کامپیوتری کم حجم بااینکه بسیاری از آثار قبل از آن المانهایی از شهرسازی و مدیریت را در بازیهای خود به کار برده بودند، این SimCity بود که توجه عموم را به این ژانر جلب کرد. اما مهمتر از آن، این اثر از Maxis پایهگذار سبک شهرسازی بود. در واقع اولین اثر در این ژانر محبوب چندسال قبل از عرضه این پروژه به بازار آمد، اما این Zork بود که برای اولین بار پتانسیل واقعی این سبک را به نمایش گذاشت. در واقع، هیچ یک از افراد از روی صفحه نمایش یکدیگر قابل مشاهده نخواهند بود! Super Meat Boy داستان یک کاراکتر گوشتی را به نمایش میگذارد که قصد دارد دوست خود را نجات دهد.

ناشر بازی مایکروسافت است و قصد دارد آن را برای کنسولهای نسل جدید خود نیز منتشر کند. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهارنفره نیز خواهد بود. در ادامه وقتی کنسول N64 و پلیاستیشن با تکنولوژی بازیهای سه بعدی سروکله میزدند، سردمداران عرصه کامپیوتر برروی فضای آنلاین و بازیهای چندنفره کار میکردند. حتی در نسل نهم هم استودیوهای کوچک و بزرگ دیدگان خود را بر مرزشکنی بعدی فضای کامپیوتر یعنی تجربه بازیها در فضای ابری متمرکز کردهاند. این بازیها ممکن است موضوعات مختلفی داشته باشند، اما نکتهی مشترکشان این است که قوانین ساده و مراحل کوتاهی دارند و احتیاج به مهارت ویژهای برای رفتن به مرحلهی بالاتر ندارید. نقشه بازی جهان باز است و مکان های متنوع و متعددی در آن وجود دارد که با اکتشاف در هر کدام ممکن است با شخصیت های مختلفی برخورد کنید که داستان و درخواست های خودشان را دارند. شما باید از یک استراتیژی برای نابودی آلمانیها استفاده کنید و تمام عملیات خود را بصورت مخفیانه انجام دهید. برخی از بازیها هستند که پس از تجربه کردنشان، تاثیر قابل توجهی روی شما میگذارند. زمانی که امثال آتاری و ماشینهای آرکید به بازیکنان لذتهای ساده پیشنهاد میکردند، سازندگان کامپیوتر با نوآوری و تلاشهای خود به دنبال از بین بردن محدودیتهای فنی بازیها و همچنین ارتقا دادن تکنولوژی زمانه بودند.

بازی کم حجم برای کامپیوتر

این بازی را همچنین میتوانیم یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید نیز معرفی کنیم. از همه مهمتر، این بازی همه این مکانیکها را از بازیهایی که در ادامه آمده بودند بهتر انجام داد. همه المانهای اکشن، گشت و گذار و داستانپردازی آن بااینکه نسبت به زمانه خود تحسینبرانگیز بودند در ادامه توسط بسیاری از بازیها به تکامل واقعی خود رسیدند. بازیها رقابتی که بین دو نفر انجام میشوند همیشه هیجان خاص خود را دارند و تجربه جالبی برای گیمرها فراهم میکند. کودکان در سنین مختلف رفتار خاصی دارند و سنین زیر 5 سال یکی از مهم ترین مراحل رشد کودکان است، این سن باتوجه به اهمیتی که دارد باید با وسواس و دقت بیشتری، توسط والدین کودکان را آماده مراحل رشد کرد و خوراک فکری را برای آینده در اختیار آن ها قرار داد. در ششمین قدم از لیست برترین بازی های کامپیوتری، بازی Black Ops (ندای وظیفه: عملیات سیاه) تقریبا هر چیزی برای ارائه به سلایق مختلف و تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های PC در اختیار دارد. اما اگر تنها باشید، می توانید با سیستم بازی کنید و آن را به یک بازی چند نفره تبدیل کنید. دنیای اطرافتان را کاوش کنید و سعی در ملاقات دیگران داشته…

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم

اما شاید تحسینبرانگیزترین مسئله این باشد که چطور این ساختهی Sir-Tech هنوزم که هنوز است ارزش تجربه کردن دارد و میتواند شما را صدها ساعت سرگرم دنیای وسیع خود کند. «دسپرادوز ۳» قرار است این کمبود را برای شما پر کند و تمام و کمال از پس این کار بر میآید. شما کنترل Terrance شخصیت اصلی بازی را برعهده دارید و با او به یک ماجراجویی طولانی و پر از خطر میروید که روایت آن نیز در یک عصر بسیار عجیب و غریب جریان دارد. به زبان ساده، اگر بازی های فانتزی تاریک و پر رمز و راز را دوست دارید، Baldur’s Gate 3 به شما اجازه می دهد با دوستان خود در این راه قدم بردارید. بله، این ویژگی همیشه حائز اهمیت بوده، اما اگر امروز در فضای نرم افزار اسلک از اسکایپ محبوبتر است و فیسبوک هم به طور کامل مایاسپیس را نابود کرده است، این موفقیت را مدیون المانهای مختلفی هستند که دست به دست هم دادند تا نام آنها را در تاریخ رایانههای شخصی جاودانه کنند. Fortnite یکی دیگر از بازی های آنلاین است که می توانید در کامپیوتر شخصی خود بازی کنید ، یک بازی گسترده چند نفره برای بقا است که شامل یک حالت رویال نبرد عالی است.

دانلود بازی های کامپیوتری

این مشکل به این خاطر است که شما تمامیقسمت های فایل مورد نظر را دانلود نکرده اید، در برخی موارد یک فایل حجیم برای دانلود راحتتر به چند قسمت تقسیم شده اند، شما میبایستی تمامیقسمت ها را دانلود کنید تا بتوانید از آن فایل استفاده کنید و در صورتی حتی یکی ار قسمت ها را دانلود نکنید قادر به استفاده از آنها نخواهید بود و با پیغام فوق مواجه میشوید. Screencheat یک بازی تیراندازی از دید اول شخص است اما گیم پلی بازی کمی متفاوت است و همین باعث شده که آن به تجربه ای لذت بخش تبدیل شود. Screencheat به معرفی زیادی احتیاج ندارد. اما همه آنها درصد زیادی از موفقیت خود را به این بازی سال ۱۹۹۲ مدیون هستند. در اینجا شما و هم تیمی هایتان به عنوان چند آشپز کار می کنید و طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را برای مشتریان تهیه، طبخ و سرو می کنید. در این تلاش، شما و هم تیمی هایتان باید سرنوشت قلمروهای فراموش شده را با هم تعیین کنید. Overcooked یکی از بهترین بازی های همکاری چند نفره است که در آن شما برای موفقیت به کار گروهی نیاز دارید. در این بازی که یکی از بهترین بازی های دخترانه آیفون محسوب میشود، شما شانس این را دارید که تبدیل به یک فرد معروف شده و ثروتمند شوید.

مجموعه بازیهای Ultima همیشه از نیروهای بسیار تاثیرگذار در تکامل بازیهای کامپیوتر بودهاند، اما نسخه چهارم این مجموعه که در سال ۱۹۸۵ عرضه شد از مهمترین آثار صنعت محسوب میشود چرا که تصور ما را از بازیهای نقشآفرینی و مرز محدودیتها و قابلیتهای آنها برای همیشه تغییر داد. عنوان سیزدهم فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 بازی Crusader Kings III محسوب میشود. در سال 2008 سایت IGN این بازی را بهترین بازی کامپیوتری تاریخ انتخاب کرد و سایتهای مختلف نیز هرکدام در فهرست 3 بازی برتر خود، لقبهای مختلفی را برای توصیف این بازی ارائه دادند. در این بازی شما میتوانید فرمانده خود را شخصی سازی کنید سلحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دوست دارید چه سپاهی را فرماندهی کنید تا دشمن را شکست دهید.

همانند بقیه بازی های سبک شوتم آپ، در این بازی افلاین هم دوربین از بالا بوده و کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید. پس از حمله به شهر Dominus Ghaul با موفقیت گاردین ها را از قدرتشان منع می کند و مجبور می کند که به نقاط مختلف دنیا فرار کنند ، حال شما به عنوان یکی از همین گاردین ها وظیفه مقابله با Dominus Ghaul و RED LEGION را دارید. از ویژگی های این بازی ترسناک نوع فیل برداری های بازی می باشد کافی است تا دوربین اندکی تغییر کند و شاهد محیط متفاوت خواهیم بود که لحظه به لحظه ی آن می تواند بر ترس شما افزوده کند . میتوان ادعا کرد که Alone in the Dark اولین بازی ترسناک تاریخ در سبک بقا است.

بازی های کم حجم برای کامپیوتر

قسمت سوم به عنوان بازی RPG نسل بعدی معرفی شده و از یک داستان جدید برخوردار است. Zork به بازیکنان چنان آزادی عملی داد که آن را به یکی از بهترین بازیهای دهه هشتاد میلادی تبدیل کرد و سالها طول کشید تا اثری بتواند با گرافیک سه بعدی و داستانی بهتر به رقابت با اثر استودیوی Infocom بپردازد. برای بسیاری از آنها، Solitaire اولین اثری است که برروی کامپیوتر خود تجربه کردهاند که آن را به یکی از مهمترین بازیهای تاریخ تبدیل میکند. امیدواریم این بار حرف سازندههای این بازی به حقیقت تبدیل شود و بالاخره دست عاشقان بازیهای نقشآفرینی به این بازی برسد. البته اگر بخواهیم بهترین بازیهای تاریخ کامپیوتر را لیست کنیم، صرفا بحث نوآوری مطرح نیست. اگر از طرفداران بازیهای ساده هستید، این بازی را امتحان کنید. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز برای همراهی با دوست خود هستید، حتماً باید این بازی را امتحان کنید. Lumines از آن بازیهایی نیست که در رایانهی شخصی، بهترین عملکرد خود را داشته باشد، انگار طوری طراحی شده است تا در کنسولهای دستی اجرا شود، ولی اگر شانس دیگری برای تجربه کردن این بازی ندارید، پیشنهاد میکنیم در هر پلتفرم ممکنی این بازی را امتحان کنید.

این بازی کاملاً مبتنی بر ریتم است ، بنابراین از گوش های خود بیشتر از بینایی استفاده کنید. سیستم گیمپلی The Oregon Trail که بر اساس تصمیمگیری بازیکنان طراحی شده هنوز هم برای بسیاری از آثار مدرن به عنوان استانداردی در ساخت یک تجربه بیادماندنی استفاده میشود. همانطور که در اول مقاله هم گفتیم، محبوبیت لزوما بر اهمیت دلالت نمیکند، اما در مورد بازی کارتی مایکروسافت این دو در کنار هم معنا پیدا میکنند. در این مقاله از چند بازی معمایی با تم کاراگاهی گفتیم. بعد از یافتن اسلحههای مخرب، این گروه با یک نیروی عجیب روبهرو میشوند. فارغ از پلتفرمی که برای بازی کردن از آن استفاده میکنید، نمیتوان انکار کرد که کامپیوتر همیشه یک نیروی کلیدی در تکامل صنعت بازیهای ویدیویی بوده است.

در Ultima IV شما در مقابل یک نیروی اهریمنی قرار نمیگیرید و نیازی هم به کامل کردن یک پیشگویی نیست. این بازی به قدری قوانین آثار نقشآفرینی را جابهجا کرد که هنوز هم به عنوان یک استاندارد برای همه بازیسازان این سبک در نظر گرفته میشود. شاید این تعریف آنقدرها هم جذاب به نظر نرسد، اما جهان آزاد Ultima IV و روایت قدرتمند و بازینامه خارقالعاده آن باعث میشود تا هرگز این تجربه را زیر سوال نبرید. یک عنوان جذاب و فانتزی و البته گاهی سخت و طاقتفرسا که جز بازی های کامپیوتر های قدیمی قرار میگیرد. پس به جای درگیر شدن با این کلیشههای سبک فانتزی شخصیت خود را طراحی کنید و به ماجراجویی در عصر منطق، هنر و روشنگری بپردازید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما