اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

شاید در ابتدا وقت گیر به نظر برسه. بدون اینکه بدونه این بیمار شاید به این دارو حساسیت داره و… این موضوع را در بخش انتخاب رشته بیشتر باز خواهیم کرد. آیا میشه به رتبههای برتر کنکور سالهای قبل به چشم یک مشاور خوب و آگاه و متجرب نگاه کرد؟ سلام من می خوام پشت کنکور بمونم برا سه پایه هر سه کتاب خیلی سبز و میکرو رو دارم میخواستم بدونم یک کتاب جامع که سطح تستاش از این دو بالاتر باشه بهم معرفی کنین . من پشت کنکوریه انسانی هستم و قصد دارم در همین روز ها محکم برای رتبه ی عالی بشدت تلاش کنم،(خیلی علاقه مند به کسب رتبه دو رقمی و سه رقمی دارم!شدنیه ایا؟!)مشکلی هم با زود بیدار شدن ندارم چون حالت عادی من اینه! همانطور که خود نیز میدانید، در زمان کنکور رقابت در میان داوطلبان تنگاتنگ است و همه در تلاش به دست آوردن بهترین رتبه در کنکور هستند. اگر شما به عنوان یک معلم خصوصی به آنان القا نمایید که اساساً افرادی کم هوش و بی استعداد هستند، بنابراین ایشان تمام رغبت و انگیزه خود را برای کوشش در جهت ارتقاء وضعیت علمی خود را از دست خواهند داد و همینطور در القای تواناییها نیز اگر بسیار افراط نمایید ممکن است، اشتباهاً این تصور در ذهن آنها به وجود آید که اساساً به علت هوش و توانایی های بالا، نیاز به تلاش خیلی زیادی ندارند.

مشاور کنکور پیج

برای انتخاب رشته احتیاجی به مشاوره تحصیلی داریم؟ - مرکز مشاوره راز ماندگار نیاز هستش که که کتاب فاگو زیست بخر و از درسنامه فاگو استفاده کنم و در کتاب خیلی سبز تست بزنم؟ برای برنامه ریزی کنکور سه نوع بسیار رایج وجود دارد؛ این که بر اساس حجم مطالب، زمان بندی انجام شود؛ یا بر اساس ساعت و میزان زمان مطالعه، زمان بندی انجام شود؛ و نوع آخر، زمان بندی بر اساس حجم مطالب و زمان مورد نیاز برای مطالعه است. در مشاوره کنکور چه مسائلی مورد توجه قرار میگیرد؟ سلام من دوازدهمم و میخوام وقتمو روی یه کتاب بزارم شما چه کتابی میگید بخونم؟ اما اینکه فعلا تمرکزت روی یه کتاب باشه خیلی خوبه. اما کتاب بهتر برای شکل های متن کتاب زیست شناسی،کتاب ذره بین زیست هست. اگه از بین این دو کتاب می خوای انتخاب کنی، برای یازدهم رو بگیر. اما این بدان معنا نیست که اگر کارنامه و رتبهی شما اختلاف داشته باشد سازمان سنجش حتما به شما مشکوک خواهد شد. مثلاً فردی که مشاوره و معرفی منابع را به عهده می گیرد اگر در آن حوزه تخصص نداشته باشد، ممکن است شما در دانشگاه دچار مشکلاتی شوید و پایان نامه شما دچار دوباره کاری هایی شود. من در تاریخ 1379/10/27 متولد شدم در کنکور سال 98 شرکت کردم ولی قبول نشدم رفتم دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم نیمسال اول را خواندم ولی نیمسال دوم را ترک کردم این مدتی که دانشگاه را ترک کردم غیبت سربازی برا من رد میشه یا نه ؟

ولی بعد از مدتی که به تسلط برسی و پیشرفت چشمگیرت رو مشاهده کنی، خودت این روش رو ادامه میدی. اما در صورتی شما به تسلط میرسید که اولاً بتوانید سریعتر به پاسخ برسید و ثانیاً ابهامی دربارهی موضوع یادگرفته شده نداشته باشید. سوالت بستگی به سطح شما در درس زیست دارخ؛ ولی در مورد خیلی سبز باید گفت که درسنامه های این کتاب کاربردی، جامع و در عین حال خلاصه و روان هستند و حجم زیادی ندارند و برای دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، مطالعه این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع زیست کنکور توصیه میشه. این آمار و ارقام به صورت حدودی می تواند برای امسال و حتی سال های بعد هم مورد استفاده قرار گیرند. اولین و مهمترین فاکتوری که در برنامه ریزی باید مورد توجه قرار بگیره، اصل انعطاف پذیری هست. متأسفانه در برخی از مؤسسات کنکور، ما شاهد برنامه ریزی فشرده بدون توجه به وقت و تواناییهای داوطلب میباشیم. اینم از هنرهای منحصربفرد مدارسه که تونستن همچین پدیدهی جذابی رو تبدیل کنن به مایهی عذاب و اضطراب ما.

لذا متقاضیان گرامی شاهین شهر می توانند حدودا پس از گذشت دو هفته از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور نسبت به ثبت انتخاب رشته خود در سامانه اقدام نمایند معمولا زمان انتخاب رشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام می گیرد. شرایط ثبت نام در کنکور تجربی چیست؟ ۱۳ درصد از داوطلبان گروه تجربی دانشجو یا فارغ التحصیل هستند. اهداف مشاوره کنکور تجربی چیست؟ در کنار دانستن شیوههای صحیح برنامهریزی کنکور که عمدتا بایستی توسط مشاور کنکور حرفهای و به روز، آموزش داده شود، خود دانشاموز نیز میتواند با ابزارهایی به پایبندی خود به مسیر موفقیت، کمک کند. اسم مشاور املاک خود بازگوی همه چیز است بعنوان مثال یک متقاضی کنکور وقتی پیش یک مشاور تحصیلی می رود مشاور چه عملی برای او انجام میدهد . من یک کتاب برای درسنامه و یک کتاب هم برای تست میخوامبرای دهم که واقعا کامل کامل باشن اصولا تو همه ی سایت ها فقط گاج و فاگوزیست و خیلی سبز رو معرفی میکنن ولی باز هم نظرات رو مشاهده میکنیم انگار به یه جاهایی مشکل داره به نظر شما یه کتاب خوب برای زیست چه کتابی هست؟ خیر؛ این کتاب ها در طول یک سال تغییری به قدری که لازم به تعویض منبع باشه، نداشته اند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما
ما تنها از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنیم، اما هیچ توصیه‌ای برای استفاده یا تصدیق این محتوا ارائه نمی‌کنیم.