باشگاه بروژ 1-5 شهر ؛ به راحتی می توانید آب بنوشید

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، باشگاه منچسترسیتی امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا میهمان بود و دیدار دو تیم با نتیجه 5-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

همانطور که انتظار می رفت ، منچسترسیتی حمله را آغاز کرد و در دقیقه 10 دروازه باشگاه بروژ با دروازه خودی باز می شد ، اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت ، هرچند کمک داور پرچم خود را قبل از بازی بالا برده بود.

هافبک اسپانیایی آنها رودری در دقیقه 13 اولین گل منچسترسیتی را به ثمر رساند اما این بازیکن در موقعیت آفساید به گل رسید و داور آن را تکذیب کرد.

در دقیقه 30 حمله منچسترسیتی بالاخره موفق بود و این تیم موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. با پاس استثنایی فیل فودن با کنترل عالی توسط ژائو کانسیو ، که در یک بازی تک به تک برای باشگاه بروژ ، 1-0 را به ثمر رساند.

بازی در نیمه اول به آخرین دقیقه نزدیک شد و منچسترسیتی گل دوم را به ثمر رساند. داور به دلیل خطا روی ریاض مهرز نقطه پنالتی نشان داد ، خود بازیکن پشت توپ ایستاد و موفق شد نتیجه را 2-0 کند.

منچسترسیتی می توانست در آخرین ثانیه نیمه اول گل سوم را به ثمر برساند اما این بار ضربه خوب ریاض مهرز در نیمه اول با پاسخ خوب سیمون مینیول به تساوی رسید.

منچسترسیتی در نیمه دوم خوب شروع کرد و در دقیقه 53 گل سوم را به ثمر رساند. ضربه پایانی کلی واکر پس از پاس درخشان کوین دی بروین ، تعداد پپ گواردیولا را به سه گل رساند.

منچسترسیتی در دقیقه 67 گل چهارم را به ثمر رساند. کول پالمر روی پاس رحیم استرلینگ روی یک ضربه فنی برای باشگاه بروژ 4-0 گل زد.

در دقیقه 77 ، رحیم استرلینگ در دو مرحله دروازه کلاب بروژ را باز می کرد ، اما ضربه اول او توسط مینیولا مهار شد و ضربه دوم او بیشتر شد.

در دقیقه پنجم ، باشگاه در آستانه جبران گلی بود که بروژ دریافت کرد ، اما ضربه چارلز دیکتلاور به دلیل واکنش فوق العاده ادرسون به کرنر فرستاده شد. با این حال ، بروژ در دقیقه 81 دروازه سیتی را باز کرد. ضربه هانس واناکن در تور سیتی به ثبت رسید تا نتیجه 4-1 شود.

بلافاصله بعد ، منچسترسیتی فاصله را به چهار گل دیگر افزایش داد. ریاض مهرز روی پاس فرناندو 5-1 و برای باشگاه بروژ تک به تک گل زد.

منچسترسیتی سپس کنترل توپ را در دست گرفت و بازی با نتیجه 5-1 به پایان رسید و تیم پپ گواردیولا پیش از بازی پاری سن ژرمن مقابل لایپزیگ به طور موقت از مرحله گروهی صعود کرد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما