بارد ماتادور برابر با رقیب سرسخت روسیه است

[ad_1]

کد خبر: 1805832/1

زمان: 20:45
1400/11/01

بازدید از: 6,420

در یک بازی شبانه و نسبتا طولانی که دقیقاً دو ساعت و پنجاه دقیقه به طول انجامید، اسطوره تنیس اسپانیا، یکی دیگر از بازی های زیبای تنیس، ضربه ای هیجان انگیز و باورنکردنی به هواداران و تماشاگران وارد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نادال یکی از برترین ستارگان تنیس تاریخ تنیس با خدمات فوق العاده و عالی “کارن خاچانوف” با بهترین عملکرد خود یعنی قدرت خود مرد شماره 28 جهان شد. -تصمیم

رتبه هفت تنیس، ست اول قدرتمندانه آغاز شد. میانگین سرعت سرویس نادال 190 کیلومتر در ساعت بود که در نهایت به کیفیت خدمات و کیفیت برگشت بستگی داشت و سود آن را شش برابر کرد.

ست دوم با سرویس خاچانوف آغاز شد اما تنیسور روس همچنان نتوانست بازی را از آن بیرون بکشد و در گیم به مدت چهارده دقیقه بار دیگر بریک زد. همچنین چهارمین گیم این ست هشت دقیقه متوالی توسط نادال شکسته شد. تنها نکته مثبت خچنف سرعت و سرعت این مجموعه بود که نسبت به قبل بسیار بالاتر بود.

در گیم سوم نادال به همین ترتیب پیش افتاد اما در گیم چهارم کاچانوف با قدرتی بیشتر از او بازی کرد و بازی که نادال سرویس کرد را خودش انجام داد. نادال در این بازی توانست پنجمین وقت استراحت را بگیرد اما در دفاع خوب با خاچانوف روبرو شد و در بازی حدودا هشت دقیقه ای مرد روس مغلوب شد. خاچانوف در پایان با کمک تماشاگران خود این ست را به نفع خود به پایان رساند و امیدوار بود که زنده به مسابقات بازگردد.

اما در ست چهارم از قدرت بدنی نادال کاسته شد و همزمان ضربات محکم تری به نادال وارد شد تا جایی که 155 کیلومتر دوم گیم دوم را با یک فوروارد برد و با این بریک و استراحت در سرویس گیم سوم. خاچانوف، نادال توانست این ست شش تایی را به پایان برساند تا کل بازی به سود او تمام شود.

به گفته وی یکی از بهترین ها نادال بود که نشان می دهد یک ورزشکار از نظر جسمی و روحی قوی است.

یکی از نکات جالب در مورد این بازی مقاومت مداوم حشرات در برابر بازی بود که باعث اختلالات متعددی در بازی شد و البته پرندگانی که در پشت بام سالن ورزش می کردند. قاضی محمد لیانی مراکشی الاصل نیز دیدگاه جالبی داشت.

پیمان پیوست

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما